Gå til innhold
Gjest synøve

lørdagslink 19-11 for ned 5 kilo før jul.

Anbefalte innlegg

Gjest synøve

hei alle sammen.

ingen som har vært her idag?? er skikkelig sur på meg selv,har hatt en skikkelig sjoko sprekk..begynnelsen på mens og da blir jeg så godte syk,..har gått bra de siste månedene, men nei det gjorde det ikke idag....så tenkte jeg at jeg måtte skrive litt her,for det pleier hjelpe.

Ha en fortsatt fin lørdag alle sammen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest mokaha

Det er nå det gjelder å tenke at når du først har sprukket, kan du like gjerne gjøre det til gangs... (F.eks. spise massevis av godter resten av helga..) Èn sprekk en gang i blant tåler du, så lenge ditt vanlige kosthold er sunt. Lykke yil videre! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest xray

Er kjempesulten i dag, og lyst til å spise alt mulig rart som ikke er sunt... Huff, de dagene er ikke gode! Går også inn i "uka" til mandag, så blir vel mer hoven, veier mer, og får mest lyst på sjokolade fremfor noe annet. Men det er bare å stå på, kiloene SKAL av, og jeg har mange å ta av ennå!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider