Gjest Etparformye Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Jeg har meldt meg inn -i dag, og gleder meg virkelig til å sette i gang!! Jeg er en av (de få, har jeg hørt?) som gikk opp 9 kg på 9 uker da jeg fikk hormonspiral, og har virkelig slitt med å få de vekk igjen! Uansett, gleder meg til å lese innlegg fra dere andre og forhåpentligvis gå ned et par kilo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest cice Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Jeg har ikke gått opp pga prevensjon, men for snart 6 år siden fødte jeg en datter og da gikk jeg opp 38kg i svangerskapet! 25 av de kg er av, og jeg har hatt 6 mnd der jeg har hatt fokus på å stå i ro.. jeg vingler mellom 71 og 72,5kg og er nå klar for å gå ned 5 kg i første omgang frem til påske. Høyden min er 163 og heldigvis for meg er kg jevnt fordelt. Bruker str 40 i klær og målet er å komme inn i str 38. så 5kg til påske og neste mål kommer etter det. Følger ikke kurs eller boken, registerer maten innpå her. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sviskesiri Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Jeg er 169 cm og veier 67 kg. Ønsker å komme ned på 60 kg. Har en datter på 1 år, men kan vel ikke skylde på henne, har gått ned igjen svangerskapskiloene. Mangler motivasjon til å trene, er rett og slett lat! Spiser også tre store måltider om dagen, og det er vel feil dette å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Ja! 3 store måltider om dagen er feil. Du skal fordele maten du trenger, over 5 måltider. Da slipper kroppen å bli for mett og den slipper å bli for sulten og dermed gå i forsvar for å spare på det du har spist. Tenk gjennom hva du trenger pr dag og fordel det så. Lykke til:) kokko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar