Gjest miamor Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Lite oppfinnsom- så det går mye i det samme: Frokost; 1 knekkebrød m lettgulost og soft light, 2 riskaker Lunsj; 2 brødskiver med cottagechees og lettsyltetøy Mellommåltid; 3 riskaker Kveldsmat; 2 knekkebrød m lettgulost, soft light. Masse vann og 3-5 frukt pr dag. Blir også endel kopper kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Rikke84 Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 beklager lite aktivitet, men har blitt syk så har holdt sengen i det siste.. ikke orket noen ting... Ligger rett ut med feber, hodepine og mageknip... møkk! Merker som du også sier at matlysten ikke er helt på topp.. går mest i saltkjeks.. ingenting annet frister desverre... Vekt: 61,2. helt ok, selv om jeg gjerne skulle kommet meg ned til 60 snart... vet ikke helt hva denne ukens meny blir, for ta det litt som det kommer for skal sitte med hjemmeeksamen fra i morgen til og med fredag... da blir det ikke alltid så god tid til de beste middagene.. går mye i kjapp mat og småspising desverre. men, skal prøve å være flink og kjøpre inn masse frukt i dag så kan jeg småspise på det i stedet! Lykke til i uka som kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Rikke84 Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Har forrsten blitt litt motivert av deg, og trener nå håndball og svømmer en dag i uka! fornøyd med å få inn to økter jeg! Selv om det desverre ikke blir håndball i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest miamor Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Må bare innse det; kommer ikke til å klare første delmål. Står igjen bom stille denne uka også. Arg, de helgene med sosialt liv "ødelegger". Men får trøste seg med at det i allefall ikke har gått oppover. Legger inn ukesmeny seinere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Rikke84 Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 hei hei:) måtte veie meg i dag, for har vært veldig flink denne uka, 60,7! deilig å se 60 tallet-endelig!!! skal jobbe i helgen, så da skal jeg klare å være flink! ingen store fristelser å motstå i hvert fall:) lykke til i helgen! mvh Rikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest miamor Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Allerførst; Så bra Rikke! Selv er jeg i grunn ganske fornøyd selv. Minus 300gr og det etter en helg "på vift"! Det vil da si en nå vekt på 83,8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MyeMindre Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 minus 300g er bedre enn 300g opp. Nå står det iallefall ikke bom stille! Bare bære litt flinkere å registrere, og så kommer jeg og passer på i helga(så ingen utskeielser da:)). Er berta hjemme i helga eller? Hvis hun er det kanskje hun vil være med tante på kino på fredag? På surfs up? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest miamor Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Hun er hjemme til helgen ja (i allefall meg bekjent)! Og vil helt sikkert være med på kino! Vi snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Rikke84 Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 gratulere så mye med nedgang!! Det skal vi være stolte av:) nå gjelder det bare å være flinke i helgen som kommer, lykke til!!! det er da den største utfordringen for meg er i hvert fall:) Mvh Rikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest miamor Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Har ikke registrert noe denne uka (men vet jeg ligger greit ann til mandagen igjen). Har litt for mye å holde styr på om dagen. Er inne i "helvetesukene" på jobben, og med fullt program på kveldstid, rekker jeg knappest å sove... Sparker meg i baken og lover bot og bedring til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest miamor Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 -300 gram denne uka. Nåvekt 83,5. Skal ha aksjon "smalhals" frem til fredag i allefall. Da er det julebord, og jeg har lyst på ett nytt antrekk som "makes me feel wow"... Skjerpings med matregistering. Er usikker på om jeg rekker å få trent noe serlig denne uka. Er som sagt midt oppi helvetesukene på jobben. Noe som medfører overtidsjobbing hjemmefra på ettermiddag/ kveld. (fordelen er at da har jeg ikke tid til å kjedemegspise på kvelden. Men litt bevegelse skal det da bli. på jobb flyr vi beina av oss for å rekke deadliner (den første i morgen tidlig). Ellers blir det håndballtrening (jeg er trener) på onsdag. Håper jeg får tid til ei økt på treningssenter på torsdag. Ukesmenyen kommer bare jeg får tenkt meg litt om. Men vet at i dag blir det kyllingfilet med ris og salat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest miamor Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Uff, har måttet krype til korset og skrive noen +tall etter julen. Men, det skal bort igjen. Må bare få tatt tak og sparket meg hardt bak, jeg kommer jo ikke i gang. Hverken med registrering, "ikke-kveldsspising" eller trening..... Denne uka hadde jeg egentlig planer om tre treningsøkter (samt trenerjobben som også blir endel bevegelse). Men i stede går to av de planlagte treningskveldene ut pga møter. I tillegg må jo vesla få gjort leksene sine. Grrrr. Kjenner at jeg har lyst til å komme i gang, men mangler kickoff'en.... Noen som vil sparke litt? Første mål er å få vekk julens 4 pluss innen konsernårsfesten siste helgen i januar. Dessuten hadde det vært gøy å nå ett nytt tall innen jeg fyller 30 (om noen få uker).... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MyeMindre Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Merker du det? Begynner å bli sliten i beinet av å sparke, så håper du merker det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar