Gjest annamia Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Heihei:) Er det noen som har prøvd noen slags typer rensekurer som vil dele sin erfaring? Jeg lyst til å prøve en, hører de skal redusere litt cellulitter og sette kroppen i gang slik at man føler seg freshere.. Noen som har prøvd noen, som f.eks bio drain eller lignenede? Tusen takk for svar på forhand. Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Senior62 Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Går her på Grete Rode kurs nr, 2 . Jeg pleier å rense kroppen to ganger i året. Siste gangene har jeg brukt en som heter KUREN, og som jeg synes var fin, Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Etparformye Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Hvordan kjenner du deg etterpå da? Lurer fælt på om jeg skal ta en sånn kroppsrens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest solita Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Jeg har også tenkt å ta en sånn. Ble litt mye alkohol og usunn mat i julen... Har sett på den C-24 kuren. Noen erfaringer med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Senior62 Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Hvordan kjenner du deg etterpå da? Lurer fælt på om jeg skal ta en sånn kroppsrens En føler seg riktig bra, man spiser som vanlig. Det kan hende at det lukter litt av kropp og munn, men det går over. Første gang jeg prøvde en kur, verket jeg i kroppen og etterpå var det akkurat som det "løsnet". Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jajaaa Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Jeg har også tenkt å ta en sånn. Ble litt mye alkohol og usunn mat i julen... Har sett på den C-24 kuren. Noen erfaringer med den? Sett av helga og hold deg heime....i nærheten av toalettet! Virka den! Jajo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar