Gå til innhold

Superteam 08


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Gjest fightingtiger

Så bra Pittelille! Sånne dager er jo fantastiske :( får satse på at det blir mange av dem fremover!

 

Min dag sålangt:

 

Frokost: 1 kaffe latte (det kvalifiserer jo egentlig ikke)

Lunsj: 1 skål med gryterett med div grønnsaker, tomatsaus og lammekjøtt. 1 skål salat med tomat, feta, agurk, rødløk og tsatziki. 1 knekkebrød med tsatziki og ost. Te.

 

Planlagt:

Mm: 2 knekkebrød med makrell i tomat. Vann.

Mm: 3 knekkebrød, vann.

Kvelds: Havregrøt.

 

Idag blir det 1,5t karatetrening så det skal bli bra. I tillegg gikk jeg til jobben idag, ca 25 min. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 593
  • Created
  • Siste svar
Gjest Pittelille

Dagen i dag:

Frokost: 2 Wasa havre med lettere brunost, kaffe og vann.

Mm: 7-8 druer

Lunch: 1.5 polarbrød extreme med lettere brunost. Te og vann. Noen druer og en knaskerot.

Mm: 7-8 druer

Middag: En kyllingfilet, grønnsaker, noen pastarør, sursøt saus. Vann

 

Vet enda ikke hva kveldsmaten blir men regner med det blir knekkebrød som vanlig:)

 

Lykke til på trening Fightingtiger, jeg tar fri i dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Så flinke dere er! Spinning er moro. Skikkelig effektiv trening. :) *savner mine spinningdager* Så flinke dere er til å skrive opp hva dere spiser og dere er ærlige når dere skeier ut også. :(

 

Pittelille, jeg syns ikke du trenger å være sint på deg selv for en liten lightbrus - det er veldig lite kalorier i dem, og selv om det er en del tilsetningsstoffer og sånt, er det ikke noe skadelig en gang i blant (mener nå jeg):D he he, men greit prinsipp å prøve å styre unna.

 

Jeg har tatt meg sammen og har en skikkelig superuke nå, etter en helt håpløs forrige uke. Bortsett fra at jeg spiste litt mange valnøtter i går så går det greit. Valnøtter er ikke usunt, men det er så fryktelig mye kalorier i dem.....meeen... det er kjempegodt! Håper superuka har innvirkning på vekta. Amming gjør for øvrig at man har lyst på noe søtt hele tiden. Det er utrolig vanskelig å stå imot en snartur innom butikken på mine daglige trilleturer ut. De andre i barselgruppa kjøper seg bolle på barseltreffet, men jeg tar meg en grov ciabatta :) litt fornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Dagen igår gikk bra, og nesten som planlagt.

 

Etter lunsj ble det:

Mm: 1 banan og 1 klementin

Mm: 4 knekkebrød, 2 med brunost og 2 med makrell i tomat. Vann.

Kvelds: 1 avocado med kaviar og cottage cheese. 1 knekkebrød med leverpostei. Litt peanøtter og rosiner. 2 kopper te.

 

Dagen idag:

Frokost: 2 brødskiver med skinke, eggerøre, salat. 2 glass juice.

Lunsj: Linse ragu og 2 biter torsk. 1 skål med salat, tomat, mozzarella, champignon og litt bacon.

Mm: 1 dobbel kaffe mocca med soyamelk.

Middag: Trondhjems sodd.

 

Skal trene karate idag, det blir 1,5 t kamptrening og ganske intensivt! Er egentlig veldig sliten idag og veldig nærme å droppe det, men skal ta meg selv i nakken ;-)

 

Pittelille: Bra dag igår :)

Anneli: Gratulerer med superuke! Er ikke lett å velge sunt når de andre tar bolle, supert at du klarer det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Så flinke dere er jenter!!:) Det er så motiverende å komme inn hit og lese innleggene deres, uansett utskeielser eller ikke. Enig med Anneli i at det er viktig å være ærlig dersom man har en liten glipp (eventuelt en stor en, hehe), det hører liksom med. Ikke bare-bare å være strukturert hele tiden spør du meg!

Superuke altså, Anneli? Fliiiiink!!! Skjønner at mamma-tilværelsen byr på fristelser i fleng men det virker jo som om du greier deg strålende. Litt ekstra er jo ikke noe problem når man bare vet å sette ned foten og stramme inn igjen.

Fightingtiger: Det virker som om du er utrolig strukturert og har masse selvdisiplin, blir imponert!!:) Håper du føler at treningen i kveld var verdt det da du var ferdig.

 

Jeg har akkurat kommet fra styrketrening i sal og jeg er mildt sagt sjokkert.. Jeg trodde at etter all spinning og steping skulle i allefall lår- og setemusklene mine være rimelig ok. Det innser jeg nå at de ikke er!! Jeg var på nippet til krampe flere ganger og jeg hadde ikke engang tunge vekter. Veldig deilig nå når jeg har kommet meg hjem og sånn, men jeg frykter at jeg kommer til å ha en interessant gange i morgen:) Matmessig har dagen gått veldig bra med 6 måltider:

 

Frokost: 1.5 grovt rundstykke med salami og jarlsberg. Kaffe og vann.

Lunch: 1.5 polarbrød extreme, lettere brunost. Te og vann.

Mm: 0.5 polarbrød extreme, lettere brunost. 0.5 lt Fanta Free (igjen...huff)

Middag: 1 kyllingfilet, fersk pasta, masse wokete grønnsaler, Uncle Bens Indian Korma saus. Et glass pepsi max.

Mm (Før trening): 0.5 nutrilettbar. Vann.

Mm (Etter trening): 0.5 nutrilettbar. Vann

 

Ble mye skriblerier fra meg i kveld gitt, hadde bare mye på hjertet:)

 

Spinny og Marielle: Håper dere har det fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Kjapt innom for å rapportere vekt: 70.4 kg i dag. Må si meg veldig fornøyd med tanke på hvordan inntaket var forrige uke:) Det er 0.2 kg opp fra 10.01, men neste uke satser jeg på å endelig tangere den vekten.

 

Ha en fin fredag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :)

 

Så utrolig flinke dere er om dagen, jeg er kjempeimponert over dere! :)

 

Beklager at jeg ikke har gitt lyd fra meg på en stund, men jeg er inni en litt dårlig periode. Jeg har vært litt smådeprimert i det siste..jeg ble jo ferdig med utdannelsen i sommer og fortsatt har jeg ikke fått noen relevant jobb. Jeg har søkt på over 20 jobber i Oslo, men ikke blitt innkalt til et eneste intervju. Jeg har nemlig utdannet meg innen en bransje som setter erfaring høyere enn utdannelse, så det er ganske frustrerende! Jeg har fem års høyere utdannelse, men jobber fortsatt som ufaglært innen helsevesenet til en helt utrolig dårlig lønn. Og med nedskjæringer i de fleste medier om dagen, så er det ikke mange jobber å søke på heller.

Samboeren min har også utdannelse innen medie-bransjen, så han sliter også med å få en relevant jobb. Vi har planer om å kjøpe oss leilighet i Oslo og flytte dit, men det går jo ikke før vi får jobber som vi får lån av. Så enn så lenge får vi bli her på vestlandet..Å være nyutdannet i finanskrisen er ingen spøk! :) Så jeg har ikke hatt ork til å rapportere her eller trene, men nå skal jeg prøve å skjerpe meg! Jeg har ikke veid meg på en stund, men tror jeg venter litt med det til jeg har kommet i gang med treningen ihvertfall.

Unnskyld hvis dette ble litt mye klaging, men nå vet dere ihvertfall hvorfor jeg ikke har vært her på en stund. Men det hjelper jo ikke å sitte og sture, så det er bare å komme i gang igjen!!

 

Håper dere har det bra alle sammen! Og Marielle: Gikk fødselen bra?? :)

 

Klem fra Spinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Spinny!!

Så koselig å høre fra deg og samtidig så utrolig trist å høre at du har det litt tungt om dagen.. Skjønner veldig godt at det tar på å ikke finne en relevant jobb og at de planer man har kanskje må utsettes litt. Jeg vet ikke hva jeg kan si annet enn å stå på og ikke mist motet, og at du SELVFØLGELIG kan lette litt på trykket med å skrive noen ord her. Jeg føler at vi har fulgt hverandre såpass lenge at det trenger liksom ikke bare være mat-prat, det må være lov å snakke om det en føler for. Jeg er sikker på at de andre i tråden her tenker på samme måte:) Når det gjelder å være nyutdannet i finanskrisen skjønner jeg at det ikke er morro i det hele tatt, men jeg er sikker på at trenden i Norge kommer til å snu snart og da kommer mulighetene tilbake!! Ikke la deg knekke av dette nå Spinny, utdannelsen din og stå-på-holdningen din kommer deg snart til gode-garantert!!

Stor klem fra Pittelille!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Bør vel rapportere inn fra gårdagen også, selv om fredager sjelden er noe å skryte av;)

 

Frokost: 2 Wasa havre med lettere brunost. Kaffe og te.

Lunch: 1.5 polarbrød extreme,lettere brunost. Te og vann.

Mm: 1 skogsbær yoghurt

Mm: Litt rester fra torsdag, dvs. wokete grønnsaker i saus og litt pasta.

Middag: Tapas bestående av brød og aioli, patatas bravas, friterte calamares og serranoskinke. 2 x 0.5 øl. Namnam:D

 

Ble ikke noe trening i går siden musklene var veldig ømme etter styrketrening på torsdag. Det som er kjipt er at de er mye værre i dag!!! Å gå i trapper er helt forferdelig, det samme er å sette seg ned på en stol, for ikke å snakke om å sette seg på do, hihihi. Menmen, gjorde i allefall øvelsene riktige da jeg var på treningen. Skal uansett komme meg på en spinning45 i dag, må få varmet opp musklene ordentlig og strukket ut. Håper det hjelper på:)

 

Ha en fortsatt fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Hellu!

 

Da var søndagen her igjen og jeg sitter og ser ut over en leilighet som ser helt bomba ut.. Hehe, jeg har satt opp nye møbler og ommøblert, men er som dere skjønner ikke helt i mål enda. Satser på at det blir fint i løpet av dagen:)

 

Dagen i går:

Frokost: 3 skiver grovbrød med litt lett-majones, pepperskinke, paprika og brie. Kaffe, appelsinjuice + noen slurker iskaffe. (Deilig frokost som Kjekkas ordna til meg-bra start på dagen:D)

Lunch: 2 grove rundtstykker med skinke og lettere norvegia, vita hjertego' majones. Fanta Free...

Mm: 0.5 nutrilett bar

Mm: 1 dobbel 0% blåbær yoghurt.

Mm: 0.5 nutrilett bar

"Kvelds": 4 glass rødvin,

Nattmat: 2 Taquitos fra 7-eleven, 1/2 baguett med ost og skinke (lyst brød..) Pepsi Max.

 

Trening: 45 minutter spinning.

 

Hadde ikke planlagt noe alkohol i helgen, men det ble visst litt likevel;) Hadde en veldig hyggelig kveld sammen med ei venninne, satt bare og skravlet og nøt noen glass vin.

 

Nå skal jeg gå i gang med leiligheten og så skal jeg komme meg på trening senere i dag. Neste uke blir jeg mye borte med jobben så vet ikke når jeg får rapportert inn, men dersom det er wifi på hotellet skal jeg forsøke å få gjort det. MÅ forsøke å holde fokus selv om maten blir en utfordring (det vet vel du alt om Fightingtiger, du som er ute og reiser så mye i jobb?!), men jeg VIL og SKAL føle meg fin til mini-ferien i England med Kjekkas neste helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Hei jenter!

 

Sorry at jeg ikke har vært innom på noen dager, men det har vært en hektisk helg... Hehehe.

 

Torsdag fikk jeg dratt meg på trening, så det var bra. Etterpå spiste jeg resten av Trondhjems sodden :)

 

Fredagen ble litt så som så.

Frokost: Nutrilett bar og vann.

Lunsj: En skål salat 1 skål med gryterett med kylling. 1 vaffel med rømme og syltetøy...

Middag: En kyllingfilet, tomat, bønneog linse salsa, cottage cheese. Vann.

Fest: 1 flaske vin, 1 glass vin, 1 strawberry daiquiri.

Nattmat: 1 knekkebrød med ost + vann.

 

Lørdag:

Frokost: 2 brødskiver med 1 egg og sild. Ekstra lett melk.

"Lunsj": Pommes frites og 3 cola (!) på Friday's. Var sammen med mange venner og veldig klein... Hehehe.

Middag: 1 ytrefilet, tomat, bønne og linse salsa, cottage cheese, sweet chili saus. 1 øl.

Fest: 1/2 flaske vin, 1 mojito, 1 strawberry daiquiri, 2 gele shots, 1 glass vin. Litt sjokolade og potetgull, 1 liten muffins... (Var bursdagsfest)

 

Søndag:

Frokost: 2 knekkebrød med leverpostei. Vann.

Lunsj: Varmt smørbrød med kyllingfilet, bacon, aioli. Salat. 1 pepsi max.

Middag: Mammas hjemmelagde lasagne. 1 glass vin.

Kvelds: Litt smågodt.

 

Som dere ser har helgen vært rimelig usunn... Altfor mye alkohol og litt for mye usunt ellers.. Men, men... Skal prøve å gjøre det bedre denne uken.

 

Mandag:

Frokost: 1 Nutrilett bar + vann.

Lunsj: Gyros (kjøtt, salat, tsatziki, ovnsstekte poteter) + farris.

Middag: 1 lam korma med fullkornsris fra Zenzi + vann.

 

Idag skulle jeg egentlig trene men måtte jobbe overtid (sitter på jobben fortsatt :D((

 

Spinny: Kjipt å høre at du ikke har det så bra for tiden. Skjønner at det ikke er lett å gå arbeidsledig altså! Men ser du ser etter jobb i mediebransjen. Hvordan utdannelse har du? Jeg jobber nemlig i Bonnier (nordens største mediekonsern) så kan jo holde øyne og ører åpne hvis det er noe sånt du tenker på. Her har det nemlig vært en del nyansettelser selv om det er nedgangstider! Jeg er sikker på at du kommer til å finne en jobb snart, bare stå på og fortsett og søke!!

 

Pittelille: Høres ut som om du har hatt en koselig helg! Blir helt misunnelig på deg og kjekkas altså. Høres ut som om dere koser dere sammen! :) Så deilig å kjenne at man har trent også da. Sist jeg var på Power time på Elixia ble jeg like støl. Klarte seriøst ikke å gå i trapper, men måtte løfte meg nedover med armene. Hahaha. Kanskje på tide med en ny sånn time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Tips til lavkarbo-måltider, folkens? Ikke til meg, men til gubben :D Han er plutselig kjempeinnstilt på å prøve dette noen uker selv om det å kutte ut matvarer ikke er helt hans greie :) Hva er lov og ikke lov? ikke noe frukt engang? fortell alt dere vet, og om dere har noen greie internettlinker tar jeg imot med takk!

 

Spinny; kjedelig å høre at du har hatt en litt tung periode. Jeg skjønner at det er deprimerende å gå uten relevant jobb etter lang utdannelse. Men jeg er sikker på at det ordner seg etter hvert, at det bare er en periode du må komme deg gjennom. Håper du snart har drømmejobben på kroken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Hei jenter!

 

Da sitter jeg på et lite og ikke fullt så koselig hotell i England. Er ganske trøtt så får nok sove, men er glad jeg skal hjem igjen allerede i morgen for å si det sånn.

Fightingtiger: Hehe, skjønner at helgen din ikke var av de sunneste men det høres ut som om du har hatt det veldig gøy da. Viktig det også:D

Anneli: Er veldig lite oppdatert når det gjelder lav-karbo desverre. Det eneste jeg har fått med meg er at rødt kjøtt skal være veldig bra.. Håper dere finner noe som passer for han og at han synes det er et greit opplegg. Lykke til!

 

Søndag:

Frokost: 2 Wasa havre med nugatti, Fanta Free.

Mm: Rett i koppen pasta med litt ekstra ost. Vann.

Middag: Italiens gryte med tilsatt karbonadedeig og pølser, 1 grovt rundtstykke. Fanta Free.

Dessert: 1/2 kakestykke fra Deli. (Kaloribombe...)

"Kvelds": En neve cashewnøtter og ca. 15 flak med sørlandschips.

 

I dag:

Frokost: 1 banan, 5 druer (dårlig tid..)

Mm: ca. 10 druer

Lunch: Salat, en liten schnitzel (tror det var kylling..litt usikker faktisk), en grovskive, kokt skinke, litt italiensk salat. Et glass appelsinjuice.

Middag: Burger med ost, 1/2 hamburgerbrød, noen potetbåter. Pepsi Max.

"Dessert": 2x0.33 øl, 3 oliven

Kvelds: En kjeks og 1 dl appelsinjuice (flymat..)

 

Ikke de beste dagene på meg heller, men jeg gjør så godt jeg kan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Ikke så fornøyd med hotellet, Pittelille ? Er det et annet sted du skal med Kjekkas til helgen? Kos deg i England! (misunnelig!)

 

Jeg er fornøyd etter å ha gått på vekta etter superuka mi: 60,6 kg (ned 1,3 kg siden forrige mandag) :D Man får virkelig mye gratis når man ammer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anneli!

Så spennende at mannen din skal prøve lavkarbo! Han burde sjekke ut lavkarbo.no, der er det masse oppskrifter og tips. :D Da jeg spiste lavkarbo spiste jeg ofte fisk/kjøtt/kylling med grønnsaker og istedet for poteter/pasta/ris lagde jeg fløtesaus eller brukte mye ost i matlagingen. Det som er bra med lavkarbo er at suget etter sukker/mat forsvinner etterhvert og man kan spise så mye man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige ord, jenter. Ja, det ordner seg sikkert tilslutt, men jeg synes det tar så utrolig lang tid. Føler nesten at jeg burde valgt en annen utdannelse som førskolelærer eller sykepleier..for da hadde jeg fått jobb med en gang! Men det er bare å smøre seg med tålmodighet og fortsette å søke. :)

 

Kjempefint hvis du kan si fra hvis det er noen ledige jobber i Bonnier, Fightingtiger! Hva jobber du med der? Jeg har en journalistikk-utdannelse + bachelorgrad i kultur- og samfunnsvitenskap.

 

Så gøy med mini-ferie i England, Pittelille! Hvor i England skal du? Det går tydeligvis bra med deg og kjekkas? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Tusen takk for tipset, Spinny. :) Vi har prøvd å finne ut av lavkarbo.no, men skjønner ikke helt de tabellene. Men vi har prøvd som best vi kan. Skjønner at sukker og mat med stivelse er fy-fy. Jeg har skrevet opp det han spiste i dag under, ser det greit ut? Er det "lov" med frukt forresten? Og hvordan er det med melkeprodukter? Sorry at jeg plager dere med alle disse spørsmålene, det er jo ikke akkurat GR-kosthold. :D

 

frokost

1 kokt egg

1 vanlig glass eplejuice

1 karbonade

10 mandler

grønnsaker

 

lunsj

1 kyllingfilet

litt grønnsaker

7-8 fetaostterninger i litt olje

 

mm

1 rugsprø

en bit fenalår (ca 40 g ?)

1 babybel (liten klump med ost 24 % fett)

salat og litt andre grønnsaker

5-6 cashewnøtter

1 glass cultura naturell

 

middag

2 kyllingfileter

masse div grønnsaker (squash, sopp, paprika, løk)

litt fløte

ca to ss kokt ris (er klar over at det ikke er helt lov)

litt olivenolje

 

kvelds

oppskårne staver av kålrot, gulrot, squash

ca 1/4 beger lettrømme

litt kremost krydder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen ekspert, men jeg synes det så bra ut, Anneli. Men glasset med eplejuice bør nok droppes. Frukt er egentlig ikke helt lov, men jeg spiste det innimellom likevel. Jeg tror det er sånn at jo mer fett du spiser, jo mer forsiktig må du være med karbohydratene. Wasa fiber-knekkebrød er det forresten lite karbohydrater i, så jeg pleide å spise ca 3 av de daglig, og det gikk helt fint. Nå fikk jeg lyst til å begynne med lavkarbo igjen jeg og, det er så utrolig mye god mat som er lov! Og man blir veldig mett!

Jeg kan jo skrive opp hva jeg spiste til de forskjellige måltidene, så kan han se om det er noe som frister.

 

Frokoster:

* Cottage cheese med kanel og splenda

* "Pannekaker" (bland 3 egg, en halv boks cottage cheese, litt splenda, kanel og litt olje. Stek det som du steker pannekaker og spis det med Heistad blåbærsyltetøy. Det er godt, og veldig mettende! Men det er ikke lett å få hele, fine pannekaker av røren siden det er så porøst. )

* Egg og bacon

*Omeletter

 

Lunsj:

Middagsrester, salater i alle mulige varianter, karbonade med ost + salat, omeletter, fiberknekkebrød med kjøttpålegg eller ost.

 

Mm:

Babybel, ruller med spekeskinke og ost, atkins-bar, valnøtter.

 

Middager:

* Biff med smeltet brie, fløtesurrete grønnsaker. (Nam!! :D )

* Ostelasagne (stek karbonadedeig, tilsett en eller to bokser hakket tomat og krydder. Lag ostesaus (kok opp matfløte, tilsett revet ost.) Og legg det lagvis/oppå hverandre i en ildfast form og ta ost på toppen)

* Kyllingfileer legges i ildfast form. Tilsett masse indisk masala-krydder og en boks creme fraiche og hell det over kyllingen. La det stå i ovnen på 175 grader i ca en time. Serveres med salat til.

* Laksefilet med stekt sopp, løk, sqaush kokt i fløte.

 

Mmm, nå ble jeg nesten sulten! :)

Jeg er ikke helt sikker på hvor bra melkeprodukter er, men yoghurter og cultura med smak bør ihvertfall unngås. Dere må nesten lese på næringsinnholdet for det er store variasjoner i antall karbohydrater. Ost og fløte er for eksempel helt uten karbohydrater. :)

Det er forum på lavkarbo.no med masse tips og oppskrifter, så forumet bør dere sjekke ut! Masse nyttig info! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Tusen takk for mange supre tips!! :D Hvor får man tak i atkins-sjokolade?

Forresten, så vidt jeg har skjønt er frukt lov i Fedon, og jeg tror mannen min kommer til å følge noe fedonlignende, uten å henge seg så mye opp i Glykemisk indeks og sånt, men spise omtrent som før - bare kutte ut tilsatt sukker, brød, ris, pasta,potet osv. og spise mer grønnsaker og kjøtt. Altså frukt er lov men ikke altfor mye av det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atkins-sjokolade får man kjøpt i butikker med bra utvalg som Meny eller Ultra.

Det høres ut som om mannen din har en bra plan! :D Han får sikkert resultater når han kutter ut sukker, hvetemel, pasta, poteter osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Hei jenter!

Masse aktivitet her nå, så hyggelig:)

Jeg er tilbake fra England og skal heldigvis ikke tilbake på samme hotellet igjen. Jeg frøs og frøs den natta jeg var der og nå har jeg blitt syk:( Sååå kjedelig, særlig siden jeg ikke har tålmodighet og misliker veldig å være hjemme fra jobb.. Men, satser på at det kommer seg fortere dersom jeg slapper ordentlig av. Må jo bli frisk til fredag når jeg skal på mini-ferien til London:D Det går som dere skjønner veldig bra nå, vi koser oss og har det veldig fint sammen. Måtte det bare vare!:D

 

Maten går så som så, men blir lettere nå når jeg er hjemme igjen.

 

Ha en fin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du har blitt syk pga kaldt hotell da, Pittelille! Får håpe det blir bedre når du skal på London-tur med kjekkas! :) Jeg skal faktisk også til London om halvannen måned! :)

I morgen er jeg i gang med lavkarbo igjen! Ble inspirert etter at du snakket om det, Anneli! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Så moro med mye aktivitet!

 

Gratulerer med utrolig bra nedgang Anneli :) Oghåper lavkarbo funker for mannen din.

 

Pittelille, så kjipt at du har blitt syk da... Men får håpe du blir frisk til turen med kjekkas. Det blir sikkert bra!

 

For min del har denne uka vært litt krise... Hehehe.

Tirsdagen ble det usunn middag med lillebror. Først burger før kino og så tapas etterpå... Og gårsdagen var ikke noe bedre. Skulle egentlig på trening, men isteden spiste jeg middag med et telemarketing byrå. Ble lammefilet til hovedrett som ikke er så ille, men med sjokoladefondant til dessert og flere drinker ble totalen fryktelig usunn.. Jeg føler meg så slapp om dagen og føler at jeg ikke har motivasjonen inne for å trene. Lurer litt på om jeg kanskje brygger på noe. Håper nesten det, for hvis ikke er så er det bare motivasjonen som svikter... :)

 

Skal på trening idag da, men er utrolig slapp. Har allermest lyst til å bare ligge på sofaen med et pledd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...