Gå til innhold

På ny frisk!


vagga

Anbefalte innlegg

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar

En ny dag med mange nye muligheter. Regner pøser ned her i Oslo, så det er bare å finne frem regntøyet for den daglige trimturen. Misunner lillegutt som kan ligge varmt og godt nede i vogna si.....

 

Det pleier å være godt når vi bare kommer oss ut og det skal vi.

Ha en god treningsdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 nye trimpoeng idag så langt. mulig det blir en tur til i kveldinga. Det kjennes godt for kroppen å røre seg. Får alltid så mhye overskudd av treninga! Med en liten i huset er det begrenset med søvn om natten så når jeg får gått ut på tur orker jeg mer resten av dagen. gir meg energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det ble 3 trimpoeng :D Hadde på regntøy men det var tydeligvis ikke spesielt tett... gjennomvåt faktisk! Men det var deilig med en tur likevel :D

Så flink du er!! Men kanskje du skulle ha invistert i nytt regntøy!! Salg er det også! Og det er alltid greit å ha!

 

Ha en fin uke!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir et par treningsfrie dager på meg. Våknet med vondt i hodet og begynnende forkjølelse. Med dåpen en uke unna har jeg ikke tid til å bli syk så nå er det inneaktiviteter og ingefærte :D Dumt at jeg ikke får trent men tror ikke et par dager uten vil skade vektnedgangen. spørs om det blir noen nedgang siden formen ikke er på topp. bruker stå stille/gå opp litt når jeg er sånn halvsyk :D Får ta det med!

 

Ha en god dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro noen dager du. Kroppen din har sikkert godt av å slappe litt av, så kommer du sterkere tilbake senere! Lykke til med dåpplanlegging og forberedelser!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en rolig innedag idag og. Kroppen er på vei til å bli frisk og vil ikkje utfordre for mye enda. jeg snikveide meg litt idag og det viste en nedgang, men nå er det jo mandagen som teller og mye kan skje:) Lillegutt sover godt om natten og det hjelper og på mors livsstil :D Søvn er alfa og omega for meg. når det er på plass kombinert med sunn mat og bevegelse går vekten nedover. Spent på veiedagen på mandagen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det lørdag og tredje dagen uten trening. Sykdommen er ute av kroppen så imorgen blir det trening igjen :D Tror det har vært fornuftig å holde seg i ro, og kjenner at det skal bli godt å røre på meg igjen:)

 

Tiden går med til dåpsplanlegging, men prøver bruke den lille tiden som er igjen til trening. :) God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, klarte ikke vente lenger og måtte prøve bunaden...

 

Jeg skal ha bunad i dåpen til lille Simen! er så utrolig stolt over ha klart første delmål! Syns nesten det var litt rart med tanke på at det bare er et kilo i forhold til vekten rett etter fødselen, men når jeg tenkte etter er det jo faktisk 8cm siden fødselen!

 

For ikke å snakke om motivasjonen det gir å ha nådd det første målet. Det gir mye pågangsmot til å fortsette livsstilsendringen og vektnedgangen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok' date=' klarte ikke vente lenger og måtte prøve bunaden...

 

Jeg skal ha bunad i dåpen til lille Simen! er så utrolig stolt over ha klart første delmål! Syns nesten det var litt rart med tanke på at det bare er et kilo i forhold til vekten rett etter fødselen, men når jeg tenkte etter er det jo faktisk 8cm siden fødselen!

 

For ikke å snakke om motivasjonen det gir å ha nådd det første målet. Det gir mye pågangsmot til å fortsette livsstilsendringen og vektnedgangen :D[/quote']

Så flott! Er ikke det deilig å nå sitt første delmål?? Det kan du være stolt av, ja!! Og muskler tar mindre plass enn fett, så om ikke kg renner av så skrumper du inn!! Og det er det folk ser! Heldigvis står det ikke kg-stempel i panna vår...! Kjempebra jobbet!!! Og vi står på videre....!

 

Klem fra xXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag igjen og jeg var spent på denne dagen. Med tankte på mens og lite aktivitet hadde jeg håpet på å stå stille denne uken kanskje litt opp, men nei. Vekten viste en nedgang på -1kg og målbåndet viste at jeg har skrumpet nok 1 cm :) Utrolig stolt og fornøyd og i dag starter jeg med treningen igjen :D

 

Gleder meg til fortsettelsen! Har så mye mer overskudd nå enn før jul. Det skal jeg ta vare på :D God uke til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra resultat du får!! Godt å høre du kjnner forskjell på kroppen din og får mere energi. Deilig! Lykke til med dåpsplanlegginga!!

 

Ha en fin uke!! Godt å høre du er fit for fight igjen!!

 

klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra resultat du får!! Godt å høre du kjnner forskjell på kroppen din og får mere energi. Deilig! Lykke til med dåpsplanlegginga!!

 

Ha en fin uke!! Godt å høre du er fit for fight igjen!!

 

klem fra XXL

 

Tusen takk for det:) Det er godt å kjenne at kroppen fungerer igjen ja. Takk for oppbacking underveis! Det gjør godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt er ikke helt i salg og jeg vil ikke ta han ut i det sure været selvom han ligger godt i vogna.

Får se om det blir en liten treningsøkt når mannen kommer hjem fra jobb:)

Har både miniestepper, strikker og treningsvideoer. regner meg jeg skal klare å få en liten økt før kvelden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke trening i går men ikveld SKAL det bli!! får med meg mannen min på trille/treningstud. Utrolig deilig med den gratis treningen med vogna. :)

 

ha en god dag!

Så flink du er!! Her er det holke igjen... typisk!

 

Ferdig med dåpsplanlegginga?? Ligger du godt ann?? Lykke til både med trim og dåp!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...