Gå til innhold

Hva kan jeg spise?


Gjest Alba

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke begynt på noe kurs enda, men vil begynne så snart jeg får råd. Det jeg lurer på er om oppskriftene på sunn mat på http://www.matprat.no sine sider er gode alternativer? Har noen erfaring med disse? Jeg er så veldig usikker....og synes ikke jeg finner nok oppskrifter innpå her. Klarer ikke helt å finne ut hvilken meny jeg skal forholde meg til. Hvordan regner jeg ut dette?

Blir kjempeglad for alle tilbakemeldinger!

Klem fra Alba,trønderjente på 28 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskeruska

der er vi to i samme båt....

jeg er helt ny her inne, og skjønner ikke stort ennå. har vært veldig aktiv tidligere, og spiste også da sunt. men nå har jeg fått 2 barn på 1,5 år.... minsten er nå 5 mndr, og jeg har 5-10 kg jeg vil ned. vi bør følge hverandre synes jeg, og starte en tråd på åpent forum!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at jeg ikke er alene om å være ny og forvirret. Jeg har bare slanket meg en gang før, og gikk da ned 8-9 kg. Men d tok hele 5 mnd, og så kom sommeren....og poff!...så var alt tilbake igjen pluss litt til. Nå er jeg ca 7 kg tyngre enn jeg var da jeg starten den slankekuren!

Jeg har ingen unger eller mann, så er vel egentlig ikke noe som holder meg i aktivitet. Jeg er også student, og da sitter jeg jo mye på forelesninger og buss til og fra. Og hjemme sitter jeg mest foran tv'n eller pc'n. Så rompa mi er temmelig utsatt for press for å si d sånn:)

Jeg klarer ikke å ta meg selv i ræva og nakken, har resignert liksom.... Men forhåpentligvis får jeg råd til å gå på kurs, og da blir d kanskje bedre. Går du på kurs? Og hvor i landet er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskeruska

jeg går ikke kurs nei. tenkte jeg skulle prøve på egenhånd først :)

 

tror det går greit men gikk på en liten smell i helga. litt lite mat, og litt kraftig middag på fredag, så jeg ble sittende på do for å si det sånn. tror kroppen fikk litt sjokk etter all fiber og grønnsakspisingen denne uka.

 

jeg holder til i halden/sarpsborg. og du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...