Gå til innhold

Hva synes du metter mest?


Gjest apropos

Anbefalte innlegg

Jeg er litt tom for mat-ideer for tiden, spesielt med tanke på mellommåltider som metter nok til at jeg ikke blir rasende sulten til neste måltid. Er også veldig søtsyk hele tiden, og kombinasjonen sult/ "søtsykhet" gjør det så altfor vanskelig å stå i mot søte fristelser. Synes det som har fungert best hittil er mandler og frukt. Det er søtt nok, og tar også den verste sulten. Noen andre som har noen andre gode forslag her inne?

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spise et par knekkebrød, og drikke en STOR kopp te (gjerne med melk og suketter) synes jeg metter ganske bra. Ryvita knekkebrød med mager smøreost og noen agurkskiver har få kalorier, men det føles i alle fall som å spise mat. En yoghurt (gjerne vanilje) med mandler er også noe jeg ofte spiser, men det er jo mer kalorier. Enig i at Skyr er veldig mettende, men jeg har bare spist et to ganger fordi jeg synes smaken og konsistensen var litt kvalmende (kanskje derfor jeg følte meg mett av det også...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser en del ryvita jeg også, fortrekker den med sesam - For meg er favoritt-tilbehøret bananskiver med litt mandler på toppen - det er knallgodt ;) Prøver meg på magerost i perioder, men går så fort lei det. Kanskje jeg bør bli litt flinkere til å fylle på med gode grønnsaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...