Gå til innhold

På ny frisk!


vagga

Anbefalte innlegg

Da var jula omtrent over og godt er det! Er den verste jula jeg har hatt. en svigermor som tar helt over og går i skjørtene på meg og plukker smuler, en mor som er skrekkelig sjalu for svigermor er en bedre kokk, og begge er fryktelig sjalu på min søster og svoger for de har mye bedre kontakt med vår lille gutt. Dere kan jo selv tenke dere...

 

MEn nå er det på ny frisk igjen:) har lagt godt på meg i jula og ser fram til mer bevegelse og gode matrutiner igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Da har jeg begynt å samle trimpoeng igjen. Vi har vært ute og gått i nesten en time og det resulterte i 2 trimpoeng:D Godt fornøyd.

 

er inne i en periode der jeg føler meg bare ekkel og stygg. Mannen min sier jeg er den peneste i verden og det varmer :)

Den eneste som kan ta tak i dette er meg selv og mannen min har sagt han vil hjelpe meg så i dag har vi gått rundt Lindeberg. ikke hele da men har sett litt:) Vi har bodd her i 2 mnd og det er vel på tide å bli litt kjent i området. Neste helg blir det marka hvis været er godt. hvis ikke blir det samme runden:)

 

Ha en god uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blei ned 1kg og 2 cm denne uken så nå er jeg i gang igjen. kjennes utrolig deilig så nå må jeg bare holde den gode trenden.

Har ikke skrevet ned alt jeg spiser men jeg har passet på å spise ofte og lite og godteri kun til helgen.

 

Ha en god uke alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

klarer ikke helt å motivere meg om dagen. Prøver å holde en noenlunde sunn linje men det er ikke lett. Har begynt i ny jobb og kan gå frem og tilbake og det er deilig. Lillegutt har fått plass i samme barnehage som jeg har fått jobb i og med vogn på dagens føre er hard trening! Er for lite flinkt til å drikke nok vann så det må jeg jobbe med også tror jeg at jeg spiser litt for lite... Får se om jeg ikke skal få orden på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har vel egentlig gitt opp og tar meg en pause... klarer ikke følge opp og har ingen motivasjon. jeg skal fortsette å spise fornuftig og bevege meg men det blir ikke hardt fokus....

 

Kommer sterkere tilbake håper jeg:) Lykke til videre alle sammen!

 

Margrethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke bra ut at du har gitt opp litt da. Men jeg kjenner følelsen. Man må bare legge ting litt på hylla når man har det sånn.

 

 

Håper du får formen tilbake og ihvertfall kikker innom her fra tid til annen da :D

 

Jeg har i grunnen også gitt litt opp den derre "hardcore" slankinga, men det er koselig å kikke innom her en gang i mellom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...