Gå til innhold

Lørdagskosen er reddet!!


Gjest J89

Anbefalte innlegg

Svaret er: truly juicy fra malaco!

 

det er snop laget uten kunstig søtning, og uten disse tvilsomme fergestoffene! Istede er det ekte søtning fra frukt og bær:D Det fins mange varianter, og felles for dem alle er at det er relativt lite kalorier i forhold til annet snop, og ja jeg vil kalle det sunt snop:P hehe. Kalorinnholdet ligger på ca 280-290 kcal pr hundre gram, og det er ikke så verst når en pose med disse herlighetene er på rundt 85-100 gram. (det kan vi leve med sånn en gang i uka). altså samler man opp kosemerkene til lørdagen kan man spise en slik pose pluss at man har rundt 50-100 kosemerkekcal igjen!

 

Truly-snopet passer ypperlig for meg ettersom jeg egentlig er en stoor snopegris, så tenkte dette kunne være til hjelp for andre likesinnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh' date=' jeg ELSKER den godteriserien! :)

 

Jeg liker "fruits for two" best.

Pleier å bite av halvparten på 2 stk. og lage "burger"

med dem. Jada, her leker vi med maten :)[/quote']

 

 

Ja:D det er min favoritt også! (har forresten ikke prøvd alle de nye sortene enda)

 

hehe leking med maten er lov:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabelle

Jeg bruker "Fruits for two", men også de gelégreiene som er formet som vanndråper ;)Lar 2 stk. ligge oppi koppen i 10-15 sekunder og vips så er de bløte :)Teen må være nokså varm da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres sikkert helt idiotisk ut for noen, men jeg er ikke så bevandret i godtehyllene. Grunnen er bare det at jeg er veldig glad i melkesjokolade. Og da vet jeg jo hvor jeg skal gå. Men nå har jeg lyst til å prøve disse herlighetene dere snakker om. Hvor finner jeg dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hehe sjønner, jeg og er sjoko elsker!! men når det ikke går å spise litt sjoko, må jeg bare kutte det ut (kjipt, men i det lange løp er det jo verdt det!)

Man finner truly juicy serien overalt. På rema, ica, statoil osv.. hvite poser...:( lykke til med letinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...