Gå til innhold

Bli med ned noen kilo?


Gjest Tigs

Anbefalte innlegg

Hei igjen alle sammen:)

 

Er enig i at det er vanskelig å tenke seg til hva som er mye kalorier i og ikke av og til! Forige uke var jeg ikke så flink til å legge inn alt jeg spiste, og da gikk jeg ikke så mye ned som jeg ville...lærte av den, og nå skal jeg skrive inn alt, og vekta er blitt fast inventar ved brødfjøla (mest knekkebrød om dagen da...).

 

Så mitt tips blir å skrive inn alt du spiser, så får du se akkurat hvor mye det er av kalorier, gjerne før du lager maten, så du kan vite det på forhånd, FØR, man har laget seg nuuudelig carbonara som vil være vanskelig å motstå når den er ferid laget;) og så lærer man seg etter hvert hva som inneholder hva. Jeg spiser i alle fall mye den samme maten og pålegget, så det er ikke så mye som trenger å "pugges":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Jeg spiser ofte ting som det er lite kalorier i sånn at jeg kan spise mer, blir ofte sulten om jeg spiser veldig små porsjoner.

 

Jeg har akkurat oppdaget at Spesial K frokostblanding med røde eller blå bær er innmari godt, så det spiser jeg ofte til frokost nå. Da får jeg en full bolle (ca 35 gram) med skumma eller ekstra lett melk til under 200 kcal.

 

Til lunsj og/eller mellom har jeg begynt å spise Kapteinsabeltann brød (oppskjært variant). :) De er det 66 kcal i, i en skive, og de føles ganske store og det er et litt grovt, så om jeg har litt lett pålegg på kan jeg godt spise to skiver av gangen uten at det blir veldig mange kalorier. Jeg spiser mye kalkunpålegg, det er det veldig lite kalorier i (og jeg spiser ikke rødt kjøtt, så det passer jo bra) og også en del lett syltetøy. Er litt kjedelig i matveien, spiser ofte mye av det sammen, men når jeg har funnet noe som jeg både synes er godt og det er lite kcal i synes jeg det er greit. Spiser litt brunost og makrell i tomat hvis jeg har lyst på noe annet med litt mer smak, men disse er det jo mer kalorier i.

 

Når jeg gått på Grete Roede før har jeg ofte hatt perioder hvor jeg blir fryktelig lei av brød/knekkebrød/forkostblandinger, og kun tenker på "mer mat!!" hele tiden. Da har jeg lagd meg varm lunsj med litt flere kalorier, men det har ikke gjort noe fordi det metter mer og er lettere å holde seg unna andre ting resten av dagen, og også lettere å ikke ta helt av til middag. Da har jeg pleid å enten lage en fiskeburger (ofte steinbittkaker som jeg synes er godt, og de også er veldig kalorifattige og "mye mat for kaloriene". Steiker de i panna uten fett, tar på godt krydder og putter de i vanlig hamburgerbrød.) eller vegetarburger (som det også er lite kalorier i). Ellers har jeg kjøpt frossen pommesfrites (lett variant med mindre kalorier), stekt de i ovnen med krydder men uten fett, og så laget en diger salat ved siden av. Hamburgerbrød og pommes frites er vel ikke akkurat de matvarene som er sundest (mye karbohydrater?), men så lenge det er godt, lite kalorier og gjør sånn at jeg blir mett og god synes jeg det er helt okay.

 

Til middag har jeg blitt innmari glad i å ha salat til nesten alt. Er egentlig veldig glad i "junkfood", spesielt pizza er jeg helt avhengig av. Men jeg har funnet ut at det gjør ikke noe om jeg spiser pizza ofte om jeg ikke spiser så store mengder. Pleier å kjøpe frossenpizza, dele den i to og legge halve i frysere, og bare spise den ene halvdelen med masse salat ved siden av. Nam! :) Ellers spiser jeg en del taco, men bruker da kyllingkjøttdeig, og spiser mye kjøtt, mye salat og veldig lite skjell/lefser. Pleier heller ikke å ha one særlig ost til, men bruker noen ganger litt lett kesam istedet for rømme. Går også mye i kalkunfilet her, er for eksempel veldig glad i wok med kalkunfilet og masse gode grønnsaker, da kan man spise maaaasse uten at det gjør noe (pleier bare å være forsiktig med hvor mye ris jeg bruker ved siden av). Ellers spiser jeg jo mye forskjellig, men generelt det jeg har funnet ut at fungerer for meg er å alltid spise mye salat/grønnsaker, steke ting i ovn/grill eller panne uten fett, og heller bruke krydder enn sauser (og hvis jeg vil ha saus så velger jeg en lett variant).

 

Nå er jo jeg som sagt en sånn person som absolutt ikke har problemer med å få i meg nok kalorier i løpet av en dag, jeg synes heller det er vanskelig å ikke spise for mye, så derfor velger jeg mye lette produkter. De som har problemer med å få i seg nok vil jo heller velge produkter med mye kalorier, eks fet fisk, oster, nøtter osv. Egentlig så kan man spise innmari mye forskjellig, det er noe av de jeg liker godt med Grete Roede! Men man må bare komme litt inn i det med å finne ut/huske hvor mange kalorier det er i de forskjellige produktene, sånn at man velger å spise mindre av sånn ting som det er mye kalorier i. :)

 

Og en annen ting jeg er glad i som jeg bruker som mellommåltider eller litt "godt" er de småposene med "Snack a jack". Får litt potetgull følelse av den, men de er jo mye sunnere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Det er foreløpig litt forvirrende å svare dere en etter en - kjenenr dere ikek så godt enda og da blir det litt blaing for å finne innlegget etc. Svarer derfor til alle - vi er vel mer eller mindre opptatt av ded samme tingene her i denne tråden..

 

Jeg ville absolutt registrert en tur med hunden som trim - og gjerne satt opp gangfarten littegrann. Poenget her er jo at man planlegger kaloriforbruk ut fra hvor mye man er i daglig aktivitet. Går du med hunden en eller to ganger om dagen er du jo mer aktiv enn de som sitter helt stille. detet må du få med enten når du regner ut hva du forbrenner før trening, eller legge det inn som trening. Er du i mye daglig aktivitet og ikke tar hensyn til det i kaloriregnestykket kan det fort bli til at du spiser for lite!

 

Når det gjelder pulsklokke har jeg også ambisjoner om å bruke dette. Har foreløpig ingen, men regner med å få en i posten en av dagene. På "I form" sine nettsider kan dere i disse dager bestille et prøveabonnement på 2 nr. av "I form" for kr. 59,- - og da får man en pulsklokke som velkomstgave. Så vidt jeg kan skjønne er dette en pulsklokke som dekker de fleste hverdagstrimmere sine behov. Noen som er i gang med bruk av klokke?

 

Jogging.... jeg har ikke kommet i gang med det, men hvordan går det med dere andre?

 

Ifht mat er jeg enig med deg, JJB at man må finne det man liker - og at det er veeeeeldig viktig å føre opp alt. Det er utrolig hvor fort gjort det er å lure seg selv på dette punktet! Da jeg gikk på kurs i fjor førte jeg opp alt pr måltid, men dette er faktisk litt tidkrvenede. Nå klarer jeg meg med å føre inn alt i en av rubrikkene (f.eks bare legge inn alt inntak i løpet av en dag under middag - og søk opp alt i åpen luke heller enn å bla deg frem til alt - det går mye fortere ) så blir det ikke så nitidig registrering.

Høres ut som vi har de samme lastene, JJB; varm mat med mye smak og gjerne noe som minner om potetgull.. Jeg tar ofte en Mia fullkornpai og en boks med grønnsaker eller salat med på jobben og varmer paien i mikro. Deler den i en stor og en liten bit og spise r med et par timers mellomrom. Omelett av to egg uten brød er også greit å dele i to mindre porsjoner - bra med proteiner når man har trent. En vanlig dag skjærer jeg opp 5 tynne brødskiver, spiser to av dem til frokost og tar med tre på jobb. Mye rent kjøttpålegg er jo kjempegodt og med en matboks med noen salatblader, gulrot, cherrytomater, sukkererter og paprika, får man i seg mye sunt uten altfor mye prganisering på forhånd.

 

KOz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillePernille

Hei!

 

Tusen takk for gode mat-tips:)Blir taco på meg på fredagen,altså!I en sunnere utgave...blir vel lettere etterhvert å vite hva som man kan spise mye av og hva som er "nei-mat".Nå bruker jeg ganske lang tid på å handle.Leser jo på alle etikketene som er i butikken:) *hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen og takk for mange fine svar angående trening! :-)

 

Jeg har trent mer enn jeg pleier denn uka, har funnet noen muskler som ikke har vært i bruk på en stund (innsiden av lårene), så nå er jeg nesten ikke gangfør! :-) Dro for å trene i morrest, tenkte jeg skulle få myket opp litt siden tirsdag, men jeg er myyye verre nå. Men det er jo en god følelse uansett å kjenne at man faktisk har trent! :-)

 

Pulsklokke fikk jeg også i I Form for halvannet år siden, men den teller ikke kalorier, så jeg er jo like langt. Har ihvertfall ikke funnet den funksjonen... Men den er sikkert mer utstyrt den de har nå, så den var verd over 1000,- kr.

 

Dere får ha en fin og "smal" helg da, alle sammen! :-) Jeg får nok en utfordring på søndag, da skal vi i barnedåp og jeg er veldig svak for kaker... Får håpe jeg greier å "styre" meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen !

Et raskt spørsmål ; hvikle øvelser gjør du for å trene innsiden av lårene - det slo meg at jeg bør adoptere denne denne øvelsen...

Jeg gikk en forholdsvis lang skitur i helgen og kjente på noe av det samme - utrente muskler. .. Jeg synes jeg trener mye, men det blir mye sykling/spinning. Hvor mange er vi som ønsker å begynne å jogge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Flinke med treninga, ja. Her har det blitt litt for mye overtid på jobb, så litt mindre trening (spesielt på kveldstid), men satser på at selv litt morgentrim skal gjøre godt. Kaloriinntaket har gått greit, selv om det ble litt kake til lunch klarte jeg å holde meg innen de fastsatte kaloriene. :-)

Jeg har brukt pulsklokke siden i fjor sommer, og synes det er helt topp - mye mer motiverende enn skritteller, som jeg brukte en stund, spesielt mht å vite/beregne kaloriforbrenning. Jeg har damemodellen (F6-F) av denne modellen:

http://www.pulsklokke.no/modeller/f6.html

de funksjonene jeg bruker mest er kaloritelling, samt pulssoner (prøver å holde pulsen på et visst nivå under cardiotrening, og denne klokka varsler når man er "utenfor" sonen). Spesielt når jeg jogger (eller jogget for å være mer presis) ute er det lett å lure seg selv mht tempo og intensitet, så det hjalp ihvertfall meg.

Ha en fin kveld alle sammen.

Jeg skal ha en rolig, sunn helg - er litt sliten etter mye reising og jobbing i det siste - så skal ha en ansiktsbehandling (man må skjemme seg selv bort innimellom) og ellers bare slappe av - og trene to økter på gymmen. Og for en gangs skyld blir det ingen fråtsing i helga - håper jeg - men muligens et glass vin eller to :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tulla2

...trener jeg på treningsstudio. Der er det et apparat hvor man skal presse sammen to "bøyler" med lårene. I utgangsstillingen blir man sittenede med lårene et godt stykke fra hverandre. Så er det altså om å gjøre å presse disse bøylene mot hverandre med lårene. Man kan jo stille inn motstand selv, men det skulle ikke så mye til for min del før det ble veeeeldig tungt. Motsatt øvelse er å presse bøylene ut over - da trener man altså utsiden av lårene, noe som også trengs på denne kroppen... :-) Denne siste øvelsen kan man godt gjøre hjemme ved hjelp av strikk. Innsiden har jeg derimot ikke funnet noe godt alternativ til hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

Er dere fornøyd med dagens resultat? Vi ble vel enige om å bare skrive resultatene i "mandagsgjengen", og så kommentere dem her?

Selv er jeg meget fornøyd - minus 2.4 kg så langt. Litt mye på 2uker kanskje, men ofte er jeg slik at vekta daler mye i en "smell", og så står den i ro en stund.. Ser iallefall bra ut i forhold til å komme inn brudekjolen om ca 10 uker :-) 1.5 cm mindre rundt midjen, og minus 2 på puppene.. Måler ikke noe annet da.

Og de 50 skal jeg vel nå til sommeren (54.9 idag)

 

Angående trimpoeng ble det litt færre en planlagt. Hadde kalkulert med en lengre skitur igår, som skulle dra mange poeng.. Men endte opp med 9.9 så helt galt er det jo ikke.. Har gått kjempelang tur med tvillingene tre ganger denne uka. Deilig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Jeg hadde gått ned 800 gram denne uka, så er veldig fornøyd. Gikk opp 600 gram forrige uke (og ned 1 kg uka før), så hittil har det vært annenhver gang opp og ned. Så jeg får se neste uke da, om jeg går opp igjen da haha.

 

Jeg er ikke i nærheten av så mange trimpoeng som dere andre her, men har generelt vært mer aktiv enn jeg tidligere har vært, så er i grunn fornøyd med det. Har begynt å ri igjen og var i stallen tre ganger forrige uke, selv om jeg ikke skriver trimpoeng på det, men tenker at selv om det ikke er direkte trening så er det i alle fall mer sundt enn å sitte hjemme i sofaen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammen!

Så fint med hyggelige resultater på flere!

Her i gården har det også godt jevnt og trutt ned - ikke mye, men 600 gam, og det er jeg fornøyd med. Nå 65,9. Det er en stor hjelp for meg å ha denne tråden -det hjelper meg å ha det ekstra lille fokuset som må til for ikke å skli ut..

 

For min del nådde jeg heller ikke helt opp med trimpoengene 9,7 var det jeg klarte - og denne uka skal jeg være så mye på farten at jeg kan se langt etter noe særlig mer enn 4-5 poeng ..

Takk for tips om øvelser, Tulla - greit å vite, men tror ikke jeg kommer i gang med studiotrening med det første. Er blitt avhengig av spinningen.... men kanskje fem min etter spinning med slike øvelser er bedre enn ingen ting..??

 

 

Er spent på hvordan det har gått med dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tulla2

Jeg går ikke ned et eneste gram uansett hva jeg gjør. Var 55.4 i dag... Tok et minikurs i mai i fjor, gikk ikke ned da heller... Hun kursveilederen mente jeg spiste for lite... Jeg har skrevet opp det jeg har spist den siste uka og jeg ser at jeg aldri får i meg mer enn 1100-1200 kcal om dagen og da går jeg gjerne litt opp. Vanligvis blir det ikke mer enn 900-1000, men jeg er jo mett hele tiden og magen står ut som om jeg var gravid. Hva blir det hvis jeg skal spise enda mer? Kommer jo til å fyke opp til 60-tallet på et par uker!

 

Kurslederen anbefalte at jeg spiste litt mer over en periode for å få kroppen på rett kjøl. Er det noen som har peiling på hvor lang denne perioden må være? Tenkte jeg skulle prøve å få i meg minimun 1300 kcal om dagen denne uka for å se hva som skjer. Skrekk og gru - får panikk hvis jeg legger på meg flere kilo. Det buler ut over bukselinningen og magen strutter allerede :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så frustrerende å stå stille.. tenker iallefall motivasjonen min kommer til å dale veldig fort om jeg står stille et par uker!! Ei jeg kjenner som skulle spise litt mer gikk ned allerede uka etter at hun økte inntaket. Er jo som regel ikke snakk om de store mengdene - en brødskive eller to ekstra på en dag. Håper du lykkes iallefall.. Nå har jeg ikke holdt på lenge her inne, men ser at det antagelig er trimmen som utgjør forskjellen for min del. Spiser omtrent som jeg har gjort nå, men har trimmet mye mer.. har stått stille på litt over 57 kg, men etter jeg har fått mer trim, har jeg gått ned til 54.9 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke ned et eneste gram uansett hva jeg gjør. Var 55.4 i dag... Tok et minikurs i mai i fjor' date=' gikk ikke ned da heller... Hun kursveilederen mente jeg spiste for lite... Jeg har skrevet opp det jeg har spist den siste uka og jeg ser at jeg aldri får i meg mer enn 1100-1200 kcal om dagen og da går jeg gjerne litt opp. Vanligvis blir det ikke mer enn 900-1000, men jeg er jo mett hele tiden og magen står ut som om jeg var gravid. Hva blir det hvis jeg skal spise enda mer? Kommer jo til å fyke opp til 60-tallet på et par uker!

 

Kurslederen anbefalte at jeg spiste litt mer over en periode for å få kroppen på rett kjøl. Er det noen som har peiling på hvor lang denne perioden må være? Tenkte jeg skulle prøve å få i meg minimun 1300 kcal om dagen denne uka for å se hva som skjer. Skrekk og gru - får panikk hvis jeg legger på meg flere kilo. Det buler ut over bukselinningen og magen strutter allerede :-([/quote']

 

Når du spiser så lite kommer kroppen din i en slags sparebluss, den får så lite kalorier at forbrenninga de senkes. Om man spiser alt for lite i lange tider vil forbrenninga ettersom jeg har skjønt ødelegges (for eksempel om man går på sånne kurer hvor man knapt nok spiser, fyker man opp i vekt når man spiser vanlig igjen fordi kroppen klarer ikke å forbrenne kalorier vanlig lengere). Du bør regne ut hvor mange kalorier du skal ha i deg om dagen og følge det. Om du er alt for mett og har vansker med å få i deg nok mat, så spis heller mer feit mat, ikke velg de letteste produkter. Det er i alle fall kjempeviktig at du får i deg nok kcal om dagen hvis du skal gå ned. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ikke notert vekta denne uka. Var på skole i forrige uke og hadde besøk i helga, så ble litt på utur med mat. Men denne uka har jeg registrert at jeg har fråsset en del, så vekta i dag viste nedgang, forbrenninga har nok startet.

Prøver å få spist jevnt i løpet av dagen, og passer på å få en skive til kvelds også.

Trim ble det lite av forrige uke, kun en tur på trimsenteret.

Slik blir det nok denne uka også, var innom i går da, 3.3 trimpoeng.

Er ikke flink å gå tur på kvelden, men helt ærlig så har jeg ikke tid, sitter med hjemmeeksamen, så dagene strekker ikke til. Sukk.

Håper dere andre får trimmet masse, 10 trimpoeng i uka er kjempebra etter min mening, ser at noen har fått det til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillePernille

Hei hei!:) Håper dere alle har hatt ei fin helg!Har dessverre hatt lite tid til den her sida denne uka, har hjemmeksamen..Så er veldig stresset!:S Har fått trimmet litt da;)Greit å få litt avkobling.. Er dere klar for veiedag i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig veiing på meg i dag, ingen forandring (men det er jo mye bedre enn å gå opp :) ). Sliter litt med å være flink i helgene, ikke at jeg spiser helt vilt, men får ikke skrevet opp noe og synder litt med maten også. Nå er det ikke lenge til påsken, da må jeg nesten spise marsipan hehe. Skal være flink denne uka så kanskje jeg går ned litt før påskeuka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillePernille

Hei,hei!:)

 

Bra at du ikke går gått opp i vekt,med tanke på at det har vært helg da!Må bare se positivt på det;) Sant? Helgene er klart ei utfordring..Er også litt sløv med å notere ned hva jeg spiser..Skal vi se om vi klarer å notere ned hver dag i denne uka?=D Stå på videre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg ser jeg som har slitt denne uka.. Vært syk siden forrige lørdag. Merker jeg har tendens til å slurve med maten når jeg ikke har trenet. Blir ikke sulten på de riktige tingene da. Med unntak av en dag med kjempesprekk, og masse nøtter og litt sjokolade på kvelden, har jeg holdt meg innenfor kalorirammene.. men blir jo feil når jeg fyller opp kvota på helt andre ting enn det jeg skal... skjerpings... så tror iallefall ikke på noen nedgang.. tipper heller opp noen hundre gram.. Har gått ned 2.4 de to første ukene, så tåler en liten oppgang.. selv om det er kjeeeedelig... Skal veie meg i morgen, så fasit kommer da. Skulle til legen med jenta på ni tidlig idag, så da rakk jeg ikke veiing. Liker å ha tømt puppene først, så det blir minst mulig hihi...

 

Pga syk ble det lite trim.. men to laaaaange turer i helga sikret litt over 7 poeng. men det er for lite... målet er 10-12.. Trillet, gått og trenet i mål 4 poeng idag da.. bra start :-) (siste økt med trening idag er ikke gjennomført enda da, men skal når jeg har lagt tvillingene..)De er forøvrig kjempesultne nå, og spiser opp til hver time. De er straks 4 mnd, så blir deilig å gi litt grøt også... vel heftig å mate 6 ganger mellom midnatt og mårra kl 6!!! De tærer litt av meg da, får jeg håpe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sjabert her i gården denne uka også...

Mye stress, mye reising - mindre sunn mat og mindre trening enn vanlig.

Har gått opp igjen 0,7 kilo - noe jeg synes er forvferdelig kipt fordi jeg tross alt synes jeg har vært ganske flink de fleste dagene.. Enten lurer jeg meg selv noe voldsomt, eller så er det slik at vekta i morgens lurte meg....

Har eggløsning og blir på den tiden ofte veldig dvask i kroppen, og tror jeg får store vannansamlinger (ringene trangere på fingeren mm.) Slik var det i morges, så jeg håper dette er litt av forklaringen på vektoppgang.

 

Men så var det joggingen da - den er jeg fornøyd med: 2 turer av 1/2 time - med mye slak oppover.... Det gikk faktisk lettere enn jeg fryktet. Hvem andre av dere var det som satset på jogging igjen? Nå kommer jo våren med bedre muligheter for denslags:-)

 

Gratulerer til dere som har hatt en fin uke. Håper vårt felles fokus har vært med på å motivere dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sjabert her i gården denne uka også...

Mye stress' date=' mye reising - mindre sunn mat og mindre trening enn vanlig.

Har gått opp igjen 0,7 kilo - noe jeg synes er forvferdelig kipt fordi jeg tross alt synes jeg har vært ganske flink de fleste dagene.. Enten lurer jeg meg selv noe voldsomt, eller så er det slik at vekta i morgens lurte meg....

Har eggløsning og blir på den tiden ofte veldig dvask i kroppen, og tror jeg får store vannansamlinger (ringene trangere på fingeren mm.) Slik var det i morges, så jeg håper dette er litt av forklaringen på vektoppgang.

 

Men så var det joggingen da - den er jeg fornøyd med: 2 turer av 1/2 time - med mye slak oppover.... Det gikk faktisk lettere enn jeg fryktet. Hvem andre av dere var det som satset på jogging igjen? Nå kommer jo våren med bedre muligheter for denslags:-)

 

Gratulerer til dere som har hatt en fin uke. Håper vårt felles fokus har vært med på å motivere dere![/quote']

 

Det høres veldig ut som en forklaring ja. Opplever stadig å være opptil en kg mer / mindre to dager på rad.. og det er jo klart at det ikke egentlig er riktig ;-)

Ellers så er jeg superfornøyd med dagen idag;: 4.2 trimpoeng og fulgt alt slavisk. gid man var så flink alle dager.. Venter ikke noen nedgang likevel i forhold til forrige uke.. relativt forstoppet... (pga amming og et brokk etter graviditet) og som nevnt lite flink forrige uka pga syk.. kan jo krysse fingrene likevel.. og så må man vel ikke glemme at det er mange uker å gjøre på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillePernille

Hei,Rakri!:)

 

Synes ikke du skal henge med hodet..du har vært KJEMPE flink de siste ukene:)Det skal jo noe til for å få alt til å gå rundt.Det har jo vært sykdom inne i bildet.Du ska se at du tar det igjen når du blir frisk!:) Bedre å vente til du blir helt frisk før du trener for fult.Hvis ikke kan du risikere at det går lengre tid før du blir frisk! Stå på videre:)Kos deg med barna dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig glad da jeg gikk på vekta i dag: 54.5 kg.. det betyr ned 400 gram siste uka, og 2.8 siden oppstart 18.feb. Hadde fryktet oppgang idag, pga lite trim og ikke spist riktig mat (bare riktig ant kalorier)..men så var det ned likevel..JIPPI:-) Så da er jeg et lite skritt nærmere målet!!

 

Var på styrketrening igår kveld. Deilig å få trenet litt ordentlig også :-) Men er bevisst på å ikke kjøre meg for hardt etter sykdom ja.

 

Ha en super uke, damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillePernille

Hei!

 

Er så fornøyd:)Har gått ned 0,3 kg fra søndag..For noen høres det sikkert lite ut,men har stått på stedet hvil veldig lenge. Whiii!Oh happy day:)

 

Ønsker dere en fin dag!:)Håper alle får trimmet litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lille Pernille!

 

Kjempebra :-) Så utrolig deilig å gå ned igjen etter stillstand.. Var selv overlykkelig igår over 400 gram ned (hadde forventet ingenting eller opp). Godt i gang med trimmen denne uka.. Etter idag har jeg fått 8.4 poeng til nå denne uka.

Ha en fin dag!

PS. nå passer brudekjolen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...