Gå til innhold

Superteam 08


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Gjest Anneli82

Fightingtiger, det er nettopp når man er slapp og vil ligge på sofaen under et pledd, at man helst skal tvinge seg ut og trene :) Da kommer energien tilbake og gir deg et skikkelig kick :) Håper du får piffen tilbake!

 

Spinny, så moro at du skal begynne med lavkarbo :) spiser litt sånn selv, men unngår ikke karbo helt (pga at jeg ammer så tør jeg ikke eksperimentere så mye. ) Det går foreløpig helt fint med mannen min, men det blir et veeeldig dyrt kosthold, merker vi :) Kjøtt og masse friske grønnsaker er jo ikke akkurat billig her til lands. Men funker det er det jo verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 593
  • Created
  • Siste svar
Gjest fightingtiger

Takk for det Pittelille ;-) Jeg kom meg på trening og hadde mye mer energi etterpå. Deilig!

 

Dagen idag har sålangt gått bra, har spist en grov baguett fra BIT med marinert kylling og aioli.

 

Rapporterer mer senere jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Snikveide oss i dag etter å ha gått på lavkarbo (mannen min) og spist en del mer grønnsaker uten å kutte karbo helt (meg) og hadde gått ned henholdsvis 0,5 kg og 0,3 kg. Dette er på bare 4 dager. :)

 

Nåværende vekt. 60,3, mål: 60 kg. mangler bare 300 g ! :)

 

Fysioterapeuten til mannen min (blir mye prat om han her, håper det går greit :)) sa at lavkarbo-kosthold var veldig bra for vektreduksjon, men han mente man måtte passe på å ha 1 dag i uka hvor man spiser masse karbo likevel, noe som vil bidra til å opprettholde forbrenningen. Ellers vil forbrenningen gå langsomt mer og mer nedover, mente han. Tja, jeg vet ikke, høres jo ut som det kan være noe smart i det, men merker jeg er litt skeptisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så flott resultat på kort tid, Anneli!! :) Kjempegøy å høre hvordan det fungerer for mannen din, så bare fortell fremover! :)

Jeg er på tredje lavkarbo-dag, og det går bra. Gleder meg til biff med brie og fløtesurrede grønnsaker med rødvin til i kveld. :) Og det er forresten nesten ikke karbohydrater i Maarud bacongull, så det blir det litt av her i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Hei jenter!

 

Vil bare nevne en ting jeg fikk høre her om å kutte ut karbohydrater. En lege sa at hvis man kun spiser proteiner og nesten ikke karbohydrater så vil man få veldig tyktflytende blod som kan føre til høyt blodtrykk og mye annet skummelt... Kanskje en balanse er det beste? Har forresten også hørt at selvom man kan gå mye ned så går man ofte går opp igjen med en gang man begynner å spise karbohydrater igjen. (For man klarer mest sannsynlig ikke å holde den dietten resten av livet). Tenkte jeg bare skulle nevne det i hvert fall. Men det er jo opp til hver enkelt :)

 

Min helg har vært en del usunn og litt sunn (søndag).

Fredag:

Frokost baguett fra BIT med marinert kylling og aioli.

Lunsj: 1 kyllingpølse i lompe, 1 skål med salat, tomat, avocado, mozzarella, balsamico eddik.

Middag: 2 biter pizza, 2 brownie kakestykker. 1 glass musserende, 2 glass vin, 3 øl.

 

Lørdag:

Frokost: 2 rundtstykker med leverpostei og mager gulost.

Lunsj: 1 grovt rundtsykke med aioli. Salat, tomat, agurk, ruccola med feta ost.

Middag: Tortilla chips med ost, salsa, rømme. 1 øl, 2 glass pepsi max.

 

Søndag:

Frokost: 2 gorve rundstykker med 1 egg, kaviar og leverpostei.

Lunsj: 1 frukt yoghurt med linfrø & gresskarfrø, 1 fiber knekkebrød med leverpostei.

Middag: 1 kyllingfilet. Salat, tomat, ruccola, agurk med feta ost & balsamico eddik.

 

Idag trente jeg på Elixia, det var en danse time som het Just Dance. Kjempemorsom og utfordrende og jeg fikk svetta litt også.

 

Håper dere har hatt en bra helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Her hos oss er det ikke snakk om å kutte ut karbohydrater helt, bare minske det ganske mye. Spiser fremdeles en del frukt for eksempel. Prøver å ikke spise mye mettet fett. Men det er godt mulig det er skadelig, jeg vet ikke. Har hørt leger si det motsatte også.

 

Og når det gjelder å holde vekten, det er alltids en risiko at man vil gå opp igjen når man stopper på en slankekur. Han prøver dette en periode for å få i gang vekttapet (han MÅ slanke seg av helsemessige årsaker) og skal gradvis innføre karbo igjen siden, f.eks. gå over på grete roede etter hvert. Vanskelig med grete roede nå siden han ikke får beveget seg så mye pga brukket ankel. Enig i at det ikke går an å leve karbofritt resten av livet... må etter hvert lære seg hvordan man kan stabilisere vekten uten å ha et ekstremt kosthold på noen måte...

 

Spennende diskusjon dette, glad for at du kommer med innspill :)

 

Spinny, så bra det går bra med maten så langt. Takk for ros! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Heihei jenter!

 

Da var jeg tilbake fra helgetur i London, hatt det kjempefint! Pub-runder, fotballkamp, litt shopping.. Sliten nå, men det var absolutt verdt det:D

Når det gjelder maten har det derimot vært katastrofalt!! Masse fritert mat, pizza, pasta og mye alkohol (til alle dagens måltider, hehe). I går ble det heldigvis en ok dag med unntak av pasta(!) til sen frokost. Spiste ikke så mye resten av dagen, så jeg følte meg ikke så altfor oppblåst i dag tidlig. Klar for en ny uke;)

 

Noe litt annet; Jeg merker så innmari godt at humøret mitt synker når jeg spiser dårlig og inntar for mye.. Jeg føler meg fæl og oppblåst, og tanken på å feks. kle seg opp for å dra ut på byen er lite fristende. Jeg vet at jeg ikke må legge så mye i det, men å føle seg stygg er vel ikke noe noen liker. Skulle bare ønske at det ikke gikk så mye ut over humøret, vil jo helst bare være blid:)

 

Spennende med lav-karbo diskusjon! Jeg kan ingenting om det, så det er morsomt å se om og hvordan det funker.

 

Dagen i dag:

Frokost/Lunch: 1.5 grovt rundstykke med lettere brunost. Te og vann.

Mm: 0.5 grovt rundstykke med lettere brunost. Fanta Free.

Middag: Kyllingsalat, noen få krutonger, 1 grovt rundstykke, ca. 1 spiseskje dressing. Bris.

Kvelds: 1 nutrilettbar. Vann

 

Trening: 45 minutter spinning og forhåpentligvis litt styrke på mage og rygg. Satser på å føle meg bedre når jeg har gjennomført dette:) Beklager at det ble litt klaging i dag..som sagt, om en dag eller to er nok humøret tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Føles litt bedre etter trening ja, gjør som regel det. Og så tillot jeg meg et kvarter med solarium etterpå, godt for min o akk så melkehvite kropp:D Fikk også inn enda et måltid nå på tampen: Dobbel 0% solbær yoghurt.

 

I morgen blir det reising med jobb igjen, men forhåpentligvis kommer jeg hjem i morgen ettermiddag. I verste fall blir det på onsdag, men uansett MÅ jeg holde fokus!!!

 

Hvordan har starten på deres uke gått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har kost deg på tur, Pittelille! :) Og det er sevfølgelig lov å kose seg litt ekstra når man er på ferie, og flott å se at du er tilbake med gode rutiner igjen!

 

I går var jeg bedt bort på middag, og der var det Peppe's pizza som ble servert. Ikke akkurat lavkarbo, hehe. Men sånn er det noen ganger..kan ikke bestemme hva som blir servert borte. Jeg har spist litt karbohydrater idag og, men har redusert veldig ihvertfall. Har også trent. Det ble 30 min på ellipsemaskin og 20 min stepmaskin + masse gange på jobb i kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Anneli: Jeg skjønner. Jeg tror nok det er lurt at dere ikke kutter det ut fullstendig. Det er klart at det er mange ulike meninger om dette, og jeg tror man bare må finne det som fungerer for en selv. Men jeg mener og håper at det skal være mulig å gå ned i vekt uten å måtte kutte ut enkelte matvaregrupper. :)

 

Pittelille: Jeg skjønner godt følelsen, har hatt det litt sånn i det siste jeg også. Men som du sier, det føles bedre etter trening! :) Det handler bare om å prøve å tenke positivt, og prøve å gjøre ting som gjør at man føler seg bedre. Du kommer nok til å være tilbake i det positive hjørnet snart!

 

Jeg har forresten begynt på noe nytt som heter SuperGreens og som man blander i vann sammen med dråper som PH nøytraliserer vannet. Dette går kort forklart ut på å nøytralisere syren i kroppen og blodet slik at kroppen kommer i balanse. Ut ifra det vi spiser normalt er vi nemlig i ubalanse og blodet vårt er for surt, og dette kan føre til sykdommer, lavt energi nivå og også overvekt.

 

Jeg fikk høre om dette gjennom en salgsleder som bor i Lillehammer som har drukket dette siden November og også lagt om litt på kostholdet (ikke fanatisk). Han har til nå gått ned 15 kg (hadde mye å ta av riktignok), har mye mer energi og kunne kutte ut blodtrykksmedisinen han hadde gått på i mange år (fikk sjekket blodtrykket før og etter han begynte med dette)! Spennende!

 

Jeg skal ikke preke mer om dette, men hvis dere er interesserte i å lese mer kan dere gå på disse sidene¨:

 

http://www.trans4mind.com/nutrition/PH.html

http://www.phmiracleliving.com/t-approach.aspx

http://www.phforlivet.no/ps/print.aspx?id=14

 

Jeg skal prøve dette nå i 1 mnd og drikke 3 liter per dag av dette greiene samtidig som jeg skal forsøke på kutte ned på mat og drikke som er "sure", så får vi se hvordan det går! :(

 

Min uke har sålangt vært bra!

 

Mandag:

Frokost: Havregrøt med litt honning. Vann.

Mm: 1 knekkebrød med skinkeost.

Lunsj: To skåler med salat, tomat, avocado, feta ost og balsamico eddik. 1 skål med linse suppe.

Mm: 1 banan.

Middag: 1 kyllingwrap fra Zenzi.

Kvelds: 2 plater vaffel & 1 øl (styremøte)

 

1 t karate trening med mye statisk beintrening (dype stillinger, på en måte konstant knebøy stilling ;-) )

 

Tirsdag:

Frokost: 1 brødskrive med brunost. 1/2 glass lettmelk.

Mm: 1 skolebolle...

Lunsj: 1 grovt rundstykke med ost og skinke. Vann.

Mm: 1 Bixit fullkornsbar + 1 L SuperGreens

 

Nå skal jeg spise litt middag og så ta en Ragga danse time på Elixia. Gleder meg! Skal også drikke en liter til av dette grønne greiene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

God morgen!

 

Ble ikke noen trening på meg igår gitt... Når jeg kom hjem satte jeg i gang med å lage grønnsakssuppe, og når jeg da hadde sittet i sofaen under pleddet og sett litt på tv ble det for vanskelig å stikke ut... Hehe. Men idag blir det trening! 1,5 t karate trening.

 

Gårsdagen:

Middag: Grønnsaksuppe og 2 brødskiver med aioli.

 

Dagen idag så langt:

Frokost: 1 knekkebrød med mager gulost, 2 knekkebrød med smøreost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Pittelille: Så bra at du hadde en fin tur til England:) høres kjempegøy ut!

 

Fightingtiger: Yogainstruktøren min prata også om dette, men mest i forhold til energi og overskudd. Det blir spennende å følge med på hvordan dette virker på deg! Du må fortelle oss hvordan det går fremover :)

 

Spinny: du er flink til å trene og holder koken ser jeg! :)

 

Marielle: er kjempespent på hvordan det har gått med fødsel og hvordan du syns det er å være mamma! håper det går fint med deg.

 

I går veide vi oss her hjemme, etter 1 uke med lavkarbo. (jeg har ikke gått på lavkarbo men spist litt mindre karbo og litt mer grønnsaker): Mannen min hadde gått OPP 0,9 kg, og jeg hadde gått ned 0,2 kg. Litt av et sjokk for mannen da! Da vi snikveide oss rett før helga hadde han gått ned 0,5 så det er altså 1,4 opp siden da. :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Anneli: Så spennende da! Skal fortelle hvordan det går :) Så rart at mannen din hadde gått opp da... Kanskje det ikke er noe for han?

 

Min dag:

Lunsj: 1 skive nakkestek av svin, ovnsbakte poteter. 2 kjeks med gorgonzola ost. 1 skål med salat, tomat, litt pastarør, balsamico eddik.

Mm: 1 appelsin, 2 kjeks.

Mm: 2 knekkebrød med smøreost.

"Middag"/sprekk: 1 quarter pounder (mista båten jeg skulle ha til Nesodden og sprakk helt... :)

Middag/kvelds: 1 skål grønssakssuppe, 1 skive grovt brød med aioli.

 

Har mensen denne uken og har i det siste hatt vanskelig for å styre unna fristelser. Denne dagen er intet unntak... Håper det bedrer seg!

 

Trening idag: 1 t karate trening. Jeg var trener og kjørte et intensivt opplegg. Var veldig svett og sliten etterpå, men det er jo bare deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Hei folkens!

 

Min dag sålangt:

Frokost: 1 porsjon Havregrøt med eple og kanel. 1 ss Udo's choice.

Mm: 50 g cashew nøtter

Lunsj: 1 grovt rundstykke med gresskarfrø og ost og skinke. Vann.

 

Idag skal jeg trene karate igjen, og det er kamptrening. Blir nok rimelig intensivt som vanlig, men det trenger jeg!

 

Håper dere har en bra dag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Hva er det som skjer med meg om dagen? Motivasjonen svinger noe helt utrolig, fra å virkelig være gira til å ikke ha lyst til å gjøre en dritt. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gå frem for å få tilbake en stabil motivasjon? Nytter jo ikke å være flink en dag, ikke flink i to, flink i en til... Er ikke sånn jeg vil ha det! Vært bortreist med jobb siden tirsdags morgen, kom hjem sent i går kveld. Vært på møte i hele dag, vanlig jobbdag i morgen og så drar jeg ut på reise igjen på mandag. Har ikke noe i mot å reise litt, det skal ikke stå på det, men når motivasjonen svinger til vanlig kan jeg love dere at den forsvinner helt når jeg bor på hotell.

 

Måtte bare få det ut...skal komme tilbake med lystigere rapporter etter hvert. Jeg lover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Pittelille: Jeg kjenner til det. Har hatt det litt sånn i det siste selv. Jeg tror det eneste man kan gjøre er å se fremover hvis man ikke har vært flink en dag. Begynne på nytt liksom :P Du kommer til å få motivasjonen tilbake, det går i bølger dette her.

 

Dagen igår ble ikke helt som planlagt. Jeg orket ikke å dra på trening rett og slett. Satt på jobb til kl 18 og var så sliten at jeg dro heller hjem til sofaen.

 

resten av gårsdagen:

Mm: 1 Bixit fullkornsbar

Middag: 1 laksefilet, 1 tomat, brokkoli, litt mager feta, litt aioli.

Kvelds: Litt knaskerøtter med yoghurt dip.

 

Dagen idag:

Frokost: 1/2 Grov baguett fra BIT med marinert kylling og aioli.

 

Nå skal jeg endelig ha en helt hvit helg, og det tror jeg at jeg trenger! :D Idag er det filmkveld hos en venninne og imorgen skal hele familien på middag til lillebror. Blir koselig!

 

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Hei alle på superteam!

Det er veldig motiverande å lese om progresjonen her inne :P Flinke jenter!!

 

Eg har sett den fine smileyen som Anneli bruker, kan de seie korleis en lager den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Heihei!

 

En liten hilsen fra Pittelille som har hatt årets første skidag!! Føltes veldig veldig bra, men åååh så vondt jeg har i lårene nå:D

 

Fightingtiger: Du har nok rett i at det går i bølgedaler, og jeg satser på at motivasjonen snart er tilbake igjen. Har "fri" i helgen, og jeg kjenner allerede at det begynner å komme seg. Snakket litt med Kjekkas om det, og han sa at siden jeg hadde levd såpass sunt og strukturert over noen måneder nå er det bare naturlig at det kommer en liten periode hvor junkfood og sofa frister litt;) Håper det samme gjelder for deg og at vi snart er klar for en ny runde med hyppig rapportering og oppbacking!:P

 

Tomaten84: Takk for hyggelige ord! Vi er en fin gjeng her, oppmuntrer og pusher hverandre i riktig retning:) Hvordan er ditt opplegg? Kan desverre ikke svare deg ang. smileys, er ikke helt oppdatert, hehe.

 

Håper dere alle har en søndag. Vi høres jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Heisann...:P

Har vært en bra helg her! Mannen min veide seg om igjen dagen etter, og da var vekta mye lavere: hele 1,3 kg midre, tror jeg, så det må ha vært noe galt på tirsdagen....

 

Tomaten84: Den smileyen får jeg til sånn her

: eek :

uten mellomrom imellom :D

 

Pittelille: skitur? åhhh, jeg er misunnelig. det hørtes deilig ut! ikke stølhet i lårene da, men ..hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at vekten til mannen din viste 1,3 kg ned, Anneli! :) Hvordan synes han det er å spise lavkarbo?

 

Skitur hørtes kjempedeilig ut, Pittelille! Det er faktisk snø her i Bergen nå også, men jeg har skiene mine i Oslo, så det blir ikke noe skitur på meg nå. Får vel vente til påsken. Kjenner meg veldig igjen at motivasjonen går i bølgedaler. Jeg er heller ikke så motivert som jeg burde om dagen. Noen dager går veldig bra, mens andre dager går ikke så bra.. Jeg skal reise bort i helgen, men fra neste uke av får jeg prøve å skrive inn her hva jeg spiser/trener, så hjelper det på motivasjonen forhåpentligvis.

 

Du er virkelig flink til å trene om dagen, Fightingtiger!! :) :)

 

Ha en fin dag, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Hei jenter!

 

Så bra at mannen din hadde gått ned Anneli :) og skitur hørtes herlig ut Pittelille! Jeg ønsker meg langrennski av mamma og pappa til bursdagen min, så hvis jeg får det så blir det forhåpentligvis noen turer på meg også!

 

Spinny: Takk for det :) Det går absolutt i bølgedaler her også da. Er ganske sliten om dagen og lite motivert, men prøver da ihvertfall.

 

Lørdag:

Frokost: 2 grove brødskiver med leverpostei.

Lunsj: 1 grovt rundstykke med smøreost, kalkunskinke, salat, løk.

Middag: 1 ytrefilet, fløtegratinerte poteter, peppersaus. Hvitløksbaguette.

+ 2 liter SuperGreens

 

Trening: 30 min "løping" på ellipsemaskin. Styrketrening: 3x15 innside lår med 95kg, 3x15 utside lår med 65 kg. 3x15 "magemaskin" 25kg. 3x15 bryst og armer 15 kg.

 

Søndag:

Frokost: 2 brødskiver med 1 egg og sild.

Lunsj: 1 avocado med naturell yoghurt og kaviar.

Mm: Chorizo pølse og 1 øl.

Middag: Torsk med bacon og purre, potet og ertemos. 2 glass vin.

+1,5 liter SuperGreens.

 

Trening:

30 min løping på ellipsemaskin (5km :), 3x15 triceps press 35 kg, 2x15 sidemagemuskler 25kg.

 

Mandag:

Frokost: 1 knekkebrød med ost.

Lunsj: 1 skål med salat. 1 skål med potet og purre suppe.

Mm: 1 banan.

Mm: 2 knekkebrød med bacon ost.

Mm: 2 knekkebrød med leverpostei.

Middag: 1 kyllingfilet, brokkoli, litt mager feta, aioli.

Mm: 1 liten bit sjokolade (86% kakao)

+1,5 liter SuperGreens.

 

Ingen trening.

 

Tirsdag (sålangt):

Frokost: 2 knekkebrød med bacon ost.

Lunsj: 1 skål salat, tomater, løk, litt potet & balsamico eddik. 1 liten skål pasta med tomatsaus og grønnsaker. Vann. 1 kopp te med honning.

+ 1 liter SuperGreens.

 

Veide meg idag også og vekta sa 66,7 kg som ikke er ille i det hele tatt (hadde trodd jeg skulle ha gått mye opp pga noe utskeielser, men heldigvis ikke!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

PS:

Oppdatering på SuperGreens:

Så langt har SuperGreens gjort meg slapp og trøtt. Jeg spurte han jeg kjøpte det gjennom om dette var normalt og han sa at nesten alle får det sånn i begynnelsen. Det beroliget meg litt, begynte nemlig nesten å lure på om jeg var blitt gravid... Men da håper jeg at dette snart er over og at overskuddet begynner å komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan synes han det er å spise lavkarbo?

Han syns det går fint. : ) Han spiser sikkert litt mer karbo enn du gjorde, Spinny. Han spiser 2 brødskiver og en porsjon all bran pluss frokostblanding i døgnet, og frukt, men ellers minimalt. Det er egentlig Grete Roede med en liten lavkarbo-vri.

Veide meg i dag, 59,8 kg, og har rundet 60 kg, så da er målet faktisk nådd for min del. :) Utrolig rart å veie 50-og-noe, det har jeg ikke gjort siden ungdomsskolen! :) Nå gjelder det å jobbe hardt for å holde vekta der.

 

Fightingtiger, det er supert at du har klart å holde vekta såpass bra trass i utskeielser! :) Håper at Supergreens snart slutter å ha den effekten, og begynner å virke motsatt. Trodde du at du var gravid? Tatt test? Det er jo så mange som har blitt gravide eller fryktet at de var det her på forumet, at det er nesten skummelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Hei!

 

Så bra da Anneli!!! Gratulerer så masse ;) 50 tallet er jo helt utrolig! Tror aldri jeg kommer ned på det, men er fornøyd hvis jeg klarer målet på 62! Hvor høy er du igjen?

 

Jeg håper inderlig ikke jeg er gravid, men har ikke tatt noen test. Jeg skal gjøre det tror jeg, bedre å vite sikkert. Men jeg hadde mensen for litt over en uke siden da. Men det kan jo gå an allikevel...

 

Nå begynner det å gå mye bedre med SuperGreens og jeg er ikke så trøtt lenger. Herlig! Jeg har lest at det kan hjelpe med å bli kvitt allergier og har dermed så smått prøvd meg på å spise rå gulrøtter, og så langt har jeg ikke reagert! Herlig altså! Jeg har ikke kunnet spise det siden jeg var 10 år! :)

 

Helgen min har gått bra, men aaaaaaltfor mye alkohol.... Var ute i Lillehammer på torsdag og da var det Peppes med selgerne der og mengder med øl... Fredag ble det lite mat, spiste ikke før jeg kom hjem kl 15 og da ble det litt spagetti med kjøttsaus. Middag kl 19.30 med venninner; hjemmelaget pizza og rødvin og ost &kjeks... Say no more.

 

Lørdag:

Frokost: 2 grove rundstykker med 1 egg og kaviar og leverpostei.

Lunsj: Rå grønnsaker og yoghurt dip, 2 knekkebrød med mager leverpostei.

Middag: Lasagne med spinat pastaplater, 1 flaske rødvin.

Ute på byen: 2 glass rødvin og 1 shot.

 

1,5 timer Hatha yoga trening :)

 

Søndag:

Frokost: 3 knekkebrød med norvegia.

Lunsj: 2 brødskiver med 1 egg og kaviar.

Mm: 1 brødskive med brunost.

Mm: Oliven og chorizo pølse, 1 øl.

Middag: Krabbe + 2 brødskiver. 1 glass hvitvin.

+ 1 l Super Greens

 

Mandag:

Frokost: 2 knekkebrød med bacon smøreost.

Lunsj: 2 skåler salat med salat, ruccola, tomat, avocado, stekt serrano skinke + balsamico. 1 skål med nudel suppe.

Mm: 1 Bixit sjokolade kjeks

Middag: Litt rå grønnsaker og dip + 1 lakse filet og brokkoli + litt feta.

+ 2 l Super Greens

 

Idag orker jeg ikke å trene, begynner å bli litt forkjøla. Men skal dra og ta litt sol nå for å få litt varme i kroppen!

 

Veide meg idag og er nå tilbake på 66,6 :)

 

Møtte forresten en gutt i Lillehammer da... Veldig søt, men har jo bare møtt han en gang så vet ikke hva som kommer til å skje. Men er spennende ;-p

 

Fikk Valentines bukett av eksen som er i Afghanistan idag også da. Ikke så lett... Har snakket med han og sagt at jeg ikke vil at han skal ha forhåpninger om at ci kommer til å bli sammen, men han sier at han er forelska i meg og at han ikke får gjort noe med det... Hmm....

 

Dette ble en laaaaaang post. Men hvordan går det med dere andre? Pittelille, Spinny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...