Gå til innhold

15 kg innen 1. juni


Gjest Smukkeline

Anbefalte innlegg

Gjest Smukkeline

Foreløpig har jeg kun gått ned 3,5 kg, men det er jo tross alt noe :). Selv om det har tatt tid. Hvis jeg klarer å gå ned 3,5 kg til i før 1. mai, har jeg jo faktisk gått ned 7 kg siden november :D. Sakte, men alikevel nærmere målet hele tiden. Og 20 mars er det tid for ny måling av strategiske punkter.

 

I morgen er det igjen veiedag - har vært knallflink med både mat og trening denne uken, så det BØR vises på vekta i morgen!!.

 

Har halvert sukkeret i min dagelige caffelatte (den er jeg ikke villig til å gi slipp på). Holder meg på ca 1600 kcal om dagen. Med sunn mat, mye frukt og grønnsaker er det fakstisk MYE mat i løpet av dagen.

 

Skal på shopping med en venninne neste lørdag - håper å ha mistet 5 kg totalt innen da. Dvs 1,5 fra forrige fredag frem til neste fredag (2 uker - det burde være mulig, men i morgen får jeg vite litt hvordan jeg ligger an). Hadde jo vært kuult å kjøpe noen nye klær man føler seg vel i :D.

 

Masse trening om dagen, ganske alsidig også. Spinning i flere varianter, styrketimer og langrenn i helgen på fjellet. Tenkte jeg skulle få lurt inn en svømmetur snart også.

 

Dette ble et langt og rotete innlegg, men måtte skrive ned noen taker om min vei mot en lettere og fastere og sprekere kropp 2008!!!

 

Lykke til alle dere andre også - vi er jo mange i samme båt her.

 

smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom tråden din og ønsker deg også lykke til.

Kampen om kiloene er lang og hard, men er viljen til stede så klarer vi det nok :)

 

Ha en fin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Titter innom tråden din og ønsker deg også lykke til.

Kampen om kiloene er lang og hard' date=' men er viljen til stede så klarer vi det nok :)

 

Ha en fin dag :D[/quote']

 

Viljen er et meget viktig element her ja.

 

smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Det går så vanvittig tregt. Har bestilt time med personlig trener på søndag for å se om jeg kan få noen gode tips og råd :). Er motivert til tusen, men det går så sakte. Mye trening og sunn mat i alle fall. Føler meg bedre, mer sunn liksom. Men vekta går sakte...

 

smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...