Gå til innhold

Turgåere i Bergen??


Gjest alolla

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er 28år, har en datter på 6mnd. Målet mitt er å gå ned ca 10 kg. Trener mye på studio, men nå som været er blitt bedre prøver jeg å få gått noen turer også.. Desverre har jeg ikke timet min graviditet med venninners, så de fleste jobber på dagtid..

Tenkte kanskje jeg kunne finne noen turpartnere her inne?

Gi en lyd om du har lyst å bli med :D

 

Alolla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forferdelig dårlig kondis og dårlig bekken da, men jeg skal ned 12 kilo og tenker å starte med å gå mye både med vogn og med bæretøy så fort snøen forsvinner!! :(

 

hvor er det du pleier å gå/vil gå da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest XtraLarge

Håper det gikk bra på kurset idag. Jeg måtte til lege med sønnen min. Fikk penicillin men nekter å ta den.

Må holde meg hjemme med han ut uken. Men til helgen har jeg mulighet til å gå tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forferdelig dårlig kondis og dårlig bekken da' date=' men jeg skal ned 12 kilo og tenker å starte med å gå mye både med vogn og med bæretøy så fort snøen forsvinner!! :(

 

hvor er det du pleier å gå/vil gå da???[/quote']

 

Hei!

Jeg går egenlit over alt :D

Håper på bedre vær så jeg kan begynne å gå opp mot fløyen igjen snart, eller sandviksfjellet..

Går en del rundt store lung, men idag var det mye slaps der, så ikke så bra turvei.

 

Hvor i bergen bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk bra på kurset idag. Jeg måtte til lege med sønnen min. Fikk penicillin men nekter å ta den.

Må holde meg hjemme med han ut uken. Men til helgen har jeg mulighet til å gå tur.

 

Hei.

 

Gikk ikke sååå bra, tror disse turene må øke på :D

Off da, håper han blir bedre snart.. Fikk han penicillin i tbl form? Kanskje du kan prøve flytende..

Til helgen har vi dåp, men til uken er jeg klar :(

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest XtraLarge

Han fikk ny i flytende form så har fått en helt ny gutt idag:D

 

Hadde dåp på søndag. Hadde så mye å gjøre at jeg ikke hadde tid til å bli fristet av kaker ol.. hehe Like greit kanskje.

Jeg er klar til uken igjen. Må komme i gang med trening hvis jeg skal få noe resultat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest XtraLarge

gikk det bra på kurset idag

 

jeg ble veldig fornøyd i alle fall.. 1,7 på to uker med nesten ingen trening,

 

Det var deg jeg satt ved siden av idag?

Jeg måtte gå pga sønnen min hadde ikke fått med medisin i barnehagen [ammetåke] hehe...

 

gir du en lyd om du vil gå tur... Jeg er hjemme i påsken også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...