Gå til innhold

caffe latte?


Gjest Coxlot

Anbefalte innlegg

Jeg har fått kick på caffe latte etter at jeg sluttet å røyke. Må ha et par kopper pr dag for å holde røyksuget unna. Men er det forenelig med et grete-roede-opplegg?

Det er 100 kcal i de pulverpakkene til nescafe. Kan jeg sy det inn i menyen min? Kutte ut melkerasjonen kanskje?

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått kick på caffe latte etter at jeg sluttet å røyke. Må ha et par kopper pr dag for å holde røyksuget unna. Men er det forenelig med et grete-roede-opplegg?

Det er 100 kcal i de pulverpakkene til nescafe. Kan jeg sy det inn i menyen min? Kutte ut melkerasjonen kanskje?

 

Noen som vet?

 

Hvis du bruker pulver blandet ut med vann syntes jeg ikke du skal putte det på melkerasjonen. Da kan du heller ta det som mellommåltid eller noe i den dur.

 

Melkerasjonen er jo for at du skal få i deg kalsium og en del vitaminer som er i melk. Jeg tror Grete Roede opplegget holder seg til at det finnes holdepunkter for at melkeprodukter er bra for forbrenninga.

 

Hvor mye sukker står det at det er på pakken til pulveret? Hvis det står mer enn 10 g pr. dl så går det på kosemerker. :) (Eventuelt hvis det er mye fett.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...