Gå til innhold

6 kg ned innen 24 des 2007?


Gjest 032007s

Anbefalte innlegg

Mangler motivasjon, men må starte veien mot vektreduksjon mandag.

Min vekt idag = ca 81 kg.

Ønsket vekt = 75 kg. dvs minst -1 kg hver uke, så det er håp!

Jeg vil ha veiedager onsdager fremover, og legge inn både vekt og mageomkrets, da det er magen som plager meg værst.

Trimmer hver dag, men er alt for glad i å spise god mat og sjokolade, IKKE bra..

Flere som vil rapportere vekt og omkrets hver onsdag fremover?

Blir litt større press da!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Ennovy og 032007s

Jeg blir gjerne med på denne tråden. Er 162 cm og i går var jeg 64 kg. Ønsket vekt er 57 kg, men det tar vi litt etter litt - og så vil jeg ha mer muskler. Ihvertfall mer definition, som det heter på godt norsk.

Sporadisk trening, men har nå booket time hos en personlig trener neste uke, som skal sette opp program for meg, så føler meg veldig motivert. Hjelper også å ha noen å rapportere til - i.e. dere. :-)

Onsdag er min veiedag. Min store svakhet er rødvin og helgeutskeielser, i uka går det stort sett greit.

Ser frem til å høre fra dere - dette skal vi klare!

S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madamim23
Mangler motivasjon' date=' men må starte veien mot vektreduksjon mandag.

Min vekt idag = ca 81 kg.

Ønsket vekt = 75 kg. dvs minst -1 kg hver uke, så det er håp!

Jeg vil ha veiedager onsdager fremover, og legge inn både vekt og mageomkrets, da det er magen som plager meg værst.

Trimmer hver dag, men er alt for glad i å spise god mat og sjokolade, IKKE bra..

Flere som vil rapportere vekt og omkrets hver onsdag fremover?

Blir litt større press da!!!![/quote']

 

 

jeg er veldig med! skal ned 6 kilo til, har gått ned 6,4 til nå. så før jul skal de siste 6 være borte.

Min vekt er nå 81,4, og håper å være nede i 75 om 8 uker!

Jeg veier meg torsdager. men håper det går bra at jeg legger inn målene da:)

er 23 ¨år og bor i oslo. Jobber fulltid i barnehage så kan få mye aktivitet der om jeg ønsker! Trener 2-4 ganger i uken, dvs 4-6 trimpoeng.

 

god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missychanel

Hei hei!

Jeg er også med på "forumet"..

Hadde mitt først kurs på onsdag 24/10 og skal også ha veiing onsdager.

Er fort den 73,4 kg men skal ned til 65kg og vil gjerne delta ....

 

Er altfor glad i junkfood, og skal også ned 8kg før 24des:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte som sakt på onsdag som var den 24. Har fulgt mat-programmet til pungt å prikke, iallefall gjort så godt jeg kan. Er litt uvant å hele tiden tenke på hva jeg putter i munnen, men det går virkelig på vane. Merker allerede nå at jeg begynner å gå litt på auto pilot, å snart tenker jeg sikkert ikke på det engang. Jeg har trent hver dag, ikke noe stor trening, men nok til å komme meg i bedre form og føle at jeg "klarer litt til neste gang".

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ BRA at vi er fler om samme mål!!!

Batteriene i vekta har streiket, men skal ordne dette til onsdag.

Da må jeg virkelig ta meg i nakkeskinnet og spise fornuftig.

Jeg har gått tur idag på 1 time. Imorgen er det spinning en time pluss body ball!

Maten har gått greit, men er veldig godt med kaker og snop.. det er IKKE bra..

Legger inn vekt fra onsdag! Det vil gi motivasjon fra uke til uke!

Stå på alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, da var det onsdag og veiedag - glemte veie meg i morges, men vekta viser nå 63.5 kg, så ingen nedgang. Får sjekke i morgen tidlig om morgenvekta er den samme. Er uansett ikke skuffet - hadde årets helgeutskeielse og halloweenparty, så fornøyd med ikke å ha gått opp. Ellers har jeg trent mye og bra, men litt vanskelig å få i meg nok mat - 1600 kal er ganske mye! :-)

Ha en fin dag alle sammen, ser frem til å høre hvordan det har gått med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på veiing i dag....

Jeg trodde verken synet eller ørene da jeg fikk resultatet..

Kan jo begynne å si mine start tall..

 

Vekt: 79.3

Midje: 114

 

Jeg måler da mer en magan, (rumpe,lår,armer,hals og bryst i tilegg)

 

Total tap i cm var 20 sentimeter!!! 8 cm var BARE magen!!! På knapt 6 dager!!

I tillegg (om ikke det var nok) hadde jeg gått ned 1.8 i kilo!!

Fantastisk ;):D :D

 

Så i Dag er målene mine:

Vekt: 77.6

Midje: 106

 

GLA GLA GLA GLA!! Nå skal jeg fortsette for fullt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får bjunne i mårå har allerede åte en halv marsipan (på 500g) og skjems .veger 64 og vil ned til 56 ,men blir fornøyd om eg klare 58 før jul( va det før sommeren og trivdes med den vekten) kiloene betyr egentli ikje mye men eg vil kunne bruke Noen tøffe bukser eg kjøpte i sommar. har vore litt deppa i sommeren te nå å trøstespist ganske mye, føler meg feite å går kun i joggebukser og t-skjorter pga ingen andre ting passer. føle meg sterkere i troen allerede. Ønsk mg lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...