Gå til innhold

Bryllup sommeren 2009/2010


Gjest 2011 - Starten på et nytt liv

Anbefalte innlegg

Gjest 2011 - Starten på et nytt liv

Hei,

 

Tenkte jeg kunne start en liten tråd her.. Jeg skal gifte meg enten 2009 eller 2010, kommer ann på pengene. Vi har bare en inntekt da jeg er heltids student i England. Men gleder meg utrolig masse.

 

Men før det blir brudekjole kjøp osv, skal denne jenta ned i vekt og mål. Jeg vet ikke hvor mye enda, får se hvor jeg føler meg mest vel. Har sett meg inn på ca 30 kg - fra 92,8kg til 65kg. Så vi får se. Håper at trivselvekten vil bli nådd iløpet av 10 måneder, for da er det kjole kjøp. ;)

 

Hadde vært gøy å snakke med noen andre her inne. :) Kommer til å legge inn delmål, vekt og mål ettersom ukene passerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Der var du. Det burde jo ha ant meg at det var her du var ;)

 

Gratulerer med valget ditt om å legge om livsstieln :)

 

Selvfølgelig kan du adoptere delmålene mine. De har vært til stor inspirasjon for meg iallfall. syns det er bedre å skrive når jeg har oppnådd de forskjellige delmålene mine enn å sette datoer for når jeg skal nå de. Det er så lett å bli skuffa da. Men 30 kilo på ti måneder er godt mulig om en er streng mot seg selv.

 

Det er gøy nå når jeg får så mange positive tilbakemeldinger. så det vises nok godt.

 

Kom gjerne innom tråden min igjen

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest 2011 - Starten på et nytt liv

I fag så begynte kurset mitt og jeg har endelig startet på veien til mitt nye og bedre liv. :D Føles utrolig godt. Min forlovede er også med på opplegget. Trenger litt støtte.

 

Er litt rart å veie alt jeg skal spise, men blir vel vant til det etterhvert. Vekten har nå inntatt sin nye faste plass på benken, sånn at den alltid er tilgjengelig. Skal ut å fylle kjøleskapet med pålegg, grønnsaker, frukt og middager.