Gå til innhold

På ny frisk!


vagga

Anbefalte innlegg

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Lillegutt har fått RS-viruset og dagene går med på å få i han nok drikke. Han er nok ikkje kjempe kjempe dårlig, men surklete og tett. Det høres så mye verre ut når disse små er tett. Vi fikk vite at hvis vi ikke får i han nok drikke må han legges inn, men fåreløpig ser det bra ut.

Vært på to legebesøk denne uken og det går fremover heldigvis. SKal tilbake til kontroll på fredag igjen.

 

Det blir litt mindre trening, men denne uken er mannen hjemme siden skolen har vinterferie og jeg bevilger meg en time eller to noen dager for å få trent. Har fått trent to dager denne uken og håper på to eller tre til slik at jeg kommer skikkelig i gang. I tillegg er det godt for slimhinnene til junior at han får litt kald luft, så vi går på tur en gang for dagen. det er jo trening selvom vi går rolig:)

 

Når han er frisk igjen skal han få være med på treningssenteret igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper lillegutt friskner til fort.. RS-virus er ikke noe særlig.. Godt tegn at dere får være hjemme da. Synes du er flink til å stå på! Trener jo som bare det!!

 

Ha en fin uke!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener til lillemann! Det går fremover og han drikker godt. det er derfor vi får være hjemme. var bedring fra mandag til i dag og vi skal på ny kontroll på fredag :) han er heldigvis i godt humør og prater og ler! Skal holde dere oppdatert :)

 

Snart natta her hos oss i dag. Skal prøve å få en runde på treningssenteret imorgen. Mannen begynner og å bli dårlig så her er det bare ho mor som holder koken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært til legen med lillegutt for tredje gang denne uken og han er helt frisk:) Den lille kroppen klarte utfordringen og vi er glade for at vi slapp innleggelse.

Har hatt treningsfri idag og skal ha treningsfri imorgen også. litt sliten i kroppen og vil ikke overdrive. Hvis jeg overdriver blir det bare helt stopp i treningen og det vil jeg ikke :) Vekten går sakte men sikkert nedover og det er deilig. mannen min gir meg komplimenter hver eneste dag og er stolt over at jeg nå kan pakke ned mammaklærne mine. Det har jeg ventet på og han vet det betyr mye for meg å kunne bruke mine gamle bukser igjen (selvom mammabuksene er skrekkelig behagelige :D)

 

håper dere får en god helg alle mann! Husk å kose dere i helgen også. ved siden av all den sunne gode maten er det lov å bruke kosemerkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at lillemann er i orden! :D

Det er ikke noe moro når de små er syke.

Jeg kjenner igjen den følelsen da jeg kunne legge bort mamma-klærne igjen ja. Det er et stolt øyeblikk det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært til legen med lillegutt for tredje gang denne uken og han er helt frisk:) Den lille kroppen klarte utfordringen og vi er glade for at vi slapp innleggelse.

Har hatt treningsfri idag og skal ha treningsfri imorgen også. litt sliten i kroppen og vil ikke overdrive. Hvis jeg overdriver blir det bare helt stopp i treningen og det vil jeg ikke :) Vekten går sakte men sikkert nedover og det er deilig. mannen min gir meg komplimenter hver eneste dag og er stolt over at jeg nå kan pakke ned mammaklærne mine. Det har jeg ventet på og han vet det betyr mye for meg å kunne bruke mine gamle bukser igjen (selvom mammabuksene er skrekkelig behagelige :D)

 

håper dere får en god helg alle mann! Husk å kose dere i helgen også. ved siden av all den sunne gode maten er det lov å bruke kosemerkene :)

Hei! Så bra lillegutt er frisk!! Kjempebra!! Og gratulerer med å kunne legge vekk gravidebuksene for en stund!! Det er vell ikke så lenge før du skal bruke de igjen??? Tenkte på barn nr 2, da!! Tror det er viktig å ikke ha for behagelige bukser. Men har man noen som ikke det er så mye stretch i så kjenner man det godt når det strammer, og da er det vell på tide å tenke seg om før man gaper og trykker inn i munnen...

 

Så flott en mann du har!! Godt at han SER deg og kan gi komplimenter!! Ha en fin helg!!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så bra lillegutt er frisk!! Kjempebra!! Og gratulerer med å kunne legge vekk gravidebuksene for en stund!! Det er vell ikke så lenge før du skal bruke de igjen??? Tenkte på barn nr 2' date=' da!! Tror det er viktig å ikke ha for behagelige bukser. Men har man noen som ikke det er så mye stretch i så kjenner man det godt når det strammer, og da er det vell på tide å tenke seg om før man gaper og trykker inn i munnen...

 

Så flott en mann du har!! Godt at han SER deg og kan gi komplimenter!! Ha en fin helg!!!

 

Klem fra XXL[/quote']

 

De gravidebuksene skal nok på igjen etthvert ja;) Vi får se når det blir men så veldig lenge til blir det nok ikke. Får igjen alle buksene mine men de strammer godt så de minner meg på at for mange sjokolader ikke er bra! koser meg med en liten en på lørdagen det er alt stort sett:)

 

Mannen min er fantastisk! Det skal sies det. Han er veldig flink til å virkelig se meg, men han skjønner og frustrasjonen når jeg slanke lekre damer... MEN de jeg sammenligner meg med har heller ikke født barn så kanskje det er like greit å slutte å sammenligne seg med dem? Det ender bare i frustrasjon og enda mer sjokolade... :) Han er den beste mannen JEG kunne fått ihvertfall.

 

god helg til deg og!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det opp 500gram gitt! Ja ja, det er bare å stå på videre. Sliter litt med å få nok kcal på en dag og tror rett og slett jeg har fått for lite og antagelig noen dager med feil mat og da blir det oppgang, men ikke så mye som jeg fryktet. Jeg lar meg ikke stoppe av den grunn! Nå er lillegutt frisk og kan være med på Elixia igjen så denne uken er det lettere å få til treningen var forrige uke.

 

Ser fram til å starte på uken og vet at den blir bedre enn den forrige:)

god uke til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 4.8 trimpoeng idag på gange med vogn til og fra elixia og 35min intervalltrening på tredemølla :) Det er jeg mer enn godt fornøyd med :)

 

I går tok i vi tak i stuen vår og ommøblerte litt. Flyttet sofaen og bordet og fikk utrolig mer gulvplass! Det er deilig med en liten krabat i huset at det er plass på gulvet. Utrolig hva litt gjør og her gjorde det stor forskjell. Vi skal ha det sånn er periode og se om vi trives med det. Hvis ikke snur vi bare tilbake:)

 

Helgen var sånn halvgod i forhold til mat. Mannen var syk så vi koste oss litt ekstra på fredag og lørdag men vi tok ikke helt av. I går var det ettårsdag hos noen venner av oss med pølser og kaker. Klarte å ikke spise så mye, hadde og spist før jeg dro sånn at jeg ikke var sulten. Det funket så det skal jeg gjøre flere ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken er målet å få til en rutine på trening fire dager. Det blir ikke så lenge hver gang siden jeg må ta hensyn til bekkenet og til at lillegutt er på barneparkeringen, men 30-40min blir det. Har funnet ut at det er passe lenge nå i starten. Jeg trener annenhver gang styrke på mage og rygg i terapimaster/Slynge og annenhver gang med kondisjon intervalltrening på tredemølle.

 

Målet med maten er at jeg skal klare å komme opp i ca1600kcal for dagen. Problemet er at jeg får for lite kcal og da går jeg heller ikke ned. Hvis jeg klarer å spise nok, reagerer kroppen med å slippe kiloene og cm.

 

Nå skal jeg nyte morgenen alene til lillegutt våkner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3.8 trimpoen og Epletre nr1 er fullt!! målet var å fylle det før påske og det har jeg jammen klart med god margin:) regner med at jeg skal få fylt godt opp epletre nr 2 før påsken kommer.

WOW! Grattis!! Du er flink du!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsfri idag. Skal på babykino med barselgruppen og innom på karnevalet i barnehagen der jeg jobber.

 

Er så glad for at jeg har kommet ordentlig i gang med treningen. ser mye friskere ut og huden i ansiktet har fått en annen glød. Er nesten litt grinete for at jeg ikke får trent i dag men må prioritere litt sosialt også. kanskje jeg kan få med meg mannen på en tur etter middag :)

 

satser på en slyngetrening imorgen:) Lillegutt trives heldigvis så langt på barnepassen og ler mens de andre skriker :) Han er såpass liten enda, men regner med at skepsisen kommer etterhvert.

 

Ha en god dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsfri idag. Skal på babykino med barselgruppen og innom på karnevalet i barnehagen der jeg jobber.

 

Er så glad for at jeg har kommet ordentlig i gang med treningen. ser mye friskere ut og huden i ansiktet har fått en annen glød. Er nesten litt grinete for at jeg ikke får trent i dag men må prioritere litt sosialt også. kanskje jeg kan få med meg mannen på en tur etter middag :)

 

satser på en slyngetrening imorgen:) Lillegutt trives heldigvis så langt på barnepassen og ler mens de andre skriker :) Han er såpass liten enda' date=' men regner med at skepsisen kommer etterhvert.

 

Ha en god dag alle sammen![/quote']

Hei på deg!!

Kos deg på kino med god samvittighet!! Viktig å prioritere sosiale ting også! Kanskje du får deg en tur etter middag, ellers så overlever du nok en dag uten trening!! Håper karnevallet var fint og at lillegutt også synes det var moro! Kos deg med ham, det er sånn en hærlig alder!!! Og de blir så fort store....og trassige.....!

 

Ha en fortsatt fin uke!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...