Gå til innhold

Godteri...


Gjest 4BM

Anbefalte innlegg

Innimellom blir eg FRYKTELIG godtesjuk...

Når eg da først skal spise godteri, vil eg spise noko skikkelig godteri med "lite" kalorier sånn eg kan spise MASSE....

 

Kva godteri kan eg da velge?

 

Ser så dumt ut å stå å sjekke kcal-innhold på heile godterihylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildepilde

hmm...nå husker jeg ikke helt hva de heter, men det er noen myke fruktgreier som inneholder veldig lite fett i alle fall.. kurslederen våres tipset oss om dem.. jeg liker en blanding som kun består av lakris.. husker jo desverre ikke hva de heter.... skal sjekke ut litt så kommer jeg tilbake med riktig navn... ellers er vel dietorelle greit og... hva likser du best da? sjokolade og sånn eller salte ting??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener godteri som i "ordentlig" godteri er det igrunn ingen typer du kan spise MYE av.

Nå får man jo tak i godteri og sjokolade i alle mulige varianter, utren sukker, disse er helt okey på smak,men selv om de ikke har vanlig raffinert sukker så har de høyt kaloriinnhold.

 

Ellers er det da slik at karameller er bedre enn sjokolade(i kaloriinnhold) og aller minst kaloritetthet har vingummigodteri og laban og den slags.

 

Når du blir snopesyk, prøv å spis noe som metter litt først(grønnsakssupe e.lsom du kan spise MYYYYE av), og unn deg så noen biter av det gode til dessert, kanskje det vil funke? -det er vanskelig, -I know,amen som regel funker det.Hvis ikke så får du rett og slett tillate deg en slik utskeielse en gang i blandt, om du spise alt for mye èn gang så skal kroppen tåle det..

 

Andre tips fra meg er

-te med kunstig søtning, kaffe med et par sukkerbiter til(av og til),confecta lavkcal-kakao

- eller feks bringebær med litt vanlijekesam og litt knust bixitkjeks til strø..

-Dream vanilje-is(kanskje med litt krokanstrø på -fås kjøpt ferdig i små glass på enkelte butikker)

-en liten posjon havregrøt som du unner deg kanel,litt sukker og smør på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...