Gå til innhold

Torsdagslinken 5 kg ned før jul- 1 desember


Jewel
 Share

Anbefalte innlegg

Tok kosemerkene mine i gårkveld til Lost, så nå må jeg være sterk resten av uka. Tror det skal gå greit nå, bare samboeren min ikke har dårlig påvirkning på meg til helgen...

 

Tenker litt i forhold til etter jul også jeg. Opprette en gruppe for 5 kg ned til påske. Da har vi som har hatt 5 kg som delmål før jul, 15 uker på å gå ned de neste 5 kg. Noen som er med på det? Synes det er greit med litt tid å gjøre det på, men er åpen for andre forslag også.

 

Jeg når uansett ikke målet mitt nå før jul, men prøver iallefall så jeg skal ned 2 kg fram til jul. Må det pga klærne mine...

 

Tidlig oppe i dag også pga eksamenslesing, så kan hende det blir tid til en høy puls time seinere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt og være tilbake igjen.. jeg er helt klart med på 5 kilo til påske,for jeg klarer ikke få det til før jul,håper ihvertfall på og klare to.. vekta har jo stått stille i ukesvis,har nesten gitt opp,men skal klare og fortsette.

så 5 kilo til påske høres veldig fornuftig ut,er med ..

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har ikke vært med i 5 kg ned før jul... Men jeg har prøvd på egenhånd. Det begynte bra (startet i oktober), men nå klarer heller ikke ikke å være flink hver dag.

Det er jo tiden for julebord og div. andre "sosiale" aktiviteter. Dessuten holder jeg på å lese til eksamen, og det å være hjemme hele dager er ikke bra for meg : ) Blir fort til at jeg putter litt ekstra i munnen.. Som i dag for eksempel har jeg klart allerede å fått i meg en halv plate kokesjokolade, måtte jo bare ha det når jeg var i butikken. Har det måndelige, så det er vel derfor et stort "sug" etter sjokolade. Målet mitt nå er å ikke gå opp før jul eller i julen og heller begynne på ny giv etter jul og frem til påske.. Må bare huske på at små utskeielser behøver ikke å bli til store : ) Det hadde vært kjempefint å få vært med på dette, slik at jeg kan bli litt motivert, og for å klare målet jeg har satt frem til våren.

Litt om meg:

37 år, samboer, 2 barn, deltidstudent og jobber 50 % ved siden av.

Vekt:nå: 64,5

Mål: 58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...