Gå til innhold

På ny frisk!


vagga

Anbefalte innlegg

da er jeg i gang startet i går med en vekt på 77.4 kg. fødte en nydelig liten gutt for syv uker siden og graviditeten har satt sine spor på kroppen, men det er vel en del av gleden:)

 

Nå skal kiloene av igjen, og det føles som de sitter hardt. Vi skal døpe lillegutt 27. januar og målet er å komme inn i bunaden til den dagen:)

 

Er ellers forferdelig lei av å gå i mammaklær. målet er å komme inn i de gamle klærne mine til påske. Da må jeg ned i underkant av 10 kg noe jeg håper jeg klarer.

skal bruke mandag som veiedag så imorgen er første ordinære veiedag.

Har nok ikke gått ned noe så det blir vel mest en kontrollveiing:)

 

har som mål å trene annenhver dag ca en time hjemme i stuen eller ute på trilletur. Har ministepper, strikker og ball. har og bestilt trenings dvd for nybakte mammaer som kommer i midten av januar så nå er det bare å henge i:)

 

Skriver dette for det føles som det blir mer forpliktende når jeg har fortalt noen om det, og fordi jeg nok trenger litt oppmuntring underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar

i dag. Har bare holdt på i to dager så det ble en slags kontrollveiing.

den viste 77.4 kg.

Nå skal det ikke veies før neste uke:)

 

færste utfordringen kommer ikveld med nyttårsfeiring. det er jeg som skal ha med snacksen og tenkte velge noen litt sunnere varianter som nøtter.

 

Det var siste for i år og 2008 starter forhåpentligvis med vektnedgang! :D

 

Godt nyttår alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble siste dag med utskeielse på lenge... Forsettene om å begrense seg gikk dårlig men ingen dårlig samvittighet av den grunn. En gang ødelegger ingenting.

Etter at lillegutt har fått mat skal vi ut på treningstur! Det veier vel opp for litt tenker jeg:)

 

Nå er det full fokus på ny livsstil og det SKAL jeg klare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig motivert for å klare det:) får "gratis" trening i og med at jeg har baby i huset som skal ha frisk luft hver dag.

Håper bare motivasjonen fortsetter selvom det kommer tider der det går tyngre :( også hjelper det at mannen min slår følge med meg i livsstilendringen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det helg og første utfordring står for døren. Svigermor skal feire bursdag idag og da er det alltid mye god mat på bordet. noe magert og noe ikkje fullt så magert.

 

Målet er at jeg skal klare å begrense meg og spise mest av fisk og magert kjøtt. klarer nok ikke holde meg til de 1600kcal tror jeg, og jeg skal unne meg et glass med øl til maten.

 

Blir nok ikkje noe trim idag heller siden det er et stykke å kjøre men imorgen er det tilbake til trimrutinene ;)

 

God helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

totalsprekk, men en aldri så liten en. veiedag imorgen og jeg regner ikke med det helt store resultatet men håper jeg har gått ned et par hundre gram ihvertfall. har klart meg bra resten av uke med på trening og maten så noen resultater må det ha gitt:)

 

Krysser fingrene for at det ikke er oppgang i sikte ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå kommet godt igang føler jeg. En god rutine med lange trilleturer (minst en time) hver dag, og gode rutiner på maten.

Lager blant annet middagsmeny for en uke, og det har gjort det lettere og ikke "skli utpå"

 

Det ble 3 trimpoeng idag også, så fjerde eple er like rundt hjørnet.

 

Dette har vært den første ordentlig uken siden jul, og jeg er spent på veiingen på mandag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trimme' date='da....;) Imponerende!![/quote']

 

Takk takk ;) Men mye løser seg selv når jeg har en liten krabat på 2mnd som også trenger frisk luft. kombinerer det hele og går minst en time hver dag. tar på pulsklokke og nyter turene i sol, regn, snø og vind:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg synes du er kjempeflink til å prioritere trim!! Bra!! Resultatene kommer nok snart!! Om du ikke får i deg nok kalorier så spis litt italiensk salat, rekesalat, makrell i tomat osv. Laks til middag er også hjertevennlig! Lykke til og ha en fin helg!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsfri i helga og det var godt for kroppen tror jeg. Trener fem dager i uka og skal holde meg til det. målet er fra 3-4 trimpoeng pr dag og til når har ikke det vært noe problem.

Spent på veiedagen imorgen men synes å merke på kroppen at den har det bedre, og synes og se at den har krympet aldri så lite:) Kanskje et par cm etter jula? vi får se, spennende blir det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og denne gangen gikk det aldeles strålende! Det ble 2 kg ned og 2 cm inn rundt magen. Jeg er utrolig fornøyd med å ha mistet det kiloet jeg fikk ekstra i jula pluss et kilo til. Det viser bare at det lønner seg og ta tak og være bevisst på kosthold og trening.

Jeg spiser mer enn jeg noen gang har gjort etter at jeg begynte å følge Grete Roede sitt kosthold. Jeg går aldri sulten og har mer overskudd enn på lenge. Med en en 2 mnd gamme krabat i huset er det visst nødvendig med mye overskudd ;)

 

Stå på videre alle sammen! og husk at det nytter å ta tak. Jeg er ihvertfall kjempemotivert til å ta fatt på en nye uke med trening og mye god og sunn mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og denne gangen gikk det aldeles strålende! Det ble 2 kg ned og 2 cm inn rundt magen. Jeg er utrolig fornøyd med å ha mistet det kiloet jeg fikk ekstra i jula pluss et kilo til. Det viser bare at det lønner seg og ta tak og være bevisst på kosthold og trening.

Jeg spiser mer enn jeg noen gang har gjort etter at jeg begynte å følge Grete Roede sitt kosthold. Jeg går aldri sulten og har mer overskudd enn på lenge. Med en en 2 mnd gamme krabat i huset er det visst nødvendig med mye overskudd ;)

 

Stå på videre alle sammen! og husk at det nytter å ta tak. Jeg er ihvertfall kjempemotivert til å ta fatt på en nye uke med trening og mye god og sunn mat.

Så flink du er!!! Kjempebra! Dette går jo strålende!! Og tusen takk for melding inne på tråden min! Har svart deg der. Fint om vi kan "backe" hverandre opp!

 

Ha en fin uke! Og kos deg med gullet!!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...