Gå til innhold

motivasjon for å nå målet 50 til 70 kg ned


Gjest johmolan
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ny her inne idag men håper dette er stedet for å finne motivasjon til å nå mitt mål. Etter at jeg så finalen i slankelrigen idag så jeg jo med mine egne øyne at det er mulig.

Jeg er en mann på 33 år som tror det er lettere dersom man finner noen andre som er i samme båt som man samarbeider og jobber sammen med mot et felles mål så tror jeg personlig at veien blir lettere. For jeg vet at min vei er lang, jeg har ingen tro på raske løsninger selv om en rask løsning i starten ikke hadde vært dumt, men satser på å nå mitt mål så snart som overhodet mulig. så innen jeg blir 35 hadde jo vært flott.

Så får vi se om det er noen som har noen motiverende ord her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en gjeng her inne som skal ned 20-30 kilo, men du er hjertelig velkommen til å slå følge med oss! Selv har jeg gått ned 16 kg allerede, og har ca 20 kilo igjen! Når du skal ned såpass mye, så tar det tid, så det er godt at du har insett at det er en lang vei å gå! -Men det kan gjøres lettere ved at vi stiller opp for hverandre og følger med på hverandres utvikling! det finnes også en link for de som vil ned mer enn 30 kilo, (+30 linken), men hvis du tenger massiv støtte/oppmuntring, så er 20-30 kilo's medlemmene veldig aktive, og vi legger inn en ny link hver dag!

 

Hvis du er interessert, skriv litt om deg selv i linken vår, så snakkes vi sikkert!

 

Nå har du tatt det første skrittet :P Lykke til videre på veien!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...