Gå til innhold

Hei dere!

Gjest Etparformye

Anbefalte innlegg

Gjest Etparformye

Jeg har meldt meg inn -i dag, og gleder meg virkelig til å sette i gang!!

Jeg er en av (de få, har jeg hørt?) som gikk opp 9 kg på 9 uker da jeg fikk hormonspiral, og har virkelig slitt med å få de vekk igjen!

Uansett, gleder meg til å lese innlegg fra dere andre og forhåpentligvis gå ned et par kilo! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gått opp pga prevensjon, men for snart 6 år siden fødte jeg en datter og da gikk jeg opp 38kg i svangerskapet!

25 av de kg er av, og jeg har hatt 6 mnd der jeg har hatt fokus på å stå i ro.. jeg vingler mellom 71 og 72,5kg og er nå klar for å gå ned 5 kg i første omgang frem til påske.

Høyden min er 163 og heldigvis for meg er kg jevnt fordelt. Bruker str 40 i klær og målet er å komme inn i str 38. så 5kg til påske og neste mål kommer etter det.

Følger ikke kurs eller boken, registerer maten innpå her. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sviskesiri

Jeg er 169 cm og veier 67 kg. Ønsker å komme ned på 60 kg. Har en datter på 1 år, men kan vel ikke skylde på henne, har gått ned igjen svangerskapskiloene. Mangler motivasjon til å trene, er rett og slett lat! ;)

Spiser også tre store måltider om dagen, og det er vel feil dette å..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! 3 store måltider om dagen er feil.

Du skal fordele maten du trenger, over 5 måltider.

Da slipper kroppen å bli for mett og den slipper å bli for sulten og dermed gå i forsvar for å spare på det du har spist.

Tenk gjennom hva du trenger pr dag og fordel det så.

Lykke til:)

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...