Gå til innhold

søndagslinken for 5 kg før jul 20.11


Gjest nina81
 Share

Anbefalte innlegg

Var i bursdag i går og piste masse pizza og litt kake, synes ikke det var så galt (ikke siden det er min spisedag) og så gikk vi til og fra selskapet som vi brukte en god time på.

I dag var planen å ut å jogge, men det orker jeg ikke. sønnen min på 7 mnd skrek i hele natt, så blir nok å prøve å få igjen litt søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i bursdag i går og piste masse pizza og litt kake' date=' synes ikke det var så galt (ikke siden det er min spisedag) og så gikk vi til og fra selskapet som vi brukte en god time på.

I dag var planen å ut å jogge, men det orker jeg ikke. sønnen min på 7 mnd skrek i hele natt, så blir nok å prøve å få igjen litt søvn.[/quote']

Vi er visst i samme båt vi to!!! I natt har jeg fått 4 1/2 time søvn... Føler at jeg har vert på "fylla", men nei du, en skjønn liten gutt på 6 mnd har sørget for at jeg ikke har sovet mer enn dette.... Tenner som kommer, også kabbet han litt for tidlig i går kveld.. Kl 19.00. Burde jo lagt meg jeg også da, men satt jo oppe å såg på en film til kl 01.00 isateden.. Hvordan skal jeg få overskudd i dag????? Har kutta nesten alt sukkeret i kostholdet nå, siden jeg var avhengig av sukker. Pizza, hveteboller, pasta og snop er ut. Detter var tøffest i begynnelsen. Nå går vektnedgangen fint, og jeg har topp overskudd... vanligvis.... I dag må jeg nok ty til litt ekstra kaffi og masse vitaminer for å fungere.....For dere som lider at et STORT søtsug - les boka SUKKERBITEN. Den gav meg en STOR aha opplevelse!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er da, bare kuttet ut snop, boller pizza ol. det kommer jeg aldri til å klare.

Men jeg lager brød uten hvetemel og på kaker og vafler bytter jeg ut halvparten av hvetemeler med grovt mel og smør med olje, det blir kjempegodt og har falt i smak hos hele familien.

Håper vi får sovet litt mere i natt kanutten !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, da er jeg tilbake. Vært borte noen dager, og nå sitter jeg inne i det fine været og leser til eksamen... Ikke moro det akkurat, tenker å mat hele tiden i dag. Men får være flink, skeiet visst ut i går... Huff- og jeg som lovet å skjerpe meg.

 

Blitt lite trim denne uka kun trent styrke en dag, håper å få trent litt mere til uka selv om jeg skal pugge til eksamen. Trenger litt avbrekk fra lesingen også.

 

Målet mitt for neste uke er at jeg skal lære meg å bli glad i vann igjen, og drikke minst 2 liter hver dag som anbefalt.

 

Ha en fin søndag da folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Å HUFF! Har vært veldi lite flink i det siste. På fredag var jeg på en ganske heftig fyllekule med masse DollyDimples Pizza først. Gadd ikke å tenke på at jeg er på slankern. Men det spørs vel om ikke det kommer til å vises i morgen på veiedagen min... Men har bestemt meg for å ha en skikkelig treningsøkt i morgen. Skal bli bra. Krysser fingrene for morgendagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med helg! Får liksom ladet batteriene skikkelig da! Satt oppe til langt på natt i går og spilte kort og drakk rødvin, så der røk alle kosemerkene i en sleng! Tenkte jeg skulle drikke lettøl, men blir liksom ikke helt samme kosen når de andre drikker vin... Har sånne kortkvelder med jevne mellomrom, og det er en god erstatning for utelivet når alternativet er å styre med barnevakt og den slags! Men, det må innrømmes at nå har jeg fryktelig lyst til å gå på kino å se siste Harry Potter-film, så det spørs om ikke mannen må stelle hjemme neste lørdag! Noen som har sett filmen? Hørte rykter om at den var den beste hittil! Er nå alltids 39 år, men pytt - litt eventyr hav vi vel alle godt av!

Veiedag i morgen!!!

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...