Gå til innhold

Knekkebrød


Gjest Mette0225

Anbefalte innlegg

Der vi kan velge knekkebrød står det Finn Crisp Multigrain og jeg spiser ofte disse. Så står det 6g på hvert knekkebrød, så nå i dag reagerte jeg at det var litt lite med bare 6g på et slik rundt knekkebrød så jeg veiet det selv. 12,5g jo! Og jeg som har lagt inn på 6g :-(

 

Spiser til vanligt 2stk av disse til kvelds men i dag ble det et unntak der jeg hadde 2stk til mellommåltid. Og 3stk til middag sammen med en liten salat (salaten jeg skulle spise hadde en veldig rar og ekkel smak så jeg spiste bare bittelitt av denne) Føler jeg har spist mye og lagt på meg maaange kg etter at jeg veiet knekkebrødene. Menmen, er ikke krise med kaloriene enda.. Har ikke nådd 1200 kcal enda å jeg som har trent idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mette!

 

Jeg ser du har skrevet om litt forskjellige emner her inne i det siste. Som du selv ser, det er ikke 6 gram ekstra knekkebrld som gjør at en legger på seg. Jeg tror du spiser for lite - som du sier selv skal du ligge på 1600 og en kompis har anbefalt 1500 - og du sliter med å komme opp i 1200. Ja, en må faktisk stole på at en blir slank av så mye (sunn) mat. En må ha en fin blanding av alt - karbohydrater, fett, proteiner. Frukt og grønt.

 

Så vær ikke redd om knekkebrødet veier 12 gram - særlig når du uansett ikke klarer 1200 kcal om dagen.

 

Ha en fin dag!!

 

Hilsen Earlgrey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...