Gå til innhold

Bryllup sommeren 2009/2010


Gjest 2011 - Starten på et nytt liv

Anbefalte innlegg

Gjest 2011 - Starten på et nytt liv

Hei,

 

Tenkte jeg kunne start en liten tråd her.. Jeg skal gifte meg enten 2009 eller 2010, kommer ann på pengene. Vi har bare en inntekt da jeg er heltids student i England. Men gleder meg utrolig masse.

 

Men før det blir brudekjole kjøp osv, skal denne jenta ned i vekt og mål. Jeg vet ikke hvor mye enda, får se hvor jeg føler meg mest vel. Har sett meg inn på ca 30 kg - fra 92,8kg til 65kg. Så vi får se. Håper at trivselvekten vil bli nådd iløpet av 10 måneder, for da er det kjole kjøp. ;)

 

Hadde vært gøy å snakke med noen andre her inne. :) Kommer til å legge inn delmål, vekt og mål ettersom ukene passerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Der var du. Det burde jo ha ant meg at det var her du var ;)

 

Gratulerer med valget ditt om å legge om livsstieln :)

 

Selvfølgelig kan du adoptere delmålene mine. De har vært til stor inspirasjon for meg iallfall. syns det er bedre å skrive når jeg har oppnådd de forskjellige delmålene mine enn å sette datoer for når jeg skal nå de. Det er så lett å bli skuffa da. Men 30 kilo på ti måneder er godt mulig om en er streng mot seg selv.

 

Det er gøy nå når jeg får så mange positive tilbakemeldinger. så det vises nok godt.

 

Kom gjerne innom tråden min igjen

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest 2011 - Starten på et nytt liv

I fag så begynte kurset mitt og jeg har endelig startet på veien til mitt nye og bedre liv. :D Føles utrolig godt. Min forlovede er også med på opplegget. Trenger litt støtte.

 

Er litt rart å veie alt jeg skal spise, men blir vel vant til det etterhvert. Vekten har nå inntatt sin nye faste plass på benken, sånn at den alltid er tilgjengelig. Skal ut å fylle kjøleskapet med pålegg, grønnsaker, frukt og middager.

 

Den største overgangen for meg blir npk å spise nok. Er bra at jeg kan se hva jeg spiser. Men jeg er ikke vant til å spise så mye og ofte. Men det er sikkert en av grunnene til at jeg er hvor jeg er i dag.

 

Motivasjonen er på topp og håper at den vil være det en lang stund fremover. Har satt meg masse delmæl, så håper at det vil hjelpe også.

 

Delmål 1 ( 92,5 kg) 26 des. 2007

Delmål 2 ( 90 kg ) 16 jan 2008

Delmål 3 ( 87,5 kg)

Delmål 4 ( 85 kg )

Delmål 5 (82,5kg )

Delmål 6 ( 80 kg )

Delmål 7 ( 77,5 kg )

Delmål 8 ( 75 kg )

Delmål 9 ( 72,5 kg )

Delmål 10 ( 70 kg )

Delmål 11 ( 67,5 kg )

Delmål 12 ( 65 kg)

 

Jeg er ikke så opptatt av vekten, jeg vil komme dit hvor jeg føler at jeg ser bra ut. Er ikke helt sikker på hvilken vekt det vil være, men ett sted mellom 65-70kg tipper jeg. Mulig at jeg blir fornøyd på delmål 10. Er fleksibel, må se ann sånn at jeg ikke blir seende ut for tynn, har ganske kraftig benbyggning.

 

Lykke til til alle sammen der ute og håper dere alle får en super god jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at du er i gang :D Synes også det er rart å veie all maten, men jeg merker at jeg ikke trenger å veie alt lenger. Jeg vet hvor mye mange ting veier nå, etter å ha holdt på så lenge. Men enkelte ting veier jeg fortsatt og må nok fortsett å gjøre det.

 

Lykke til med delmålene dine underveis:)

 

Håper du får en fortsatt fin forjulstid og en fantastisk jul

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2011 - Starten på et nytt liv

syntes det er utrolig vanskelig å få i meg alle kcal jeg skal... Skal ligge på 1900 dagen, men ligger på rundt 1600-1700... Jeg veier og veier, men finner det utrolig vanskelig å få i meg all maten jeg skal. Er alt for mye. Må si ifra til kurslaeder på neste veiedag.

 

Blir spennende å se nå, siden det er jul. Men jeg er utrolig stolt av meg selv. Har ikke spist noe snop osv. Jeg har tilogmed laget brente mandler, marsipan konfekt, fugde og fløtekarameller i 2 dager. Og jeg smakte ikke på en eneste en og dyppet heller ikke fingeren i den smeltede sjokoladen. Var fristende, men holdt meg i skinnet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2011 - Starten på et nytt liv

Sånn da har jeg veid og mål meg. Vekten viste ned 1.2 kg og totalt in 12 cm. Er veldig fornøyd med den første uken, spes med tanke på at det er jul. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har laget en egen tråd her i steden. Du har fått en god start og det er viktig. Motivasjonen holdes ved like når man starter bra. Når du har holdt på noen måneder vil du sikkert oppdage at delmålene kan justeres. Du har ikke satt noen datoer på dine mål. Det har jeg gjort og synes det hjelper så lenge jeg ikke setter for optimistiske mål. Jeg ligger ca 2 kg foran mine mål og må justere dem litt nå på nyåret. Fortsett den gode jobbinga så får du sikkert noen positive måneder framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er en "jente" på 55 år som begynner på kurs 7.januar-08. Har hatt en jul med etegilde som sitter laaaangt opp i halsen.

Gleder meg sinnsykt til å begynne på kurs nå. Veier sikkert 105 kg og skal veie i underkant av 70 så det er mye å ta av. Vil så gjerne lykkes nå med vektnedgang.

Mannen min og jeg skal på dykketur til Egypt til høsten, jeg har helt ny dykkedrakt som har ligget ubrukt i 2 år. Kansje møllen har spist den opp. får den ikke over lilletåa engang nå.

Det er oppmuntrende å lese om andre som har lykkes.

Som sagt gleder meg til å ta fatt, skal lete etter skritt telleren min nå-

GODT NYTTÅR TIL ALLE SLANKEVENNER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest 2011 - Starten på et nytt liv

Så koselig med andre her inn på tråden min. :D Har ikke fått vært her inne så mye i det siste. Har kommet meg tilbake på skolebenken igjen for det siste halvåret igjen av universitet graden min. Er utrolig mye å gjøre. Men koser meg også masse.

 

Her har det gåt sakte ned på vekten men har endelig klart mitt andre delmål som var 90kg. Er utrolig stolt av det. Pilen peker jo litt nedover for hver gang jeg er på vekten. Har gått inn 7cm i midjen. Bare det er jo supert. :)

 

Jeg var innom en butikk her i byen (studerer i england) og fant den perfekte kjolen. Jeg kjøpte den da jeg føler at den ville passe perfekt til bryllupet. Det var ett stor skritt i riktig rettning. Nå har jeg ikke noe valg, nå må jeg fortsette å gå ned selv etter endt kurs. Kjøpte kjolen en størrelse forliten. En liten motivasjons faktor for meg - eller jeg burde vel heller si en STOR.

 

Håper alle har hatt en super jul og ett godt nytt år.

 

xxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...