Gå til innhold

Hjelp! kan ikke trene...


Gjest jubalong

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 528
  • Created
  • Siste svar
Gjest jubalong

hei JESS, takk for innlegg :)

 

er ikke så ofte innom lenger, men vekten er på vi nedover og det er jeg glad for :)

jeg har totalt gått ned 10,3 kilo siden august... det går ikke så fort, men, men... det er ikke så farlig... da henger ihvertfall huden med på leken - hi hi

 

jeg har gått over til lavkarbo kosthold og er superfornøyd med det. etter prøveperiode i nov-des... startet jeg for fullt igjen i februar.

blodsukkeret mitt er nå stabilt og jeg slipper å forholde meg til mat hele tiden. spiser nå 3 måltider for dagen evt et lite mellommål med bær og nøtter e.l.

det verste er vel å ikke spise frukt ... men jeg kunne spise 5 frukter pr dag og tror faktisk at litt av overvekten kan skyldes alt fruktsukkeret + at frukt fremmer sult for meg...

 

ja ja, nok om det.... lavkarbo er omstridt, men det funker for meg :)

 

skriver bachelor oppgave for tiden og har ikke så mye tid til annet... det er spennende men ... veeldig arbeidskrevende

 

vi snx

 

jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest jubalong

ned 1,3 kilo på to uker er vel ok det :) spesielt siden jeg ikke har hatt helt kontroll på maten - jeg spiser det jeg får servert når jeg er i selskap og jeg har ikke tid til å bruke ekstra tid på å få tak i riktig lunsj, når det to dager på rad ikke var salatbar i kantinen. og dessuten ble det hamburger en dag jeg måtte sitte overtid på skolen.. ja ja... en slankers utfordringer

 

i tillegg har føttene vært vonde og jeg har bare gått tur 40 min en dag!! så alt i alt er jo 1,3 kilo ned et flott resultat!!

 

satser på at det blir mer ned i kommende uke. skal ut å gå tur i ettermiddag, for i følge yr.no skal været lette litt utover dagen. føttene er såre og vonde, men jeg har jo vondt uansett så derfor gidder jeg ikke å sitte i ro flere dager.

 

ser ikke på påsken som noen utfordring angående maten :) det finnes så mye fantastisk god mat som vi kan spise :) snop, is og andre farer er ingen utfordring lenger da jeg er avvent. og det sier jeg som er verdens verste godtegris :)

 

ha en fin palmesøndag alle sammen!

 

jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest jubalong

vet ikke hvor mye jeg har gått ned siden påske, men det er ikke mye.... under 2 kilo tror jeg. men for min del er jeg glad for å ha gått ned. det har vært en forferdelig travel vår og jeg har måttet ty til hurtigmat mange ganger pga mat bare har vært et nødvendig onde - he he:) men nå har jeg hatt ferie i en mnd og er på god vei tilbake til de gode vanene. skulle gjerne trent mer, men men... har malt hus og det tar mye tid også.

 

begynner i ny jobb... eller dvs har fått meg jobb etter 3 års studier og skal begynne i slutten av august:) kjempespennende!! og det hadde vært kjekt å kunne kjøpe noen nye fine klær til dess. har tidligere brukt uniform i jobben min - men nå skal jeg ha mine egne klær og da er det jo greit å se litt presentabel ut. og for å se presentabel ut MÅ magen bort! men det skulle jo la seg gjøre å gå ned noen kilo på 6 uker??

 

ja, ja... vi får se...

 

er nesten halvveis til mål nå. på 11 mndr har jeg gått ned 14.6 kilo og jeg har 15 kilo igjen. hvis jeg bruker like lang til på resten så er jeg i mål til neste sommer - og det er jeg fornøyd med. vet at noen tar av 30 kilo på ett år - men jeg gidder ikke det. jeg har valgt å bruke lang tid denne gangen, siden det er tredje gang jeg kvitter meg med de samme kiloene. men denne gangen skal jeg heelt i mål og ikke sprekke og gi opp etter 2/3 av veien!

 

gleder meg til å reise på ferie neste uke og satser på at syden er i danmark

 

jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...