Gå til innhold

En ny start - 020108


Gjest pav

Anbefalte innlegg

I går startet jeg min idé om å trimme mer!! Syklet en liten tur, så var det hjem å blåse opp trimballen. Tok sit ups og noen "ryggløft". Har nesten glemt hvordan jeg bruker den. Må nok sjekke opp en bruksanvisning, så jeg kan få igjen noen gode øvelser for rygg og mage.

Har i dag også notert hva jeg har spist. Problemet er at jeg aldri er på nett hjemme,så jeg får ikke lagt inn middagen min. Men jeg ser jo hva jeg "har igjen" av kcal når alt det andre er notert i løpet av dagen da.

 

Ser ut som de fleste er tilbake nå ja.... da er det bare å fortsette som før da!!

 

snakkes. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 928
  • Created
  • Siste svar

Nå blir vi snart borte fra førstesiden her!!! Har dere sovna eller?

 

Snart helg og jeg skal på fotball cup med minstejenta. Luft får jeg da i hvert fall! Håper bare nå at det ikke regner så altfor mye. Da blir det så innmari sølete rundt!! Har planer om å grille også. Så da blir det kylling og salat på meg! Mer bevegelse blir det og når man må gå "milevis" mellom hver bane!! :)

 

Så da får dere stå på.... god helg.

 

:):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Jeg har definitvt ikke sovna :D

 

Kom nettopp fra trening nå. Body Pump.. sykla til og fra og innkasserte til sammen 840 forbrente kcal. I morra er det spinning, og så tar jeg helg med god samvittighet. Da har det blitt 5 økter denne uka, og sier meg veldig fornøyd med det :)

 

Ellers er jeg flink med maten også, og kjenner ikke noe spesielt stort søtsug.

 

Har kommet i gang på skole igjen. Og ser det er full timeplan så og si hver uke.. i tillegg har jeg nå fått inkalling til jobbintervju.. hos Peppes. Så dette kan bli en travel høst, om jeg skulle få jobben vel og merke..

 

Ønsker dere en fantastisk helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...