Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest haypergirl88

Lunsjen er også unna gjort 2knekkebrød wasa havre med leverpostei og 2dl melk. også kom skrekken jeg fikk veid meg seff etter forkost og lunsj og all den drikka, og jeg har gått opp til 69kg nå må jeg fokusere mer på hva jeg spiser!

 

fikk for brent noen kcal på styrke i dag siden jeg trente det i 15min!

 

hvordan går det med dere i disse dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Æsj jeg må ned 19kg før jeg er i mål og det skal jeg greie :)

jeg skal klare det til sommeren, må jo gå om jeg spiser sunt og trener! og nå som jeg er i gang med styrke trening går det supert<3

i dag har det blitt 15min styrke og 15min gange =0.8tp det var digg<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er haypergirl....

Men, jeg må komme i gang, føler meg helt blæh....

 

Så nå skal jeg sette sammen rockeringen og om ikke annet skal jeg rocke hver morgenog kveld fra og med NÅ!

 

Ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Du får det nok til Missrosa<3

 

jeg måtte snik veie meg i går og det viste nesten en nedgang på 2kg :)

 

så blir spennende på mandag :) håper jo på 67kg :) men om ikke det blir det så i alle fall 68kg!

 

holder meg på 1300-1400kcal om dagen for uten om i går da det ble pizza fra peppes, men nå er jeg på rett spor igjen :)

 

har trent 3ganger denne uka, så i dag blir det trenings fri tror jeg. får se!

 

i helgen må jeg få kjøpt de siste julegavene siden jeg reiser bort 22desember og kommer hjem 27 eller 28desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, god jul og godt nyttår til dere :D Fra januar skal jeg være her inne igjen, akkurat nå har jeg blitt syk så er lite med aktivitet. Håper jeg blir raskt friskt å kan begynne på ny start neste uke! :)

 

Ha en fin nyttårskveld! Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også være flink her inne igjen, veide meg i dag, jeg var 69 kg.... =(

det vil si at jeg har lagt på meg 3-4 kg i høst, og det misliker jeg sterkt!

 

Så fra og med lørdag er det bare å komme igang med treningen...

 

Spennende at du skal gå kurs da haypergirl!

 

Jeg har bestilt abonnement på iform, fikk noe reklamegreier i posten, og tenker at det må jo stå noe fornuftig der, jeg leste det en del før og de har jo litt opplegg og slikt.

 

Ellers ønsker jeg dere en flott kveld!

 

God bedring, smint, håper du raskt blir frisk og klar til trening!!

 

nyttårsklem fra meg til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

God bedring smint :)

 

huff da missrosa, jeg har gått opp til 70kg jeg :D liker det over hode ikke! så nå blir det å prøve på nytt igjen. men denne gangen på kurs, tok nettkurs! gr ungkurs 18-25år! så nå skal jeg få dreisen på dette, enda har jeg bare wiien jeg veier meg på, så jeg må få skaffet meg vekt!

 

og igjen skal jeg kanskje flytte, men denne gangen skal jeg bo for meg selv, jeg har funnet ut at det går ikke så bra mellom meg og typen, så derfor har jeg valgt å flytte fra han! men denne gangen skal jeg flytte til fjellds med masse turmuligheter!

 

et riktig godt nyttår fra meg :)

 

klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit da, at det ikke går så bra mellom dere... håper dere finner ut av det og eventuelt om du flytter så er det jo fint å flytte et sted som passer deg!!

 

Vi snakkes i det nye året!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Da har treningen startet for i år, har vært ute å jogget 8 km.

Det er en god start på året føler jeg.

 

Var forøvrig "bare" 67,7 i dag, så når vekta viste 69 hadde jeg nok spist mye sent kvelden før..

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, leit å høre at det ikke går så bra med deg og kjæresten haypergirl. Håper det går bra med deg.

 

Missrosa så flink du er, allerede i gang! Jeg er imponert!

 

Hadde jeg vært frisk skulle jeg trent jeg også, men enda syk :/ Håper det gir seg snart, i morgen er det tilbake på jobb så da er det bare å komme seg i vei!

 

 

men forresten.... så er jeg gravid!! :) Utrolig glad og lykkelig. Så blir ikke slanking fremover nå, men fokus på sunt kosthold og trening :) Så jeg kommer til å vanke her inne fortsatt :D

 

Ha en fin søndagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Gratulerer så mye smint :)

 

jeg er for øverig syk så jeg har ikke kommet meg i gang enda!

 

jeg ligger for det meste på soffaen å er kjempe kvalm og vondt i magen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det begge to :D og god bedring til deg også haypergirl, håper vi begge blir friske snarest!

 

I morgen eller kanskje mer realistisk på tirsdag tenker jeg å prøve å lage en plan for treningen fremover, nytt år nye muligheter! Skal fortsette med joggeplanen min iallefall, den ble jo ganske oppstykket, men fortsetter der jeg slapp likevel, liker å jogge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Har kjørt bil i 6 timer i dag, skulle noe langt unna, så har ikke fått trent, men jeg har fått kjøpt meg en fin olabukse, og når jeg kom hjem og prøvde den på nytt merker jeg at jeg var litt vel kjapp i butikken, den blir nok mer passe om jeg klarer å gå ned 2-3 kg. Så da har jeg en god grunn for å fortsette min trening!

Skal prøve å lage en plan nå, en pekepinn på hvordan jeg skal legge opp treningen fremover.

 

Jeg har bursdag 10. april, så vurderer å ha et mål til da som er realistisk!

 

Er dere i bedre form i dag, smint og haypergirl? Om ikke, fortsatt god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...