Gå til innhold

Fredagslinken 2.12, ned 20-30 kg


Gjest xray
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

Jeg føler meg helt hjelpeløs uten dere! Først "virket" ikke sidene her, og nå er jeg i utlendighet på jobb, og får ikke skrevet eller lest noe som helst før i dag. Frustrerende. Håper der går fint med dere alle. For meg går det rålig bra, dvs hadde tatt av meg 0,7 kg til nå mandag, og var strålende fornøyd med det. Nå er jeg svært mye ute og flyr, og svææært lange turer også, og da blir ikke kosten slik man skulle ønske... Selv om jeg prøver å drikke en god del vann, og spise mye frukt som vi har ombord, så er selve maten vi får ikke så veldig sunn, og mat måp jeg jo bare ha! Det nytter heller ikke å smøre matpakke, når jeg er i lufta omtrent to døgn i slengen, kun med noen timer totalt (ca 30 min i slengen, uten å forlate flyet....) på bakken for mellomlandinger og sove. Jeg innbiller meg likevel at magen ser noe mindre ut, med det er nok en ønskeillusjon. Skal bli spennende å måle når jeg kommer hjem! Skal gjøre mitt beste i dag i matveien, det ser ut som at jeg ikek skal ut på "vift" foreløpig, og da skal det blir sunt og magert for å veie opp mot det som ikke har vært så sunt og magert.

 

HA det fint alle sammen, håper dere har klart dere bedre enn meg denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må nok skjerpe oss alle sammen, vi virker som vi har ramlet helt sammen med diskusjonsforumet her! Det er ennå 3 uker til julen setter inn, og vi har ingen god unnskyldning for å vente til etter jul med livsstilsforandringen:p Det er klart når vi blir syke; influensa-omgangssyke så blir det så som så med slanking og heller vanskelig å få i seg mat eller i det hele tatt tenke mat. Men vi må ikke gi opp!!

Jeg for min del har først gått ned 3,3 kg og så gått opp igjen 1,9kg, snakker om superfrustrende. Så var det ingen her å glede seg over nedgangen; og det var nedtur! Resultatet ble mer ustabil spising og vektøkning. Der her fordel med å delta på kurs kommer inn:) nok en gang; unnskyldninger...

 

Har omgangsyke, men når det er over er det tilbake til nok mat, sunn mat og trening. Jeg er glad forumet er på plass igjen, slik at man blir dratt i ørene når man slakker for mye;)

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk veid meg i dag, og har gått ned 2,6 kilo på åtte dager!

 

Men som jeg skriver i går, er det nok mest fordi jeg har spist minimalt de siste ti dagene, siden jeg har vært forkjølet. Ei stor skive melon en dag, 15 druer den neste, så plutselig en Burger King-meny. Jeg har nesten alltid hatt bare ett måltid om dagen, både fordi jeg ikke har orket mer og fordi jeg ikke har orket å lage mat. Har også blitt sene morgener, fordi jeg hoster om kvelden og ikke får sove.

Men i dag er jeg sulten! Og i morgen skal jeg på julebord. Er spent på onsdag, for jeg tror jo at denne nedgangen ikke er riktig, selv om jeg fikk noen treningspoeng. Har derimot gått opp en centimeter rundt magen, og det er nok på grunn av "stakkars meg"-spisingen av godteri noen kvelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg har veiedag i dag - denne uken ned 0,5 (totalt 3,5 kg ned) og 6,5 cm rundt midjen. Bare å stå på videre - satser på 0,5 kg pr uke, selv om det kommer til å ta vinter og vår før jeg når målet - 29 kg igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er godt å være tilbake på jobb, og å komme inn i rutinene igjen! I dag har jeg vært på spinning, og spist 5-6 måltider! Dette er hemmeligheten bar success for min del! -Mange mindre måltider, fordelt utover dagen, og litt trim i ny og ne! I morgen blir det julegaveshopping, så da får jeg iallefall litt trim i form av butikk-vandring!

 

Ha en fortryllende helg, og forøk å være flinke med mat og bevegelse alle sammen! (Ikke minst meg selv :P)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg startet paa kurs for noen uker siden, og har MANGE kilo aa gaa ned. Trodde at det skulle bli skikkelig vanskelig, men saa gaar det saa bra! Hadde veiedag paa torsdag, og med -1 kg da, saa er jeg oppe i -6kg totalt. Paa fem uker. Og det har vaert hektiske uker.

 

Hadde bare lyst til aa si at: Det er mulig! Det trenger ikke engang aa vaere saa vanskelig som man tror at det er.

 

Er paa internasjonal konferanse naa, og det er en utfordring. Mat hele tiden, og definitivt ikke helsekost. Men, med noen spaserturer paa morgenene saa tror jeg at det ogsaa skal gaa bra.

 

Dere er knallflinke, og jeg oensker alle lykke til i adventstida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...