Gå til innhold

Feil i "Mat og trim" tabellen


Gjest soljenta86

Anbefalte innlegg

Gjest soljenta86

Hei,

 

Jeg er grundig lei av at jeg legger inn mat i god tro, og først tilfeldigvis mye senere oppdager at verdiene deres er helt annerledes enn det som står på pakken fra butikken. Jeg tenkte derfor nå å lage denne tråden hvor jeg oppfordrer alle som oppdager feil om å oppgi feilen og korrekt verdi. Så kan vi kanskje hinte til moderator etter hvert! :D Jeg husker ikke så mange i farten, men disse har jeg liggende her:

 

Dagens feil:

- Makrell på tube Stabburet: 190 kcal, korrekt: 160 kcal.

- Rett i koppen meksikansk tomat: 260 kcal, korrekt 100 kcal. 1 stk skal være 270 kcal.

- Rett i koppen Pasta med ost og urter: 90 kcal, korrekt 85 kcal, 1 stk skal være 236,3 ikke 250 kcal.

 

(Forslag på nye matvarer kan kanskje også være en liste? Hmm.. Ta dem hver for seg i så fall!

Dagens ønsker:

Stabbur-Kaviar Stabburet; 393 kcal

Heniz - Chili Sauce; 100 kcal.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også stussa litt over "småfeil" i tabellen. Men skal begynne å notere ned! Syntes også flere typer mat kunne vært lagt inn. Var innom her for ca. ett år tilbake, og tror ikke de har utvidet innholdet så innmari mye!! Noterer du da?? :D Så kommer vi andre med feilene!?

 

Snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

har også oppdaget noe for en tid tilbake men ville bare tipse dere om å sende noen ord til "grete roede" om dette. (margareth tror jeg hun heter som har med dette å gjøre)

 

Dette finner dere under "hjelp" og "kontakt oss" (helt nederst på siden til venstre)

 

De blir veldig takknemlig over at vi sier i fra.. :D

 

Ha en super søndag

 

trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soljenta86

Jeg har og levert inn flere ganger før, men jeg tenkte kanskje vi kunne samle opp, så kunne vi heller levere inn mange én gang, istedet for én og én feil. Men jeg sender dem nå jeg da! Kan sikkert heller bare mase litt.. Hihi.. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...