Gå til innhold

Hvilken er den beste baren?


Gjest optimisten84

Anbefalte innlegg

Gjest optimisten84

heihei..

vet at man helst bør satse på og få i seg vanlig mat, men om man en dag ikke har tilgang på det og må ty til en bar. f.eks før/etter trening eller som mellommåltid. hvem av disse ville dere anbefalt? evt hvorfor/ hvorfor ikke?( da tenker jeg også på den totale næringssammensetningen)

1. TN sin high proteinbar med karamell.

2. allevo low calorie bar med eple/kanel

3. fedon lindeberg bar med karamell

hadde vært fint om noen kunne gitt meg litt generelll info om slike barer kontra vanlig mat om dere har noen erfaring.(sukker, glukose sirup, fruktose sirup, melkeprotein, soyaprotein, whey/myseprotein) blir så forvirra av alle de forskjellige inngrediensene)

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest kristinemmm

Selv har jeg provd litt forskjllige barer...mest fordi jeg har litt problemer med å få i meg de kaloriene jeg skal, og disse barene smaker jo godt itilegg til at de er sunne.

Jeg har prøvd Nutrilett med toffi og peanøtter og den med bare toffi, har også prøvd noen proteinbarer med var ikke like heldig med de! Synes at nutrillet's barer smaker veldig godt, får nesten en følelse av å spise sjokolade, itilegg til at det kun er rundt 208 kcal per bar.

Hvis du velger å spise en bar dagelig, ville jeg anbefalle deg og undersøke flere barer og se på næringsinnholdet. Finn en bar med høyt proteininnhold, og lite karbohydrater. Kan gjerne være sunne fettsyrer i den! Men det viktigste er jo at du liker smaken. Lykke til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...