Gå til innhold

Gifter meg september 2008 og skal ned minst 30 kg!


Koseklumpen

Anbefalte innlegg

Har holdt på med vektreduksjon lenge før bryllup kom på timeplanen. Startvekten i juli var 128,5 kg og er nå 120,5 kg. Har satt inn et ekstra støt nå som jeg skal se flott ut i brudekjole og trener mer og spiser om mulig enda sunnere.

 

Mine delmål:

 

Innen jul 2007: 115 kg

Innen påske 2008: 100 kg

Innen sommeren 2008: 90 kg

Innen bryllupet 20.09.08: 85 kg.

 

Ca minus 3-4 kg i mnd så skal det gå bra.

 

Bekymrer meg litt for brudekjole da. Skal prøve det til neste uke, men er redd jeg kommer til å bli skuffet og ikke føle meg fin fordi jeg er for tjukk. Fikk beskjed i salongen at de hadde mange fine kjoler i str 50, men skal nok mye til for å gjøre meg fornøyd allikevel. Og når jeg hørte at de trenger 7 mnd på å bestille brudekjole, så er jeg redd for at jeg ikke kommer til å vite hvilken størrelse jeg skal ha. Dvs at jeg må bestille kjole i februar/mars, og da er det enda 20-30 kg igjen før jeg er i mål. Men jeg kommer vel frem til noe til slutt. Håper vi er flere som kan følge hverandre her inne.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det tok 7 mnd å få en brudekjole. Når jeg har vært på nett og kikket så har det stått 8 uker, og det er mye mer forutsigbart synes jeg. Bor selv et sted hvor det ikke finnes brudekjoler å få kjøpt de nærmeste 50 mila, så jeg er litt avhengig av å bestille. Skal til Østfold brudesenter når jeg er hjemme på juleferie for å prøve hva slags type kjole jeg passer til. Tenkte jeg skulle bestille riktig størrelse i april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekymrer meg litt for brudekjole da. Skal prøve det til neste uke' date=' men er redd jeg kommer til å bli skuffet og ikke føle meg fin fordi jeg er for tjukk. Fikk beskjed i salongen at de hadde mange fine kjoler i str 50, men skal nok mye til for å gjøre meg fornøyd allikevel. Og når jeg hørte at de trenger 7 mnd på å bestille brudekjole, så er jeg redd for at jeg ikke kommer til å vite hvilken størrelse jeg skal ha. Dvs at jeg må bestille kjole i februar/mars, og da er det enda 20-30 kg igjen før jeg er i mål. Men jeg kommer vel frem til noe til slutt. Håper vi er flere som kan følge hverandre her inne.:D[/quote']

 

Jeg begynte å prøve kjoler i sommer, og tro du meg, inntrykket du får av deg selv avhenger av butikken!

Den første butikken jeg var i, der fikk jeg prøve kjoler som enten var for små, eller for store, og jeg følte meg stygg :)

Så var jeg i Stocholm i sommer, og møtte min forlover som bor der. Vi var innom flere brudebutikker, og da kjørte vi taktikk med å ikke se på kjoler som var i feil strørrelse, selv om de jo kan bestille rett strørrelse over alt.

Da fikk jeg mye bedre inntrykk av meg selv i brudekjole. Og til sist tidlig i høst var jeg i brudebutikk i Bergen, og fikk fantastisk hjelp, så kjole ble bestilt, og kommer til butikken i desember. Men butikken har også systue, så de tar seg også av envt. endringer (inn/ut sying o.l), så hvis jeg tar av meg mye, så syr de bare inn kjolen... I tillegg har jeg valgt kjole med snøring i ryggen.

 

Så min teori er å finne en butikk hvor de er serviceminded, og proffe. Vi er ikke de første overvektige bruder i verden, men noen butikker er flinkerer til å hånderte hysteriske bruder (overvektige eller ikke) enn andre butikker. Så blir du skuffa i en butikk, ikke gi opp, prøv en annen en også :)

 

Masse lykke til med kjole jakt og slanking!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...