Gå til innhold

Mellommåltid på 110 kalorier - jeg trenger tips!


Gjest missteee

Anbefalte innlegg

Jeg har så langt pleid å spise to rugkjeks, men fikk anbefalt av kursveileder å prøve litt andre ting pga at det er mye kalorier i kjeksen så jeg får ikke i meg så mye mat i mellommåltidet. Og da lurer jeg på om noen der ute har gode idéer til mellommåltid på 110 kalorier som skal inntas på jobb?? Jeg har ikke anledning til å tilberede noe særlig...

 

Tea ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Du kan ha en pakke Finn Crisp stående på jobben + porsjonspakker med leverpostei/makrell i tomat. Det kan stå i romtemperatur :-) 2 Finn Crisp = 40 kcal, 22g leverpostei = 66 kcal

 

Ett annet tips er å lage Grete Roedes frokostblanding på s.22 i kursboken. Ta med 20g av denne (=84 kcal) og putt opp i en yoghurt av melkerasjonen. Ta litt frukt i tillegg, så er du oppe i 110.

 

Lykkke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg har så langt pleid å spise to rugkjeks' date=' men fikk anbefalt av kursveileder å prøve litt andre ting pga at det er mye kalorier i kjeksen så jeg får ikke i meg så mye mat i mellommåltidet. Og da lurer jeg på om noen der ute har gode idéer til mellommåltid på 110 kalorier som skal inntas på jobb?? Jeg har ikke anledning til å tilberede noe særlig...

 

Tea ;)[/quote']

Kjenner igjen problemet. Jeg klarte ikke å få skvist inn det måltidet og kom ikke opp i antall kalorier pr.dag. Regnet da om kaloriene i mandler som da ble 15 stk. daglig.Da fikk jeg plutselig god vektnedgang i uken. Kjempegodt å putte i yougurten.Enkelt og greit.Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...