Gå til innhold

På'n igjen! - hjelp meg!!


Gjest hoppetussa
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest hoppetussa

Hei.

 

Nå er det på'n igjen for meg. Jeg har tidligere gått på ørten Grete Roede kurs, og har tatt av mye. (Nesten 30 kg fra jeg begynte). Denne høsten har vært så travel at jeg ikke har hatt tid til å tenke på hva jeg spiser, og langt mindre hatt tid til å gå tur / trimme. Derfor sitter jeg nå i den sørgelige situasjonen at 10 av de 30 har kommet på igjen...... det er såååååå deprimerende!!! Jeg vet jo hva jeg må gjøre for å få dem av igjen, men det er så vanskelig å komme seg ordentlig igang!! De gode forsettene varer ikke så lenge om gangen.... Er det noen som har noen gode, konkrete, oppmuntrende råd??? Jeg skjønner jo at det er mange der ute som fixer dette bra. Vær så snill og hjelp meg.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg kjenner meg veldig godt igjen! -Har gått ned de samme 20-30 kiloene 2-3 ganger før, og denne gangen, etter en fødsel ble det sannelig 36 kg før jeg tok fatt på marerittet! -Har nå kommet godt i gang, har tatt av 16 kg, og skal ta de siste 20 på 4-5 måneder, tenkte jeg. Så at Arne bruker en puls klokke, og jeg lurer på om jeg skal invistere i noe liknende når jeg har nått ideal vekten. I tillegg skal jeg gå hold vekten kurs, MINST ett år etter at jeg er kommet i mål denne gangen! -Har bestemt meg for å veie meg 1 gang i uka resten av livet, og aldri tillate at jeg går opp mer enn 2kg før jeg tar en liten oppstrammingsrunde!

Det finnes ingen enkel måte å få til det vi ønsker, men hvis du fremdeles er her når jeg er "ferdig" med mine 20, så håper jeg vi kan lage en Hold vekten link her inne også!

 

Mitt eneste råd til deg er at du tar det så fort som mulig! -Hold nøye kontroll på vekten hver uke, og ikke tillat deg selv mer enn en dag om gangen med utskjeielser! -Og sørg for at du er på idealvekt igjen før du tillater deg neste!

 

Denne gangen skal jeg klare det, og jeg har lagt ned en mengde med tanker rundt dette! Nå vil jeg bare komme ned dit jeg skal så jeg kan starte på ett kosthold som kan holde vekten min stabil!

 

Lykke til hoppetussa! Vi sees vel her inne (er ofte på 20-30 kilo's linken!)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...