Gå til innhold

Begynner nettkurs i morgen


Gjest chloe46

Anbefalte innlegg

Gjest chloe46

for god støtte Nattevakt. jeg fortviler ikke over at jeg koste meg igår, de donutsene var bare helt fortreffelige. OK da, - jeg har nok tenkt tanken at det var litt ergelig og bortkastet, men alt i alt er jeg likevel veldig fornøyd.

Lykke til i morgen, skal tenke på deg.

Klem og god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Hei. Eg hadde ein flott tur i går og berre positive tilbakemeldinger, så no er det berre å stå på. ( Foten er fortsatt ute av drift, men det er lettare å takle). I dag har eg prøvd meg gjennom masse gamle kle. Det er så kjekt! Mykje er fortsatt for lite og det har det vore i over 20 år. Men syns det er kjekt å ta vare på dei gamle kleda for morro skyld. Det er jo utgått av mote men kjekt å sjå at det går ned på vekt og cm og størrelsene passer. Har så lyst på ein lett og fin sommerkjole. Slik til å hive over hodet når eg skal på butikken og vere blandt folk.På ein måte solkjole. Såg ein veldig fin men den var nesten 3000 kr og den var overprisa! Ein slik lett søt kjole som heng fint og skjuler det som ikkje skal framhevast. Eg ser så fram mot sommer og sol, det har vore ein kjempetøff vinter og no ser eg berre på fram og gleder meg til eit godt glass vin på terassen og grilling og bading. Så kanskje eg må sette inn et extra gir no med tanke på at sommeren er rett rundt hjørnet? Har bestelt flybilletter til 22 juni så då må fruen vere meir fornøgd med speilbildet sitt. he he Takk for klem den varmet og klem tilbake. Ha ei kjempefin veke! Passer på deg, eg sit på skuldera di og hvisker deg i øret viss du tuller deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chloe46

Godt å høre at deg gikk bra, og jeg hører optimismen sprudle hos deg igjen BRA!! Fint at du sitter på skuldra mi, men jeg har sluttet å tulle....har gått ned det jeg gikk opp + litt til så nå gleder jeg meg til veiedag igjen. Jeg gjør som deg med gamle klær, jeg har sortert i bunker jeg da ( litt for lite, for lite og altforlite) Bunken med litt for lite er snart tilbake i skapet igjen hele bunken, og da blir jeg motivert. Har ikke prøvd meg på neste enda, skal vente til jeg når 80. Har tro på at jeg er under 85 på fredag, og da begynner det å bli morre. Går nok ikke ned noe i påsken, men skal forsøke å begrense inntaket så jeg ikke går opp så mye.

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spent på veiing i morgen!! Hadde ein kjempesprekk på snop eg ikkje liker og is og chips. Men håper at samvittigheten er dårligare enn det vekta vert. Var så høgt oppe og så plutselig var eg heilt tom Har vore dårlig av medisinen min med kvalme, og trur nok at alt for lit mat og lite drikke undre kuren (berre brekket meg) gjorde at eg hadde bruk for mer mat. Men det skulle ikkje vert snop. Ser det er mange her som no har sprekker, det er vel gjerne at vi har haldt på ei stund og at fleire har vore sjuk med for lite inntak, at kroppen vil ha meir? Men ser kva som skjer i morgen tidlig. Har trent litt på gulvet i dag med øvelser for mage og lår. Syns det hjalp litt på cm når eg gjorde det kvar dag. Sees i morgen!! ( skal du ha stor feiring på dagen din?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen endring i mål og vekt. Heilt likt som forrige veke. 71,2 kg. Var fornøgd med det, var redd det var økning pga feiring av bursdag * 2 og ein kjempesprekk i godteposen på onsdag. Enkelte dager er verre enn andre og då er det viktig å komme i gang att og ikkje fortsette på galeien. Det er derfor eg må ha deg her, slik at eg kjem igang att, uten er eg redd sprekken hadde vart ennå. Venter spent på deg. Reiser på hytta i morgo og er tilbake 2 påskedag.(med masse appelsiner i sekken) Har ikkje strøm eller nett der. Så ser innom på kvelden 2 påskedag. Ha ei kjempefin påske og klem fra meg. Ser inn i kveld etter måla, vekta di!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chloe46

her kommer mine litt forsinket:

 

Bryst : 108 - 103

Midje: 96 - 87 - 86

Hofte: 108 - 102

Bak: 113 - 107

Lår: 65 - 60

Vekt: 90,7 - 87,7 - 87,1 - 85,6 - 84,5

 

1,1 kg ned. Tror ikke jeg går ned noe i påsken, men håper jeg kan holde meg under 85 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Du er kjempeflink! Her har det sikkert gått opp i påsken. Har vore for lite drikke og litt feil mat. Men har vore forsiktig med snop, og ingen alkohol. Så no er eg spent på kor gale det har gått, veger meg fredag. Hadde pinnekjøtt som var ganske salt til middag i går, så eg trur vesken skal få nokon dager til å forlate kroppen på. I dag er her nydelig solskinn, skal ut og sette meg i sola. Syns det er synd at eg ikkje får gå noko tur. Brukte rokkeringen igjenn i går, har hatt ein pause med den pga tre antibiotikakurer, lurte litt på om det kunne vere den som gjorde at eg fekk nyrebekkenproblemer, men trur ikkje det, så no er det på att med godt mot. Sjekker om du er inne i løpet av veka, og så vert kontrollen på fredag!Lykke til, og spent på om du har klart deg under 85, men det kan vere litt veske att i kroppen etter påske så vi satser berre strekt vidare!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei har ikkje våga å gå inn her på ei stund no. Alt datt rett vest!!Gjekk opp i påska og då vart det fort ei heil veke med boller og tull!!!!! No må eg komme i gang att! Men kor er du? Er du og falle utenfor? KOm igjenn no må vi huske kva vi vil!! vere slik vi er no?? Gå opp det vi har gått ned?? Eller komme i dei kleda som fortsatt er trange? Eg vert så oppgitt over meg sjølv, men no er eg klar for kamp att, men eg må ha hjelp og støtte fra deg!!SÅ kor er du? Håper det berre er ein liten sprekk og så er du her att! Kom igjenn vi skal stå på til jonsok?som første mål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja opp og ned går som hand i hanske her! Vog meg idag og den var opp igjenn. 72,6, var på det minste 70,8. Så no må eg verkeleg skjerpe meg her. Lurte på om eg skulle melde meg på eit kurs her men det var ingen som starta før 5 mai. Det er det lenge til,men no må det snu! Men du MÅ komme igjenn her på sida di!!Om du har gått opp, vert det lettere når du først har vegt deg , då kan du ikkje unnskylde lenger men starte på nytt med godt mot. Alle treng ein pause og vi har jo holdt på ganske lenge. Så kom igjenn, hiv deg på tenk det er ikkje lenge til dagen din!! og då skal du vere på topp!Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...