Gjest Melene Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 -------------------------------------------------------------------------------- De siste måneders utvikling, og spesielt julens ekstra inntak har fått meg til å innse at jeg trenger hjelp "utenfra". Så 7/1 begynner jeg på kurs. Det er sikkert mer enn 5 år siden jeg sist gikk på GR kurs, og siden har jeg holdt tallene noenlunde i sjakk, litt opp og ned, men siste året har jeg ikke klart det helt. Og nå er det nok! Det rareste av alt er at jeg dette året har trent mer enn noensinne, og aldri vært i så god form. Men... trening gir apetitt! Og nå har ikke trent så mye de siste par mnd ( EGENTLIG hadde jeg bestemt meg for at metoden som hjelper for meg, heter South Beach, lavkarbo diett. Supereffektiv, ingen tvil, men nå finner jeg ikke viljestyrken til å fikse det på egenhånd, så jeg melder skal på GR kurs bare for å måtte gjennom den ukentlige veiingen, logging av treningsmengde osv. Teit, men sånn er det bare! Jeg har ikke veiet meg siden før jul. Tipper og frykter76, men håper det er under 75... Og drømmer om å komme under 70, og holde meg der. Er det andre med her som vil dele gleder og frustrasjoner??? Jeg er gift, 3barns mor, 42 år, kjekk jobb, men har minus i viljestyrke ;o) Kjekt at det er forum her, det var det ikke sist jeg gikk på kurs. Så skrik ut likesinnede og alle andre, jeg vet dere finnes ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar