Gå til innhold

Lunsj-mat for en som er "på veien"


Gjest Lilo68

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som selger og sitter i bilen stor sett hver dag. Er det noen som har gode forslag til sunn og god matpakke man kan ha med seg i bilen? Blir for lett å stoppe innom steder og kjøpe usunn mat. Jeg har et lite bil-kjøleskap, men maten må være laget ferdig på forhånd. Er ikke da like lett altid å få maten til å se og smake god ut. Håper jeg bare har for dårlig fantasi og lite ideer til god mat på veien............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carrieanne

Fullkornstortillas kan du fylle med alskens godis og pakke inn i plastfolie, for deretter å ha det med i kjøleskapet ditt. Jeg lager alltid lunsj kvelden i forveien, da fyller jeg wrapsene med f.eks. roastbeef, ruccola, tomat, agurk og et par osteskiver (gjerne en lettvariant). Fetaost, issalat, pinjekjerner og hamburgerrygg er også deilig, spesialsalami, kylling, skinke og paprika og stekt karbonadedeig med tacokrydder i og...og... ja, her er det kun fantasien som stopper. Gulrøtter er og mettende, inneholder masse fiber og er godt, så hiv inn en pose gulrøtter og, sammen med en kålrot i skiver. Den er nemlig vanndrivende og mettende og sunn :D

Kos deg med maten!

Klem, Carrieanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullkornstortillas kan du fylle med alskens godis og pakke inn i plastfolie' date=' for deretter å ha det med i kjøleskapet ditt. Jeg lager alltid lunsj kvelden i forveien, da fyller jeg wrapsene med f.eks. roastbeef, ruccola, tomat, agurk og et par osteskiver (gjerne en lettvariant). Fetaost, issalat, pinjekjerner og hamburgerrygg er også deilig, spesialsalami, kylling, skinke og paprika og stekt karbonadedeig med tacokrydder i og...og... ja, her er det kun fantasien som stopper. Gulrøtter er og mettende, inneholder masse fiber og er godt, så hiv inn en pose gulrøtter og, sammen med en kålrot i skiver. Den er nemlig vanndrivende og mettende og sunn :D

Kos deg med maten!