Gå til innhold

Fruktrasjon som pålegg


Gjest bea81

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på om folk teller med feks banan på brødskiva inn i feks lunsjmenyen, eller om det går an å sette den på fruktrasjon (da kan man jo spise mer av annet pålegg iogmed at man "sparer" inn det....)

 

Og om melkerasjonen kan brukes i middagssausen? Jeg burde kunne dette, og har vel lært d, men husker dårlig.....

 

Håper noen har noen gode tips til meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at det skal kunne bli feil?!

Det må jo være det samme om du tar en halv banan på skiva eller om du spiser en skive med annet pålegg for så å spise en halv banan en time senere?

Kjør på du, frukt er bra, og godt pålegg er det også!

 

Eller du kan jo bruke frukt som pålegg og skrive det inn som en påleggsrasjon bare å så ta en frukt i tillegg likevel? Funker nok greit uansett hvordan du går det, for SÅ himla nøye syns jeg ikke det er nødvendig å være.

Når det er sagt så følger jeg ikke dette med påleggsrasjoner og melkerasjoner i det hele tatt. Jeg tenker bare fornuftig og får imeg litt av alt og velger å legge vekt på dagens totalinntak av kalorier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så nøye hvor det blir ført, bare totalen er i orden? Ta det der du syns det passer, uansett blir det ingen røde kryss i margen:). Syns det er bra du føre logg, jeg da.

NinniR:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...