Gå til innhold

noen tips?? PLEASE


kcal-teller

Anbefalte innlegg

Jeg følger ingen kurs, verken via nettet eller på oppmøte kurs. Men mosjonerer og fører inn det jeg spiser.

 

Meget spennende dette og ikke minst motiverernde å se resultatene til alle dere slankere der ute:-)

 

Jeg meldte meg inn på mandag for 4 dager siden og har ikke helt kommet inn i dette.

 

1: burde jeg skaffe meg oppskriftsboken??

2: hvor finner jeg oppskriften til potetmos??

3: jeg jobber turnus og er i en aktiv jobb, men desverre får jeg ikke tid til å trene hver dag. Og vil heller ikke gjøre det, for da kommer jeg til å gi opp etter 2 uker.

 

Noen som har noen tips til meg?? hvor ofte trener dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monarda

1: burde jeg skaffe meg oppskriftsboken??

2: hvor finner jeg oppskriften til potetmos??

3: jeg jobber turnus og er i en aktiv jobb' date=' men desverre får jeg ikke tid til å trene hver dag. Og vil heller ikke gjøre det, for da kommer jeg til å gi opp etter 2 uker.

 

Noen som har noen tips til meg?? hvor ofte trener dere??[/quote']

 

1. Jeg har gått kurs og har kjøpt oppskriftsbøker utenom - kursboken får du når du går kurs på nett eller fysisk. Der står det om hele opplegget til GR + oppskrifter. Oppskriftsbøkene jeg har er rene kokebøker med kalorier pr posjon utregnet. Jeg syns de er kjekke - men du finner mange oppskrifter under "oppskrifter" i venstre marg.

2. Jeg vet ikke :) Se i margen om du finner den der - hvis ikke kan du bruke din vanlige oppskrift, minske mengde smør og melk - så regner du ut hvor mange kalorier det er i den?

3. Jeg trener ca 3 ganger i uka, og kommer aldri opp på de 7 trimpoengene. Jeg har funnet ut hva jeg kan leve med av trening i løpet av en uke og gjennomfører det, så får det bare ta litt ekstra tid dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg har gått kurs og har kjøpt oppskriftsbøker utenom - kursboken får du når du går kurs på nett eller fysisk. Der står det om hele opplegget til GR + oppskrifter. Oppskriftsbøkene jeg har er rene kokebøker med kalorier pr posjon utregnet. Jeg syns de er kjekke - men du finner mange oppskrifter under "oppskrifter" i venstre marg.

2. Jeg vet ikke :) Se i margen om du finner den der - hvis ikke kan du bruke din vanlige oppskrift' date=' minske mengde smør og melk - så regner du ut hvor mange kalorier det er i den?

3. Jeg trener ca 3 ganger i uka, og kommer aldri opp på de 7 trimpoengene. Jeg har funnet ut hva jeg kan leve med av trening i løpet av en uke og gjennomfører det, så får det bare ta litt ekstra tid dette :D[/quote']

 

Tusen takk:-) da skal jeg skaffe meg boken..greit når kjæresten skal lage mat når jeg er på jobb. Da vet jeg at maten er riktig laget til jeg kommer hjem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...