Gå til innhold

- 60 kg :)

Gjest Nikki78
 Share

Anbefalte innlegg

Føler heller ikke at det er noe jantelov ute å går her. Statistikk er en ting, men ikke så morsomt å lese om når man står midt opp i en livsstilendring. Men kanskje på tide og legge dette dødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil først si: Gratulerer med vekttapet Nikki!! det er bra jobba!

jeg har min egen tro om at alle overvektige må ta et oppgjør med seg selv og finne en slankemetode som passer for dem! da er sjansen til å lykkes størst. det er alle de som hopper på motekurene og gir opp som ødelegger statistikken totalt. jeg er enig med de som sier at operasjon ikke er et valg for alle og at det slettes ikke bare er positive sider. men jeg synes det er et supert tilbud til de som virkelig trenger det. men både de og alle oss andre som gjør det på andre måter må finne en måte å harmonisere kropp og sjel slik at vi kan holde den nye vekten vår fremover. slankeoperasjon er ikke et fasitsvar men et tilbud til dem som trenger det!

å slanke seg er ikke enkelt, det vet jo alle de 17 000 medlemmene her inne like godt som meg. vi har nå tatt det første steget i prosessen med å slanke oss og oppnå fysiske og mentale gevinster. jeg er stolte av oss alle sammen og vi må tenke at de noe dystre statistikkene er basert på de FØR oss, FORTID. og at vi klok av erfaringer fra de før oss har mye større sjanse for å lykkes med å gå ned og holde vekten! og vi lager morgendagens statistikk! så jeg er enig med Tsj/Trude. drit i statistikken. vi skal lykkes!! og vi skal gjøre statistikkene mere positive. vi lykkes hvert fall ikke dersom vi har innstillingen at vi ikke lykkes!

det var mine meninger. ikke hensikten å tråkke noen på tærne.

ønsker alle sammen lykke til videre ned i vekt uansett hvilken metode. ;)

god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jeg håper at alle dere som er her inne og går ned i vekt på den "vanlige" måten, at dere alle vil lykkes. Jeg av alle vet hva vektproblemer består av, og jeg unner alle å få et godt liv. Jeg gnir meg ikke i hendene og tenker hva var det jeg sa, om jeg hører noen har gått opp igjen i vekt. Så ond er jeg ikke, hehe.

Dere har satt dere forskjellige mål, og mål er viktig uansett hvilken måte man velger å legge om livet sitt på. Sette seg små mål, 5 og 5 kg feks. Og ikke feire med mat når man når målet sitt.

Syns det er flott at det er kommet i gang en diskusjon på dette, ser at noen reagerer på det andre skriver og det er lov.

Men vi må nok alle trå varsomt med hva vi skriver, også jeg så klart. Dette med overvekt og det å ville lykkes er et ømtåelig tema, og vi vil jo alle lykkes på den måten vi velger. Så om jeg har tråkket noen på tærne ber jeg om unnskyldning for det, det har ikke vært min intensjon.

Ville bare fortelle min historie, og jeg vet at det finnes noen her inne som har sett sitt liv i min historie, som også har valgt operasjon. All støtte til de som velger samme måte som meg ut av overvekten, og all støtte og ære til de som klarer det på konservative måten.

Jeg følger dere i kampen mot kiloene og håper dere alle vil lykkes pg nå deres mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du kom innom allikevel, det ble jeg glad for. Denne siden er for oss alle, uansett hvilken metode vi velger. Som jeg har sagt før, gratulerer så masse med vektnedgang! Ønsker deg lykke til videre, håper at julen ikke blir for tøff for deg heller. (Tror den blir megatøff for meg, hmmmm)

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 15 years later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...