Gå til innhold

Angelgirl's "slankeblogg"


Gjest 2011 - Starten på et nytt liv

Anbefalte innlegg

Gjest 2011 - Starten på et nytt liv

Hei,

 

Jeg skal stå brud i 2009. Gleder meg masse, men vekten må ned først. Håper på 30kg i løpet av 8 måneder, for det er da kjolen skal kjøpes. ;) Tror og håper at jeg skal klare 1kg i uken.

 

Føler meg ikke vel med meg selv og som siste års student, blir det mye sitting foran dataen og uregelrett spising. MEN, Nå er det slutt! :) En ny og bedre meg venter i andre enden. Nå skal jeg bli glad i meg selv igjen. :) Jeg har lest endel av det som er skrevet her inne og det er til stor motivasjon! Så tusen takk til alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne har du mange du kan søke hjelp og støtte hos. Jeg har min egen dagbok på gifteplaner. Skal selv gifte meg 19. juli 2008, og har til nå gått ned drøye 10 kg og planlegger å gå ned 15 kilo til før bryllupet. Målet om 1 kg i uka er kanskje litt drøyt. Mellom 500-1000 gram er det som er vanlig å gå ned, men det betyr uansett at du skal kunne klare mange kilo på de neste 8 mnd.

 

Tror du klarer dette. Bruk noen uker til å finne ut hvilken meny som passer deg. Det er viktig at du spiser så mye at du ikke går rundt og er sulten. Det tok meg noen uker å finne rette meny. Fordi jeg ammer bruker jeg meny 3, ca 1900 kalorier hver dag, men du kan selv regne ut hvilken meny du bør bruke. Tror du finner utregninga under test deg selv sidene. Jeg vil anbefale deg å føre dagbok over hva du spiser. Jeg har gjort det hver dag i 8 uker nå og det er et viktig redskap for meg for å bevisstgjøre meg selv på hva slags mat det lønner seg å spise. Det er mange kjempegode oppskrifter på disse sidene. Jeg går på kurs selv, men har bare en uke igjen og skal prøve å klare meg på egenhånd etterpå. Klarer det for jeg begynte 3 uker før jeg begynte på kurs og det fungerte fint. Dersom du blir aktiv her kan du legge inn en fast veiedag på tråden din. Det er kjempemotiverende å vite at de andre vil gå inn å lese hvordan det går med deg hver uke.

 

Lykke til uansett. Håper du blir et aktivt medlem her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...