Gå til innhold

Onsdagslinken 5 kg før jul, 30/11


Jewel
 Share

Anbefalte innlegg

Får håpe alt er på plass nå...

 

Hadde veiedag i går, og har gått ned 0,9 kg den siste uka! Nesten en hel kg, veldig glad for det. Gått ned 1 cm i midjen også. Etter å ha slete med motivasjon lenge, føler jeg den i veldig stor grad er tilbake nå. Spørs om det blir like mye neste uke da... Bruker egentlig å gå ned maks 0,5 kg på ei uke.

 

Startvekt 64,6 kg

Vekt nå: 63,7 kg (minus 0,9 kg)

Midje: 78 cm

 

Ikke mye tid til trening pga eksamen i det siste, men stod opp 07.15 i dag for å få tid til det. Stolt over det- for jeg liker å sove...Så etterpå blir det trening og fri resten av kvelden.

 

Lykke til resten av gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først; grattis med skikkelig bra knallnedgang Jewel! 0,9 kg ned på en uke er jo bare supert! Hva er hemmeligheten? :P

 

Endelig så er alt på plass igjen ja! Har strengt tatt knapt fått med meg at det har vært problemer, har hatt en altfor stressende periode med universitetsoppgaver, men det har gått rimelig bra... Ingen nedgang, men vekta har ligget noenlunde stabil de siste ukene sånn i det minste! Nå er jeg klar for å virkelig sette igang igjen, det sunne kostholdet er på plass og treninga kommer sakte, men sikkert inn igjen :) Er 20 dager til jeg drar hjem til foreldrene mine til jul... 20 dager på å gå ned 2,8 kg? Da må jeg virkelig stå på... Skal vel være fornøyd om jeg ser 60,9 til da, det er et tall jeg ikke har sett på vekta på mangemange år... :)

 

Vekt i dag: 62,8 kg

Nedgang siden sist; 0,0 kg

Nedgang totalt: 1,6 kg

Igjen: 2,8 kg

 

Midjemål: 81 cm

Nedgang siden sist: 0,5 cm

Nedgang totalt: 5 cm

 

Lykke til alle sammen, håper det går bedre med dere enn med meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej igen.

Hyggligt att forumet er opent igen. Det har varit litt tomt uten dere.

Veiedag igår och det stod på samme som førrige uka.

Er fornøjd med det. Upp vill jeg ikke gå!!!!!

Håper på en liiiiiten nedgång i alle fall till neste uka.

Jaja, det er ju bare meg det kommer an på.

 

Det har varit dåligt med trim, men skall kjøre igång i morron igen.

 

Håper alle er tillbaks snart igen. Julen er ju rett runt hjørnet vettja!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og Hopp!

Så bra at vi er på nett igjen!

Hadde gått ned 0,7 på mandag, og inn 1 cm i midjen. Ble glad da!

Ble inspirert, og prøvde konsertkjolen min; og den passet!!!! Det var veldig bra, for jeg skal bruke den på lørdag og søndag.

Stå på folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...