Gjest NATUR Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 hei jeg er ei jente på 30 år som bor utenfor stavanger,jeg er gift og har to flotte barn! jeg er 151cm og veier 69 kilo.Jeg vil gjerne gå ned 8 kilo,jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med hvor jeg skal skrive hvor mye jeg går ned,skal jeg f.eks skrive det til dere!lurer også på hvilken dag det er veiedag? jeg håper noen vil hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tiriljenta Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Hei Det er helt opp til deg hvordan du vil gjøre det Hvis dere er flere i lag er det jo veldig greit å skrive når man har gått ned/opp, hvis noe er vanskelig eller i det hele tatt noe man vil dele. Noen har felles veiedager, andre har forskjellige. Jeg veier meg f.eks. på mandager. Men det er andre i den ene tråden jeg skriver i som har andre veiedager. Det viktigste er vel at man støtter hverandre og har noen å snakke med. Det hjelper godt på motivasjonen! Masse lykke til med vektnedgangen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sans1 Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Hei Natur, godt å se at du fant veien inn hit.. Her inne igjen er det forskjellige "grupper" som følger hverandre, så det er bare å lese litt på de forskjellige trådene, du ser jo hvem som er mest aktive. Som tiriljenta skriver er det opp til deg å finne en veiedag. I den tråden/gruppa jeg er med (fit for fight) har de fleste veiedag på torsdager - og da skrives det gjerne mye og langt om positive og negative resultater. For din egen del kan du bruke skjemaet under mat og trim (ligger under registrering på venstre siden her) der kan du også registrere maten du spiser hvis du ønsker det.. det var noen tips videre håper du finner ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest NATUR Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Tusen takk begge to for hjelpen:) Jeg tror jeg jeg vil ha veiedag på onsdager,men jeg gruer meg alltid veldig til å veie meg for jeg er livredd at jeg ikke har gått ned.. er jeg på den rette tråden nå når jeg ønsker å gå ned under 10 kilo?og er det her jeg bare kan skrive i vei? mye masing dette her,men jeg er litt treig. I dag har jeg spist hjemmelaget pizza laget med karbonadedeig,men syns det var vanskelig å finne ut hvor mye kalorier det gav, tok toro pizzabunn og litt karbonadedeig+ tomatpure,menn er redd at det blir så unøyaktig,men,men håper det går bra:) I dag får jeg ikke spist alle kalorier jeg skal spise,har hatt magetrøbbel så jeg klarer bare ikke å få i meg alt, dette gleder jeg meg faktisk til:) Igjen takk for at dere svarte meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Else78 Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Hei Natur og velkommen. Du kan vel si at du har startet din egen tråd nå. Hvis du ser på listen under "Ned under 10 kilo", så er det flere tråder. Det er inspirende å henge med på en, og være med å motivere hverandre til å klare å holde seg. Det tar nok tid å lære hva det er av kalorier i ting og tang. Skal man f.eks ha pizza alene, så kan man bruke pita-brød og ha tomatsaus, karbonadedeig og lettost oppå. Da er det enklere å vite nøyaktig hvor mange kalorier man spiser, og man spiser heller ikke for mye. Det er mye kalorier i Toro pizzabunn. Skal du bruke denne bør du gjøre den tynn, og ha på mye karbonadedeig og litt ost. Det er i bunnen og i osten at kaloriene ligger. Det er viktig å få i seg nok kalorier. Tror mange av oss har levd på altfor lite kalorier i lengre perioder. Forbrenningen stopper da opp, og den minste utskeielse vil bli merket på vekten, samtidig som vektreduksjonen stopper opp etterhvert. Men har man magetrøbbel, så betyr det jo lite. Det kommer en ny dag i morgen.:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar