Gå til innhold

Begynner 5.november - vil du være med?


Gjest ent

Anbefalte innlegg

  • Svar 294
  • Created
  • Siste svar
Gjest resolutt

Pass bare på at du holder den vekta du har oppnådd, så kan du ta det med ro til motivasjonen kommer tllbake. Du har da vel ikke slik bråhast. du heller?

 

Og fine turer, det gjør susen!

God helg!

Hilsen resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringen, resolutt!;)

Jeg har ingen bråhast - og sant å si så har jeg mer enn nok med å holde vekta om dagen,- jeg har nok lagt på meg litt....men ikke så mye.

Jeg skal nok få det til igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest resolutt

Tell brødskiver og vær nøye med pålegget, og ingen "second helping" av middagsmaten!

Pass på drikkevarene, og vekta skulle holde seg bra på plass.

 

Jeg tror du greier dette helt flott!

resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyfsan

innom for å si hei. jeg har vært lite her i det siste, må si jeg mistet data-piffen. nå var jeg litt på surfer'n og tenkte jeg skulle titte innom. da er fristelsen der til å sende en hilsen.

 

det er en nydelig sommerkveld. hører latter og prat fra naboer som sitter ute og koser seg. jeg har vært ute og syklet en tur. tv står på, det er denne slankekrigen. uvisst hvilken episode eller omgang. jeg har ikke fulgt med. men må jo si jeg kaster et skrått blikk på slit og kilo som blir vist frem i detaljer på tv. utrolig at noen vil eksponere seg på den måten, jeg er ikke typen i alle fall.

 

hvordan går det med deg ent? du holder stand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først til resolutt: Tusen takk! Jeg trenger den oppmuntringen:) Jeg teller skiver og sånn,- men det er vel helst alt det som kommer i tillegg av fristelser nå om dagen som ikke er så bra.....

 

Så til deg hyfsan: Det var jammen godt å høre fra deg igjen! Jeg tenker på deg og er kjempeglad for å høre at du har vært ute og syklet. jeg hadde meg en sykkeltur selv på søndag,- og ble smertelig klar over at det er for sjelden,- for jeg får altfor lett vondt i baken etterpå...

Men nå er jeg i sommermodus og har startet badesesonegen. Dvs. en dukkert hver morgen før frokost så sant jeg orker. Foreløpig orker jeg...;)

Jeg er litt tyngre enn for to måneder siden,- men ikke avskrekkende. Det blir liksom ikke noe dreis på det for tiden, men jeg prøver altså å ikke legge for mye på meg og her er noen som oppmuntrer her inne,- og det er godt!

Jeg er ikke så mye på tråden jeg heller,- det er sommer og mye annet å gjøre,- men jeg må jo innom av og til og se hvordan det står til,- så det var jammen flott at du ga lyd fra deg nå!!!

Med ønske om gode sommerdager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amalia

Jeg tenkte jeg skulle gå ned 20kg. Jeg håper jeg er havnet på rett tråd.

Veier 97,8 kg. Har gått ned fra 108 kg helt for meg selv, men det er nå jeg trenger og være sammen med andre som og sliter med vekten. Har ett livmål som er 109 cm. Jeg må få det ned til (88cm. Jeg bor på Vestlandet. Har slitt med vekten alt for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amalia:)

Velkommen inn! Jeg bladde litt og ser at du har laget en egen tråd,- kjempeflott. Ja, du er absålutt kommet til rette stedet. Her er mange gode råd og mye oppmuntring å hente fra de mange aktive på trådene. Jeg er omtrent på samme nivå som deg. I dag er jeg 97kg,- har vært nede i 95,2 men det har liksom stoppet litt opp for meg. Jeg begynte på 103.5. Jeg klarer ikke holde koken hele tiden og må ta det litt som det kommer. Så skriver jeg litt likevel, da,- selv om jeg ikke kan fortelle om mange trimpoeng og minuskilo....

Men jeg ønsker deg i alle fall all mulig lykke til på veien. Jeg ser av innleggene på din egen tråd at du er godt igang og du virker veldig fokusert. Det skal nok gå bra om du tar tiden til hjelp:)

Hilsen ent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amalia

Takk, Ent. Ja jeg tror jeg er kommet på rett sted. Føler meg allerede motivert. Du inspirerte meg til og vaske badet. Leste det ett sted på tråden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har jeg startet på tre ukers sommerferie!

Det blir litt hjemme, litt sydensol og litt i fjellheimen.... Utrolig mye jeg har lyst til å bruke de kjappe tre ukene til. Jeg regner ikke med å være så mye inne her...

Ha en fin sommer alle sammen:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann!

Bare måtte kikke som snarest innom:)

Har nettopp kommet hjem fra en nydelig, deilig, varm, forfriskende uke i Hellas. Det var SÅÅÅ godt å bli gjennomtint. Jeg formelig følte at flesket smeltet i sola:)

Nå er det klesvask og alt som følger med før vi pakker tursko og tar siste del av ferien i litt mer sporty utgave:)

Ha en fortsatt fin sommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så er sommerferien over for mitt vedkommende. Men sommeren fortsetter heldigvis likevel:)

Nå har jeg vært på hyttetur og har hatt DET drømmeværet og DE fantastiske fjellturene!!:) Jeg har trasket ivei,- iført fjellsko shorts og bikinitopp. Helt fantastisk. Jeg har badet i fine fjellvann,- kald, friskt og nyydelig. Drukket masse vann fra bekkene som kommer fra breene. Vasset over elver med stoor vannføring, sittet i lyngen,--ja i det hele tatt kost meg skikkelig:)

Vil ikke påstå at formen var helt på topp,- men jeg var da på tur i fire-fem timer hver dag,- det jo ikke verst det, vel?!?

Riktig sjelebot har det vært. Nå er jeg klar for jobb i morgen!

God ferie til alle som har mulighet for ferie fremover:)

hilsen en sommerbrun ent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her jobbes det! I ferietiden blir det ekstrajobbing og det er jammen meg ikke lett å holde matprogrammet i sjakk! Jeg ønsker meg en personlig kokk og en personlig trener som kan ta ansvaret her!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en lang dag på jobb. Jeg blir så innmari sulten av all denne jobbinga!

For såvidt begrenser det seg selv så lenge jeg er på jobb,- men når jeg komme rhjem er det utrolig hvor mye som frister om kvelden.

Men i dag er det skaffet nytt batteri til badevekten igjen,- mannan min har ordnet det,-så nå er det vel ingen unnskyldnign for ikke å starte med ukentlige veiinger igjen... Men jeg venter til mandag. Sånn er det med den saken!

Ha en forstatt fin uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

så nicket ditt her nede, så du er i alle fall inne og leser litt i dag. med mindre noen har installert et spionprogram på pc'en din da... :)

 

håper du har det bra, tvillingen min. er det varmt hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Joda,- jeg er innom av og til,- men har ikke så mye å fortelle. Jeg jobber alt for mye nå i sommer for at vi skal få det til å gå rundt med alle som har ferie. Nå ser jeg fram til roligere tider på jobb...

Enn så lenge gleder jeg meg over det fine været og den gode varmen. I dag har jeg ordnet meg en fridag og nyter sola og sjøen og vannmelonen:)

Ha det fint så lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde nesten ikke det skulle bli helg denne uka,- men jammen santen så ble det omsider slutt på arbeidsdagene denne uka også:) Jeg har sovet i mer enn ti timer i natt og etter en laaang formiddag med te og en haug aviser begynner jeg så smått å fungere. Jeg kjenner at det blir ikke noe program for denne helga - overskriften skal være TA DET MED RO og så skal jeg samle krefter til en ny uke med mye jobbing. Jeg liker veldig godt å jobbe, jeg,- men problemet er at det er blitt altfor mye i sommer,- og for mye og for lite av alt......

Men jeg skal ikke klage,- i dag er det jo fri - temperaturen er ca 22 grader og behagelig. Jeg spiser mye frukt om dagen,-men jeg mister ingen kilo. Det er vel fordi det blir dårlig planegging og litt for mange lettvindte løsninger. Alt til sin tid...

Ha en fin helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har fått hvilt deg litt i helga. Frukt er bra sommermat (og vår, sommer og vintermat også) Du går ikke ned sier du, men du går heller ikke opp- og det er jo veldig bra. Det kan fort skje hvis man slipper for mye opp.

Ser du har det travelt, og da er det ikke så lett å klare å holde styr på måltidene. Håper det snart roer seg litt slik at du får mer overskudd til planlegging av måltider.

Den hytteturen du hadde hørtes helt fantastisk ut:-)

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Takk for innlegg, Jess! Jo,- jeg har faktisk hvilt meg skikkelig i helga. Hadde ikke ork til noe annet enn enttopp hvile. Så i dag var jeg pigg igjen,- men det er godt ferietiden snart er over sånn at vi komemr tilbake til normaljobbing igjen. Jeg har i alle fall fått testet skikkelig ut at sånn som det er nå kan jeg ikke ha det!

Men jeg vil jo gjerne hjelpe til,- så da strekker jeg meg litt ekstra til ferien er over for alle sammen. Det skal nok gå resten også. Men maten,- ja den er det IKKE styr på. Men det er riktig at jeg ikek går opp noe særlig.--Jeg gikk opp noen kilo før ferien,- og de har jeg ikke fått av igjen,- men jeg får finne et nytt starttidspunkt,- eller evt. finen ut at dette faktisk ikke er noe for meg. Jeg vet ikke. Skal tenke over saken.

Sov godt alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tenke litt på det, men jeg håper at du konkluderer med at dette er noe for deg. Jeg vet faktisk ikke helt hva som kan være alternativet hvis man skal ned i vekt. Det finnes jo mange alternativer, men veldig få man kan leve med over tid. Selvfølgelig kan man bli lei av GR også, men det er vel heller det at vi går trøtte av å telle og veie og stå i mot suget osv.

 

Kanskje det blir lettere å "finne rytmen" når hverdagslivet starter igjen?

Kanskje du kan ha en bitteliten pause og så ta fatt igjen når du er klar. Uansett hva du bestemmer deg for så vil JEG ha deg her inne og du vil bli savnet hvis du forlater oss:-)

 

Klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...