Gå til innhold

Begynner i dag!! Andre "nybegynnere" her?


Anbefalte innlegg

Takk for hilsen Eve og Smallgirl!!

 

Ja nå gikk det heldigvis bedre denne uken! Ned 900 gr, så da gikk jeg ned igjen de 500 jeg hadde gått opp sist uke. Så dagens vekt er 85,3 kg. Da har jeg 1,4 kg igjen til pinsemålet... satser på at det skal gå fremdeles!!

 

Det ble ikke mer enn 10 trimpoeng denne uken, men har mål om flere denne uken!

 

Ha en fin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

De siste ukene har gått over all forventning. Vet ikke helt hva som har skjedd. Kanskje kroppen min endelig har bestemt seg for at nå skal den ned i vekt? Uansett så er jeg veldig glad! Men for all del - jeg jobber for det også!

 

26 mars hev jeg meg på pinsemålet til Resolutt. Vekten var da 87,4 kg. Håpet mitt for pinsen var å veie 83,9 kg på 2. pinsedag. Men nå har det altså gått over all forventning! Vekten på mandag viste 82,5 kg! Ned 4,9 kg siden 26 mars! Så dette var en utrolig stor overraskelse!

Vi reiser bort i pinsen, så jeg har som mål å holde vekten på det samme til 2 pinsedag.

 

Videre hadde jeg som mål å veie 80 kg på santhansaften, men har nå tatt en revurdering av det. Håper på å få tatt av 3,6 kg til mandag 23 juni. Dvs 78.9 kg. På 6 uker blir det 0,6 kg i uken. Håper på at det skal gå!

 

Ha en fin pinse alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...