Gå til innhold

Fredagslinken 5 kg før jul 2/12-05


Jewel
 Share

Anbefalte innlegg

Ja ja , nå nærmer helgen seg. Jeg har ikke tenkt å kose meg med noe jeg i helgen siden kosemerkene er borte. Men kan jo kose meg med godt mat og grønnsaker da.

 

Jeg hadde en liten sprekk i går, spiste 4 pepperkaker da jeg var på besøk. Jeg veide meg i dag, og så at jeg veide mere enn jeg gjorde på veiedagen min tirsdag, kan være pga saltrik mat i går, men jeg håper jeg ikke går opp altså! Pga dette skal jeg iallefall være forsiktig i helgen. Er 4 dager til veiedag igjen, håper iallefall jeg går ned 300 g. Siden jeg gikk ned så mye forrige uke, kan det hende det ikke blir så mye denne uka.

 

Skal på trening senere i dag, blir godt det etter å ha sittet inne med oppgaveskriving hele dagen.

 

God helg da folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja ' date=' nå nærmer helgen seg. Jeg har ikke tenkt å kose meg med noe jeg i helgen siden kosemerkene er borte. Men kan jo kose meg med godt mat og grønnsaker da.

 

Jeg hadde en liten sprekk i går, spiste 4 pepperkaker da jeg var på besøk. Jeg veide meg i dag, og så at jeg veide mere enn jeg gjorde på veiedagen min tirsdag, kan være pga saltrik mat i går, men jeg håper jeg ikke går opp altså! Pga dette skal jeg iallefall være forsiktig i helgen. Er 4 dager til veiedag igjen, håper iallefall jeg går ned 300 g. Siden jeg gikk ned så mye forrige uke, kan det hende det ikke blir så mye denne uka.

 

Skal på trening senere i dag, blir godt det etter å ha sittet inne med oppgaveskriving hele dagen.

 

God helg da folkens![/quote']

Riktig god helg. Jeg har holdt på med julebaking og bursdager denne uka så det har gått litt på styr når det gjelder maten, men allikevel ned 200gr. Så hvis jeg nå er flink de neste ukene så burde målet på 5 kilo før jula være reelt. Ha en koselig adventstid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i utlandet denne uken, og pga jobbsituasjon blir kostholdet totalt annerledes enn jeg selv ønsker... Men jeg håper ting retter seg fort igjen når jeg er hjemme igjen - frem til neste utenlandsuke! Hadde til sist søndag - siden jeg reiste tidlig mandag - tatt av meg totalt 3,5 kg siden 17 oktober!! (OK, ingen bragd for de fleste her, men fint syns jeg. Jeg er i allefal på vei!) Dvs at jeg "må" ta av 0,5 kg pr uke, frem til den 19. desember for å holde målet mitt på 5 kg før jul. Og går ikke det, satser jeg på 4,5, for da er jeg "nede" på 80 kg, og skal så ta mål på 5 og 5 kg til jeg når denendelige vekten jeg ønsker; 67 kg! Vi får se hvordan det blir etter denne uken, tror ikke det vil vise de beste resultater, men da får jeg sase knallhardt uken etterpå. Skal heller ikke på noe julebord i tiden fremover, de er unnagjort nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...