Gå til innhold

Superteam 08


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Gjest Pittelille

Heihei!

 

Har (som normalt) hatt en fredag og lørdag med mye av det meste, men er i normalt gjenge igjen i dag. Ble litt alkohol begge dagene, og en del potetgull og smågodter i tillegg. Tenker ikke mer over disse to dagene nå, velger heller å tenke framover:)

 

I uken som kommer blir det mest sannsynlig ikke så mye tid til trening, men skal holde samme fokus som mat som jeg har gjort de siste ukene. I tillegg har vi julebord på torsdag, så veiing på fredag utgår:D

 

Hvordan har det gått med dere jenter? Håper alle har hatt det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 593
  • Created
  • Siste svar

Hallo!

 

Her har det også blitt en helg med litt av hvert.. Det ble pizza på restaurant på lørdag og en halv flaske rødvin, og et par glass hvitvin senere på kvelden. I går ble det middag på kinesisk restaurant, men det var ikke så ille kalorimessig. Spiste ikke opp alt, droppet mye av risen og drakk farris til. Ellers ble det litt pepperkaker i går kveld, og en halv kopp vanlig gløgg (orket ikke lage lett-varianten, men skal prøve å få gjort det en annen dag). Det ble ingen trening i går, men ca en mils gange på jobb på lørdag. Men nå er jeg straks på vei til trening ihvertfall!! ;) Og skal på jobb i kveld, så det blir nok ikke mye sittestilling i dag!

Barnevogn-trening hørtes supert ut, Anneli! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Heisann!

 

En snartur innom for rapportering.

 

Frokost: Fikk ikke tid til mat grunnet møte. Kaffe og vann.

Lunch: Pastasalat med ost og skinke, et grovt rundtstykke. Vann.

Mm: 1 skogsbær yoghurt

Middag: Caesar salat, et grovt rundstykke, litt dressing. Vann og et glass pepsi max.

 

Trening: 25 minutter med moderat steping. Styrke på rygg og bryst.

 

Må løpe, travle dager/kvelder for min del. Håper dere har hatt en fin mandag og at uken blir likeså;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Tenk at det bare er to uker og en dag til julaften?! Jeg kan nesten ikke tro det.. Synes høsten har flydd avgårde, vet ikke hvor tiden har blitt av. Men for min del er det et trivselstegn, det kan jeg trygt si. Har ikke angret i det hele tatt på at jeg valgte å komme hjem igjen, og jeg forsøker å nyte at jeg er nærmere både venner og familie nå:D

 

Anneli: Jeg håper du koser deg masse med lillegull, og at han er frisk og rask og blid og glad! Hyggelig at du titter innom når du har tid og jeg synes du er veldig flink med vekten. Det skulle vært meg som gikk hjemme med en liten en..hadde nok blitt mer småspising enn det ser ut som du gjør;)

Fightingtiger: Ikke lenge igjen til gradering nå!! Hvordan er følelsen? Jeg er sikker på at det kommer til å gå supert og masse lykke til dersom jeg ikke ser deg her før torsdag.

Spinny: En helg med litt av hvert er absolutt lov, og da spesielt når jeg leser gjennom tråden og ser hvor flink du har vært over veldig lang tid. At motivasjonen svinger litt (særlig i disse juletider) er vel mer enn normalt, så ikke tenk for mye på det. Dessuten er du jo så mye i bevegelse at jeg er sikker på du kan unne deg både det ene og det andre:)

 

Dagen min har vært helt ok, ukedagene er jo som nevnt ikke mitt største problem. Skal ha en venninne over på besøk i kveld, så middagen blir litt ekstra kos:)

 

Frokost: 0.5 polarbrød extreme med lettere brunost. Kaffe og vann.

Lunch: 1.5 grovt rundstykke med italiensk salat og lettere norvegia. Te og vann.

Mm: En mandarin, en skogsbær yoghurt og noen IFA uten sukker.

Middag: Kyllingfilet med fetaost, pesto og soltørkede tomater. Salat og noen potetbåter. Pepsi Max

Dessert: Litt Sans-is

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Jeg har jo helt glemt å gratulere deg med 0,8 kg ned, Pittelille!! Superbra!! :)

Så bra at du trives hjemme i Norge, og at du ikke angrer på at du flyttet fra varmen :D

 

Her går det sånn passelig med maten, litt ekstra blir det, men jeg har trent i dag og i tillegg til at jeg har spist en mager middag, så da er det rom for litt ekstra kos. :) I kveld er jeg alene hjemme, og jeg koser meg med jule-te, noen pepperkaker, og fotbad, ansiktsmaske og nytt blad. Deilig! :)

 

I går:

Frokost: 3 knekkebrød med lett norvegia og brunost

Lunsj: 1 omelett med spekeskinke og gulost. Salat

Mm: 2 klementiner

Mm: 1 brødskive med skinkestek

Mm: Noen brente mandler, valnøtter og yoghurtnøtter

Mm: 2 brødskiver med skinkestek

Mm: 2 klementiner

Kveldsmat: 3 knekkebrød med lett norvegia og brunost. 1 kopp te med honning, 3 pepperkaker

 

Trim:

- Ellipsemaskin (30 min)

- Stepmaskin (20 min)

- Gange på jobb (ca 1 mil)

 

Dagen i dag:

Frokost: Müsli med skummet melk

Lunsj: 1 kylling- og pastasalat (på kafé)

Mm: 5 tørket mango-biter

Middag: 1,5 kyllingfilet, wokede grønnsaker, sjysaus

Mm: 2 klementiner, 4 pepperkaker

Kveldsmat: Blir vel knekkebrød eller noe sånt tenker jeg

 

Trening:

- Ellipsemaskin (35 min)

- Sykkel (5 min)

- Stepmaskin (20 min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere, jenter?! Her går det heldigvis bedre enn det gjorde forrige uke, og jeg føler at jeg har litt mer kontroll igjen. :)

 

Gårsdagen:

Frokost: Havregrøt

Mm: 4 biter tørket mango

Mm: 2 klementiner, 1 kopp sukkerfri solbærtoddy

Lunsj: 2 ostesmørbrød

Mm: 1 alpen-bar

Mm: 2 brødskiver med skinkestek

Kveldsmat: 3 fiberknekkebrød med lett kaviar og to kokte egg. 3 pepperkaker

 

Trim: 8 km gange på jobb

 

Ha en fin dag!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag veide jeg 67 kg!!!!! :D Yes!! :) Jeg har ikke veid meg på et par uker, men trodde jeg ikke hadde gått ned så mye. (- 1,4 kg) Midjen var 71,5 cm, så føler jeg meg veldig slank. :) Julemålet var 67,5 kg, så dermed har jeg gått ned en halv kilo mer enn jeg egentlig skulle, og en hel uke før siste veiing før juleferien! Så nå er det bare å prøve og holde vekten! :)

 

Hvordan går det med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Tjohooo!!! Gratulerer så masse Spinny!:D Veldig bra jobbet, du er kjempeflink! Godt å høre at du fikk uttelling når du har vært så flink, det må være super motivasjon?! 67 kg er jo helt rått!

 

Med meg går det fint, selv om jeg ikke akkurat er flink hver dag, hehe. Jeg var på julebord i går, og det var utrolig morsomt. Veldig god mat og god drikke, og masse, masse dansing!! Var helt utslitt da jeg kom hjem, både i beina og i lattermusklene. En helt topp kveld med andre ord:)

 

Veide meg forresten da jeg kom hjem fra jobb i går (hadde spist ganske lite), og vekten viste 70.2 kg!!! Jeg skjønner egentlig ikke hva som skjer, men har altså gått ned -1.1 kg på en uke...og jeg har ikke vært spesielt flink heller. Mulig mine hyppige måltider endelig gir utslag? Deilig er det i allefall. Så da er i grunnen mitt julemål også nådd og mitt neste mål er at jeg ser et lignende tall den 4.januar. I tillegg er jo målet å holde et visst fokus fram mot jul, selv om jeg jo unner meg litt mer i førjulstiden;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!! Jeg er kjempefornøyd, kunne nesten ikke tro det da jeg gikk på vekten i går. :) I kveld blir det julebord, men ellers skal jeg prøve å være flink fremover. Jeg vil veldig gjerne holde denne vekten, og gå ned et par kilo til på nyåret!

 

Marielle: 80 kilo er vel ikke så verst når du skal føde om en måned tid?! Du har da ikke gått opp så mye og det forsvinner sikkert når hun/han blir født! Når er terminen igjen? Hvordan er formen din?

 

Pittelille: Gratulerer med nedgang på deg og!! :D Kjempebra! Vi er sannelig nådd julemålet vårt begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger
I dag veide jeg 67 kg!!!!! :D Yes!! :) Jeg har ikke veid meg på et par uker' date=' men trodde jeg ikke hadde gått ned så mye. (- 1,4 kg) Midjen var 71,5 cm, så føler jeg meg veldig slank. :) Julemålet var 67,5 kg, så dermed har jeg gått ned en halv kilo mer enn jeg egentlig skulle, og en hel uke før siste veiing før juleferien! Så nå er det bare å prøve og holde vekten! :)

 

Hvordan går det med dere??[/quote']

 

Gratulerer så masse Spinny! Det er jo fantastisk!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Hei jenter!

 

Denne uka har vært ekstremt hektisk så det er derfor jeg ikke har fått vært her inne. Mandag, tirsdag og onsdag var det full fart på jobb og så rett på trening og så hjem og legge seg. Jeg begynte å bli forkjølet på mandag og måtte derfor sove så mye jeg kunne for å prøve å ikke bli ordentlig syk. Torsdag var det gradering og det gikk kjempebra! :D Så nå har jeg 2. Dan svart belte! Wohoo!

 

Maten denne uka har egentlig gått bra, bortsett fra igår (dagen etter julebord i København) hvor frokost var Burger King. Hehehe. Men, men... Veide meg idag tidlig og vekta var da 67,3 som ikke er altfor ille.

 

Nå er det juleferie fra karaten frem til 12. januar, men i mellomtiden skal jeg trene på Elixia. :)

 

Dagen idag:

Frokost: 2 grove rundstykker med makrell i tomat, leverpostei og Philadelphia light. Te.

Lunsj: Ingenting (stod ikke opp før 13.30 så frokosten var veldig sen)

Middag: Pinnekjøtt!!! :-D

 

Imorgen er det tilbake på jobb og tilbake til rutiner igjen. Jeg klarte ikke julemålet mitt på 65 kg dessverre, men min nye dato nå er 28. februar som er bursdagen min.

 

Ha en herlig søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinny: Neida, det er ikke så verst. Har gått opp 10 kilo og føler at det stagnerer nå. 26 dager til termin i dag, som er 9.januar. :D Så kult å veie 67 kilo. Husker at jeg gjorde det i fjor sommer en gang. Det får være mitt første mål når babyen er født. Lykke til med å holde vekten i jula. Det går sikkert kjempebra!

 

Det virker som om dere andre har god kontroll også. Keep up the good work! :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Takk Pittelille! :D

 

Dagen idag gikk som følger:

 

Frokost: Klementin og 2 pepperkaker (no comment...)

Lunsj: En skål suppe, salat med tomat, avocado og mozzarella, 1 liten grov brødskive med ost. Vann.

Mm: 2 kopper gløgg, 1 klementin.

Middag: 1 kopp miso suppe, 1 medium sushi (6 sushi biter, 4 maki ruller). Vann.

Kveldsmat: 2 fiber knekkebrød; 1 m makrell i tomat, 1 med leverpostei og Philadelphia light. 1 kopp grønn te med 1 ts honning.

 

Trening: 1 time Elixia Power styrketrening. :)

 

Ellers synes jeg dere alle er superflinke, og nå skal jeg prøve å være like flink fremover! (Bortsett fra julaften og 1. og 2. dag, det er fridager... Hehehe.)

 

Marielle: 10 kg er jo ikke ille i det hele tatt. Er sikker på at du klarer 67 kg til sommeren da. Tenk at det bare er 26 dager til termin! Spennende!

 

Pittelille: Glemte helt å gratulere deg med flott nedgang! 1,1 kg på en uke er jo supert!!! :)

 

Ha en fin kveld videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Her er det endelig tilbake i hverdagsmodus etter en 4(!)-dagers "helg".. Eh, det tok litt av forrige uke gitt, men jeg griner ikke av den grunn:)

 

I går:

Frokost: 2 Wasa havre med lettere norvegia. Kaffe og vann.

Lunch: 1.5 rundstykke med lettere brunost. Te og vann.

Mm: 1 skogsbær yoghurt

Middag: Caesar-salat med litt dressing og et grovt rundstykke til. 2 glass Bris.

Sovna på sofaen i treningsklær (intensjonene var gode!!) kl 19.30, våknet i 23-tiden og krøp i køya og våknet i dag tidlig kl 7. Med andre ord; det ble ingen flere måltider på meg i går,hehe.

 

I dag:

Frokost: 2 Wasa havre med lettere brunost. Kaffe og vann.

Lunch: 1.5 rundstykke med lettere brunost. Te og vann.

Mm: 1 skogsbær yoghurt

Middag: 1/2 Big bite; grovt brød, ost, skinke, salat, paprika, agurk og majones. 0.4 dl cola light

Mm: 1 eple

 

Trening: 30 minutter løping på step-maskin. Styrke på mage.

 

Hvordan har det gått med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir imponert over hvor flinke dere er nå rett før jul! :D Her går det ikke helt bra..jeg jobber hver kveld nå, så det blir ikke middag og heller go'morgen-yoghurt eller et par brødskiver istedet. Jeg småspiser mye, men jeg tror ikke jeg spiser for mye ihvertfall (selv om alt ikke er like sunt). Skal veie meg på fredag og se om jeg har klart å holde vekten så langt.

 

Marielle: Nå nærmer det seg virkelig! Så utrolig spennende :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide meg i dag og vekten var fortsatt 67 kilo! :D I dag har jeg fjernet to visdomstenner, så det er nok ingen fare for at jeg spiser for mye de nærmeste dagene.. I morgen reiser jeg hjem på juleferie, gleder meg veldig!!

Hvordan går det med dere? Juleferie snart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har holdt vekten, Spinny. :D Ja, nå er det juleferie her. Egentlig ikke bare juleferie for min del. Gikk ut i permisjon i dag og skal ha fri i et helt år. Veldig rart å tenke på. :-) GOD JUL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Lov med litt utskeielser Pittelille. Ser jo ut som om du er tilbake i godt spor nå da :D

 

Ikke lett med middager når man jobber nei, Spinny. Men Go' morgen yoghurter og brødskiver er jo ikke usunt hvertfall da!

 

For min del har uka vært variert i forhold til hvor flink jeg har vært...

 

Tirsdag var ble det ikke noe trening, men møtte en venninne og spiste indisk. Ikke spesielt sunt... Onsdag ble det heller ikke trening. Var i Lillehammer på dagen og så møtte jeg to venner for middag ute. Ble pizza med parma skinke, ruccola, parmesan osv + 1 glass vin. Igår begynte veldig bra med 45 min spinning før jobb, kl 06.40! Veldig stolt! Så var det knekkebrød til frokost, men lunsjen her var skikkelig julelunsj med pinnekjøtt osv så det var jo usunt. Så skulle vi ta noen pils med jobben, men det endte med en skikkelig fyllekule og jeg kom hjem kl 04... Hehehe. Spiste en burger på McDonalds også for sikkerhets skyld.. Jaja...

 

Dagen idag:

Frokost: 1,5 knekkebrød. Wasa fiber pluss med makrell i tomat. Vann.

Lunsj: Pinnekjøtt (igjen!), litt salat og litt poteter. 1/2 vaffel.

Mm: 1 pepperkake og gløgg

 

Er rimelig sliten idag så blir ikke noe trening, men satser på å få til en økt imorgen og på søndag. Veide meg igår etter spinningen og da sa vekta 66,7 så da er jeg nesten nede der jeg var før alt skled helt ut. Herlig!

 

I jula skal jeg bare være hjemme hos mamma og pappa og slappe av. Blir nok en del mat, men skal veie opp med trening :)

 

Vet ikke om jeg kommer til å være her inne så mye i jula så ønsker dere alle en riktig god jul! :) Og Marielle: lykke til med fødsel når den tid kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Sender en forsinket god jul-hilsen til hele superteamet!!:D Håper dere koser dere hvor enn dere er.

 

Jeg har akkurat kommet tilbake til Oslo igjen etter en deilig uke nordpå. Har hatt en kjempefin juletid med familie og venner, men i morgen er det tilbake til hverdagen og jeg må innrømme at jeg gruer meg veldig til klokken skal ringe kl 7 i morgen... Særlig siden jeg har snudd døgnet og ikke er trøtt i det hele tatt, hehe.

 

Vi snakkes jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Hoppet i det og gikk på vekten i dag tidlig. Den viste +0.6, altså 70.8 kg. Synes ikke det var så ille og kjenner at motivasjonen fremdeles er der. Har sett litt på kalenderen og tror jeg setter frist til mitt neste mål til fredag 1.mai, dvs. om drøye 17 uker. Satser på et gjennomsnitt på -0.3 kg/uke, noe som vil gi en reduksjon på ca. 5 kg. Tenk å kunne sett 65-tallet til sommeren?!?!

 

Setter 1.mai som mål fordi jeg har lyst til å gå inn i sommer-månedene med en god følelse.. Er lei av å vegre meg for bikini og andre sommerklær, og det hadde vært så innmari godt og følt seg bra.

 

Marielle: Under 2 uker igjen nå...håper alt er bra med deg og den lille:)

 

Klem til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Kom meg på trening i går igjen, det gjorde godt for kropp og sjel:) Ellers gikk dagen fint:

 

Frokost: 1 grovt rundstykke med lettere brunost. Kaffe og vann.

Mm: 1 skogsbær yoghurt

Lunch: 1 grovt rundstykke med lettere brunost. Kaffe og vann.

Middag: Fjordland fiskesuppe

Kveld: 3 Wasa havre med kaviar og majones.

 

I kveld skal jeg på fest, det gleder jeg meg til. Blir nok både mye mat og drikke, men det er jo tross alt jul enda:D Har spist 2 små måltider til nå i dag og skal i allefall få i meg ett til før jeg drar. Sliter litt med å holde motivasjonen gjennom dagen når jeg vet at det blir utskeielser på kvelden. Blir fort at jeg tenker at det ikke er vits siden jeg uansett skal spise og drikke mye senere. Selvfølgelig helt feil tankegang, jeg vet jo det..

 

Klem pittelille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...