Gå til innhold

Nyhet fra Findus: Middag for én!


Gjest glatjukk

Anbefalte innlegg

Findus har i disse dager (?) kommet med en liten serie en-porsjons-middager.

Det er som følger:

 

-HvitløksKylling med fullkornspasta & brokkoli 380g

-Kylling Panang i rød karrisaus med ris & vannkastanjer 380g (Næringsverdi per 100g: Energi 470kJ/110kcal)

-Kylling Basilikum med fullkornspasta & grillet tomat 380g (Næringsverdi per 100g: Energi 470kJ/110kcal)

 

 

Dette er jo produkter som er frosne, som tar 6 min å steke i panna, så dette kan nok redde meg i de verste hektiske dagene. Kjempeflott at det blir laget noe sunt, som samtidig tar så kort tid å tilberede.

..selv har jeg sålangt bare fått testet "Hvitløkskylling", men jeg var i allefal veldig godt fornøyd med den.

 

 

De er også merket med sunnhetsmerket "nøkkelhullet". Er det noen andre som har lagt merke til disse? Eller smakt en annen variant enn "hvitløkskylling"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har ikke smakt disse produktene, men det hørtes veldig interessant ut.

Det er alltid greit å ha noe enkelt liggende til de dagene der man bare har seg selv å tenke på, og slipper å lage middag til hele familien :-)

 

Jeg skal kikke etter dem i frysedisken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt to av dem. Hvitløkskylling syntes jeg var helt ok, men tror ikke jeg kommer til å kjøpe den mer. Ville spist den hvis jeg fikk den servert, men er ikke god nok til at jeg ville laget den selv. Men jeg er ikke så begeistret for tomatsaus, da...

 

Kylling panang syntes jeg var veldig god for å være ferdigmat. Den kommer jeg til å kjøpe inn noen flere av å ha i fryseren!

 

Syns konseptet er genialt, forholdsvis sunn mat som er akkurat riktig porsjon til min middag. Og det at det er fryst gjør jo at man kan ha noen på lur til dager man ikke gidd lage mat. Det går jo kjempefort å lage. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...