Gå til innhold

Denne middagen kan jo nesten ikke måles....


Gjest Okinawa

Anbefalte innlegg

Gjest Okinawa

Middag i dag.

 

Kyllingsnaddder:

 

100 gr kyllingfilet, stekt som terninger med masse krydder.

2 stk kokte gulerøtter

200 gr salatblader, hakket opp

200 gr blomkålmos, ( mos laget kun kokt blomkål og krydder, ingen smør, olje eller melk eller noe, bare bare ren blomkål, og krydder.

og 3 barneskjeer bernesaus ( First prise bernesaus, laget med 1 eggeplomme, og 2 del vann, og 1 dl melk. IKKE noe smeltet smør.).

 

Det kan jo ikke være usunn middag, og jeg ble stappmett. Desverre, så jeg kunne nok spist litt mindre,,,, Burde iallefall.

 

Men vanskelig å finne ut hvor mye cal her da. Men anntar det er under 600, noe som sikkert egentlig er veldig dumt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koko1975

Blir vel i underkant av 400 kcal om jeg ikke har regnet feil. ;) Gjør det noe om middagene er under 600 kcal så lenge det er godt og man blir mett? Jeg lager mye middager på 4-500 kcal. Så lenge man bruker rene og magre råvarer er det veldig lett. Det er med en gang man bruker halvfabrikat det blir vanskelig. Jeg har ikke gått på kurs, så jeg har ikke fått med meg dette, men går nå ned på lettere middager også. Synes det er bedre å kunne spise ofte! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Okinawa

Vel, spise for lite...

 

Tja, jeg har gått på 2 internett kurs, og prøvde spise nok. Var egentlig vanskelig å komme heilt opp i nok kcalorier.

Men jeg prøvde.

Og hele meg skreeek NEEEEEI............ Jeg hadde aldrig spist så mye mat før------

OG som jeg mistengte, jeg la bare på meg, MASSE.....

 

Så kroppen min taklet ikke GR mengder mat.... .........det er min egen konklusjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...