Gjest Heike72 Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Hei!! Jeg er ei føken på snart 36 år som har vært med her inne en stund, men har skiftet nicknavn nå. Har gått på Grete Roedekurs flere ganger for å ta av noen kilo. Jeg avsluttet det siste i desember. Da hadde jeg tatt av 7 kg i løpet av høsten og veide 65 kg. Nå har selvfølgelig jeg skeiet ut litt i jula og har ikke fått trent så mye, så 1,6 kg har ballet seg på igjen. Tenkte jeg skulle stå på litt her til jeg var på 65 igjen og så gå over på tråden Hold vekten. Men jeg lurer på om det er noen som vil ta følge og bli med på dette. Fint å ha noen å motivere seg sammen med. Har opplevd det som bra før. Jeg er forresten 178 cm lang. Har en sønn på 3 1/2 år. Kan si mer om oss selv etterhvert. Bli med da vel!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Heike72 Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Her svinger vekta litt. Har hatt tirsdag som veiedag og fortsetter med det. Snikveiing er ett problem med meg ) I dag viste vekta 66,2. Her ikke helt motivasjon til å trene om dagen. Er alene med min lille sønn, så det er ikke bare å stikke ut på tur e.l. Har en trimsykkel inne, men det er ikke så veldig gøy. Havner for tida sliten i soffaen etter at minsten har sovna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest makrell Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 prøv å ta med deg minsten i vogna og trimme litt..Turene trenger jo ikke være så lange,alle monner drar,vet du.. Ellers er det jo mange fine trim-dvder å få kjøpt som kan brukes etter minsten er i seng... Begynn i det små,etterhvert som man blir komfortabel med å trene blir det en nytelse og man får økt overskudd!! Lykke til.. -makrell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar