Tus Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Jeg har tenkt til å være sprek og flott neste jul OGSÅ , men sikkert lurt å ha et delmål! Lag en ny tråd! Glemte ( eller fortrengte) helt å veie meg i morres, litt uvant med morgenstress igjen før jobb. Ha en fin helg TUS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tiriljenta Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 "Sprek og flott til sommeren?" kanskje? Veier du deg på fredagene, Tus? Når er dere andres veiedager? Jeg har veid meg igjen i dag, og ser ut til at jeg ligger ca på det samme, litt over. I dag viste vekten 56.1kg. Men har nå spist sunt i snart en uke, så det har vel hjulpet litt på Spent å høre hvordan det går med dere andre nå etter julen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tus Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Yes! 59, dvs 0,6 ned den siste uka. Happy new year! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tiriljenta Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Å så kjekt! Gratulerer til deg Tus! Så stille her inne. Tar sjansen på å opprette ny tråd jeg da, og så sees vi der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar